فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

راه‌هایی برای افزایش فروش و مشتری

آیا تازه برای کار و فروش وارد بازار شده‌اید؟
آیا می‌خواهید روند کار خود را تغییر دهید؟
آیا می‌خواهید مسیر کاریتان را به سوی افزایش فروش و مشتری سوق دهید؟
در این مقاله چند پیشنهاد برای رسیدن به اهدافتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

  

چند راه برای افزایش فروش

نماینده‌ی فروش

شما به عنوان نماینده‌ی فروش کسب‌و‌کارتان، برای شروع مسیر به سمت هدفتان تنها باید روابط تجاری خود را حفظ کنید. روابط تجاری شما شامل نوع برخورد با مشتری و ارائه‌ی خدمات است.
نمایندگان فروش همیشه با در نظر گرفتن هدف اصلی باید نوع رفتار خود را با مشتری مشخص کنند تا باعث افزایش فروش شود.


پشتیبانی فروش

یکی از بخش‌های فرآیند فروش، پشتیبانی است. پشتیبانی در اصل ضمانتی برای فروش‌های بعدی و افزایش مشتری است. شاید ارائه‌ی خدمات پس از فروش برای جذب مشتری باشد اما در اصل برای بهبود روند کاری خودتان و وفادار‌سازی آنها انجام می‌دهید. 
مسئولیت شما در قبال مشتریان این است که هم‌زمان با آنها کار کنید. با مشتریان در زمان تصمیم برای خرید و مقایسه‌ی محصولات هم‌فکری کنید. آنها را برای انتخاب محصول مورد نظرشان کمک کنید تا سریع‌تر بتوانند به هدفشان دست پیدا کنند. پس از قطعی شدن انتخاب مشتریان، تازه کار شما برای ادامه‌ی روند فرآیند افزایش فروش و جذب آنها شروع می‌شود.

کسب‌و‌کارتان را در شبکه‌های اجتماعی توسعه دهید

توسعه دادن کسب‌و‌کار در شبکه‌های اجتماعی تنها برای معرفی محصول و کمپانی نیست بلکه برای جذب مشتریان بیشتر، افزایش فروش و شناساندن خود به رقبای کاریتان است. شبکه‌های اجتماعی را با عکس‌های متنوع از محصولاتتان و خبر‌های داغ روز پر کنید. با حرفه‌ی خود راحت باشید. به قول معروف با مشتری دوست باشید تا آنها نیز این صمیمیت را احساس کنند. حتی گاهی خبرهای داغ از تبلیغات جالبی که در خارج از کشور ساخته می‌شود را در معرض دید مشتریان قرار دهید تا بدانند که شما تنها برای دریافت پول با آنها در ارتباط نیستید بلکه گاهی می‌خواهید آنها را از اخبار و تکنولوژی روز دنیا مطلع سازید. این امر باعث می‌شود مشتریان شما را به چشم منبع خبرهای داغ و محصولات جدید ببینند و اطمینان بیشتری به شما کنند. این امر خود باعث افزایش فروش و مشتریان بیشتری خواهد شد.

مدیران نقش مهمی در توسعه‌ی کسب و کار دارند

مدیران کسب‌و‌کارها می‌توانند تبلیغات کمپانی خود را به صورت منحصر به فردی انجام دهند. علاوه بر تبلیغاتی که گفته شد، می‌توانند تبلیغات زبانی انجام دهند. این نوع از تبلیغات زمانی صورت می‌گیرد که برند و کالای شما از نظر کیفیت و قیمت در بازار کار جزو بهترین‌ها باشد. همکاری با برندهای مطرح می‌تواند راهی برای پیشرفت محصول و کل مجموعه باشد و باعث افزایش فروش و مشتری می‌شود که این تنها با کمک مدیران مجموعه قابل لمس خواهد بود.

دید خود را در افزایش فروش باز کنید

قبل از اینکه پا در عرصه‌ی فروش بگذارید با مطالعه و دید باز به شغل مورد نظر نگاه کنید. در پی هدف و کسب‌و‌کارتان پلن‌های موفقیت را بچینید و پیش روید. هدف خود را تنها برای افزایش فروش نگذارید. هدفتان را دستیابی به مطرح شدن برند و محصولتان قرار دهید تا بتوانید خیلی آسان به افزایش فروش و مشتری دست یابید.
انسان با مشخص کردن هدفی بزرگ‌تر، به اهداف دیگر نیز می‌رسد. تا زمانی که تنها برای افزایش مشتری فکر می‌کنید مطمئنا پیشرفت چشم‌گیری نخواهید داشت مگر اینکه هدف کسب‌و‌کارتان را توسعه دهید و به برند شدن محصول و خدمتتان به مشتری تلاش کنید.

نتیجه‌گیری:

با ارائه‌ی چند راه کوتاه و کاربردی سعی کردیم تا کمی شما را با فضایی دیگر از افزایش فروش و مشتری آشنا کنیم. اینکه تنها راه برای رسیدن به سود بیشتر فقط مشتریان نیستند بلکه باید در گام اول تغییراتی در خود، کسب‌و‌کارتان و حتی نوع تبلیغاتتان ایجاد کنید تا به اهداف بلند‌مدت دست پیدا کنید.

مطالعه مقاله در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.