فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

راه‌های جذب و افزایش مشتری

6. تبلیغات کسب‌و‌کار خود را در کاتالوگ‌های محل‌تان بیاورید

درست است که با اختراع موبایل تحولی عظیم در صنعت تکنولوژی و اینترنت ایجاد شد اما گاهی افراد به دلیل مشغله‌های ذهنی که دارند تمایل به گشتن و دنبال کردن جاهای زیادی برای برآورده کردن نیاز و خریدشان ندارند. گاهی افراد به کتاب‌های تبلیغاتی که درب منازل آورده می‌شود رجوع می‌کنند تا نزدیک‌ترین مغازه را به محل سکونتشان پیدا کنند و از آنجا خرید خود را انجام دهند.

  فرض کنید شما مغازه‌ی غذافروشی دارید، مطمئنا با رعایت کیفیت و قیمت مناسب باعث جذب مشتری می‌شوید. به مرور زمان افراد محلیبیشترین خرید را از شما می‌کنند چون به کیفیت و محصولتان اعتماد کافی را دارند.

7.     آیا شما در رسانه های اجتماعی هستید؟

رسانه‌های اجتماعی کمکی برای بهتر و سریع‌تر دیده شدن شما و برندتان است. اگر کسب‌و‌کارتان در رسانه‌های اجتماعی جای دارد به هرچه بهتر دیده شدن آن بپردازید. تبلیغاتی از قبیل هر کلیک پنجاه هزار تومان بگذارید. ایده‌ای متفاوت برای جذب مشتریان بیشتر انجام دهید. از عکس‌ها و مطالب جالب استفاده کنید تا برای مشتری همیشه جذاب باشید.

8.     تبلیغات آنلاین راهی برای شناخته شدن

تبلیغات آنلاین راهی برای بیشتر دیده شدن در فضای مجازی است. برای به چشم آمدن محصول و کسب‌و‌کارتان باید تمام تلاش خود را انجام دهید و برای جذب مشتریان بیشتر اکثر راه‌ها را امتحان کنید و بهترین را انتخاب کنید.
تلویزیون یکی دیگر از راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است. زیرنویس‌ برنامه‌های زنده و یا آگهی بین برنامه‌های تلویزیونی در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد و شما را در شناخته شدن کمک خواهد کرد.

9.     چاپ و توزیع تراکت

تراکت‌ها برای شناسانده شدن محصول و کسب‌و‌کارتان به اطراف است. معمولا از تراکت برای جذب مشتری محلی استفاده می‌شود. راه‌های جذب مشتری از طریق تراکت برای مسیرهای نزدیک و محلی انجام می‌شود. تراکت‌ها تنها برای آشنایی مشتری با کسب‌و‌کار شماست. اینکه بدانند شما در چه زمینه‌ای مشغول به کار هستید و از تخفیفات مناسبتی مطلع شوند.
برای امتحان کردن این روش تبلیغ، شما نیازی به سرمایه‌گذاری در تابلوهای گران‌قیمت را ندارید. اگر سرمایه‌ی کمی دارید، بهتر است بیشتر به پیامی که می‌خواهید ارسال کنید تمرکز کنید، نه بر روی تصاویر، گرافیک‌ها و رنگ‌ها.
از آگهی‌هایی که بر روی ماشین‌های پارک شده می‌گذارند و یا درب منازل استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید برخی از افراد علاقه‌مند را که ممکن است مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب‌و‌کار شما هستند را دعوت به دیدن از وب‌سایت خود کنید.

10.     در کار داوطلبانه مشارکت کنید

سعی کنید اگر توانایی انجام ارائه‌ی خدماتی رایگان را دارید گاهی در مشارکت‌های مردمی و اعیاد شرکت کنید تا محصول و برند شما بیشتر دیده شود و خود باعث جذب مشتری می‌شود.
جذب مشتری زمانی صورت می‌گیرد که محصول شما از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار باشد. مشتریان هنگام رو‌به‌رو شدن با نام برند و محصولتان به شما اعتماد می‌کنند و به دیگران نیز خرید از شما را توصیه می‌کنند.
مشتریان بیشتر به معنای افزایش فروش است. فروش بیشتر به معنای سود بیشتری است و سود بیشتر همیشه اخبار خوبی برای هر کسب‌و‌کار حتی کوچک دارد.


با ارائه‌ی چند نکته‌ی کلیدی و کارآمد سعی بر این داشتیم تا شما را با ترفندهای جذب مشتری، بیشتر آشنا کنیم.


برای مشاهده‌ی قسمت اول کلیک کنید

مطالعه مقاله در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.