فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

باشگاه مشتریان چیست؟

مشتریان خود را ویژه بدانید

امروزه مردم برای تلفن همراه بیشتر از کیف پول خود ارزش قائل هستند و بیشتر مسائل را با موبایل خود می‌سنجند و در همه جا از تلفن همراه خود برای بیشتر مسائل استفاده می‌کنند.

 

 زمانی که برنامه و نرم‌افزاری طراحی شود تا مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و عضو مشتریان وفادار نرم‌افزار شوند بیشتر نیازهای خود را از این طریق برآورده خواهد کرد.

با ایجاد نرم‌افزار باشگاه مشتریان باعث می‌شوید تا جمعی از مشتریان وفادار را برای کسب‌و‌کارتان داشته باشید و با ارائه‌ی خدمات به آنها به توسعه‌ی جمعیت مشتریانتان بیفزایید. به عنوان مشتری ما فکر می‌کنیم از ابتدا باشگاه وفادارسازی در اطراف ما بوده، اما در واقع ایده‌ی باشگاه مشتریان برای اولین بار در اواخر سال 1970 در ایالات متحده مطرح شد.

باشگاه مشتریان چیست و چه کاربردی دارد؟

باشگاه مشتریان برنامه‌ای است که به نفع یک گروهی خاص از مشتریان است که در ازای این نرم‌افزار به شرکت و کسب‌و‌کار وفادار می‌پیوندند. نرم‌افزار باشگاه مشتریان، نرم‌افزار وفاداری نیز نامیده می‌شود. مزایای این نرم‌افزار شامل محصولات اشانتیون، ارائه‌ی کوپن‌ها و تخفیفات است. نرم‌افزار وفاداری، مشتریان خود را تشویق می‌کند که از کسب‌و‌کار شما خریداری کنند.

چرا ایجاد باشگاه مشتریان برای کسب و کار شما مناسب است؟

نرم‌افزار باشگاه مشتریان باعث می‌شود تا بستری مناسب برای افزایش فروش و مشتری ایجاد شود. محیطی امن و مطمئن برای تبلیغ کسب‌و‌کارها است تا مشتریان بیشتری ترغیب به خرید شوند. نرم‌افزار باشگاه مشتریان موجب رونق بیشتری در کسب‌و‌کارها می‌شود. این نرم‌افزار باعث دسترسی آسان مشتری به کسب‌و‌کار و محصول شماست و هر زمان که بخواهد می‌تواند اطلاعات مورد نظر را یافت و به رفع نیازهایش نزدیک‌تر شود.

آیا کسب و کار شما مناسب برای ایجاد باشگاه مشتریان است؟

زمانی که اعداد و ارقام کسب‌و‌کارها و مشتریانی که به باشگاه مشتریان جذب شدند را می‌بینیم متوجه می‌شویم که این نرم‌افزار در گسترش و رونق مشاغل تاثیر بسزایی دارد. اما این سوال مطرح می‌شود که آیا نرم‌افزار باشگاه مشتریان برای همه‌ی کسب‌و‌کارها مناسب است یا خیر؟
معمولا نرم‌افزار باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کارهایی مناسب است که به صورت غیرمستقیم با مشتریان خود در ارتباط هستند. مشاغلی همانند وکلای دادگستری و یا افرادی که بازسازی منازل و ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند نرم‌افزار باشگاه مشتریان گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.

شکل‌گیری و شروع نرم‌افزار باشگاه مشتریان به چه صورت است؟

مرحله‌ی اولیه و مهم در مدیریت باشگاه مشتریان موفق، برنامه‌ریزی است. جمع‌آوری داده‌های مشتریان فعلی برای قدم اول بسیار مهم است. 
باشگاه مشتریان تعداد زیادی از مشتریان را جمع می‌کند و در ازای وفاداری آنها مزیت‌هایی را برای آنها قائل می‌شود. مشتریان می‌توانند در یک باشگاه مشتری چند کسب‌و‌کار را با هم مقایسه کنند و تفاوت آنها را به وضوح مشاهده کنند. زمانی که شما این دسترسی را به مشتریان خود می‌دهید تا بتوانند مقایسه و به راحتی به انتخاب برسند مطمئنا شما نیز دارای تعداد زیادی از مشتریان وفادار خواهید شد.

مشتری باید در مورد باشگاه مشتری و مزایای آن بداند

اینکه مشتریان بدانند نرم‌افزار باشگاه مشتریان چیست و چگونه فعالیت می‌کند حق طبیعی آنهاست و قطعا کمک بسزایی به شما خواهد کرد.. 
از راه‌هایی که می‌تواند شما را به عنوان باشگاه وفادارسازی، بهتر و بیشتر به مشتریان معرفی کند استفاده کنید. به عنوان مثال: وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و .... برای سود مشتریانتان فکر کنید و راه‌های جالبی را به آنها ارائه دهید. مثلا اگر یکی از کسب‌و‌کارها نرم‌افزار شما را در بین مشتریان بیشتر رواج داد و سایت شما شناخته شد می‌توانید از تبلیغ رایگان یک روزه آنها را بهره‌مند سازید.

بدست آوردن بهترین‌ها در باشگاه مشتریان

یکی از مزایای واضح باشگاه مشتریان، بالا بودن میزان سود کسب‌و‌کارها و انتخاب و خرید به موقع و سریع مشتریان است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی از چگونگی فعالیت سایر کسب‌و‌کارها مطلع شوید و در بهبود اوضاع کیفیت محصولات و یا فعالیت خود به بهترین شکل کوشا باشید.
شما به مرور زمان با عادت‌های خرید مشتریانتان و حتی سلایق آنها آشنا می‌شوید و این موضوع خود باعث جذب مشتری و افزایش فروش خواهد شد.

مطالعه مقاله در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.