باشگاه مشتریان برای کسبوکارهایی است که لزومی به تبلیغات کلامی به مشتریان ندارند. به عنوان مثال: کافیشاپ، رستوران و یا لباسفروشی. مشتری در باشگاه مشتریان تنها تبلیغات محصولات و قیمت آنها را مشاهده میکند و در نهایت پس از تحقیق، در چگونگی برآورده کردن نیازشان و انتخاب شما به محل کسبوکارتان خواهند آمد و فرآیند خرید را انجام میدهند. این نوع کسبوکارها با ثبتنام در باشگاه مشتریان و گرفتن عضویت در این سیستم وارد مرحلهای جدید در کسبوکار میشوند.
با توجه به محصولات، تخفیفات، و حتی عکس و توضیحات کسبوکار و کالا مشتریان بیشتری ترغیب به خرید میشوند و به افزایش فروش دست پیدا خواهند کرد.
اطلاعات شخصی شما به عنوان یک حریم خصوصی در سیستم باشگاه مشتریان حفظ و نگهداری میشود.
ازاطلاعات شخصی شما برای مدیریت باشگاه مشتریان استفاده میشود. برای ارسال دعوتنامه، گیفت و پیامهای تبریک اطلاعات شخصی کسبوکارها دریافت میشود.
اطلاعاتی که کسبوکارها میفرستند توسط افراد در باشگاه مشتریان بررسی و مطالعه میشود تا بدانند شما در چه زمینهای مشغول به فعالیت هستید و بتوانند بسترهای تبلیغات شما را به راحتی برای مشتریان محیا کنند. اگر نرمافزار از شما اطلاعاتی نداشته باشند و یا ندانند کیفیت و قیمت محصولاتتان در چه سطحی است چگونه میتوانند به کسبوکارتان و افزایش فروش و مشتری به شما کمک کنند؟ پس به دانستن برخی از مسائل در مورد شما نیاز دارند.
همانگونه که باشگاه مشتریان باید از اطلاعات شما بدانند و در مورد کسبوکارتان مطالعه کنند همانطور نیز شما میتوانید از مدت فعالیت، چگونگی جذب مشتری و تبلیغاتی که برای کسبوکارها انجام میدهند مطلع شوید و میزان رضایت خود را اعلام کنید. اگر به هر دلیلی از باشگاه مشتریانی که در آن ثبتنام کردهاید نارضایتی دارید میتوانید آن را مطرح و به تبادل نظر در مورد تبلیغات به نتیجهای مطلوب دست پیدا کنید.
ثبتنام کسبوکارها در باشگاه مشتریان باعث ایجاد فضایی مناسب برای تبلیغات صادقانه برای جذب مشتری بیشتر است. به مرور زمان مردم به وبسایت و محصول شما اعتماد میکنند و ترغیب به خرید میشوند. تبلیغ در باشگاه مشتریان موجب افزایش روند فروش و افزایش مشتری خواهد شد و مطمئنا برای جذب خریدار و ترغیب به خرید آنها نیاز به صرف هزینههای هنگفت و زمان زیادی نخواهید داشت.
میتوانید در فضایی به نسبت جدید برای ادامهی فعالیت و تبلیغات بهره ببرید.
شما به عنوان مشتری حق دارید تا بدانید اطلاعات شخصیتان در کدام قسمت و برای چه موضوعی ذخیره شده است. میتوانید پیشنهاداتی در زمینهی تبلیغ محصولتان ارائه دهید و یا از عکسهای بیشتری برای نمایش کالاهایتان استفاده کنید.
باشگاه مشتریان به عنوان پل ارتباطی بین کسبوکارها و مشتریان است. تمام تلاش باشگاه وفادارسازی برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش کسبوکارهاست تا بتوانند در بستری امن و راحت به تبادل پول و سرمایه بپردازند.
باشگاه وفادارسازی محیطی است تا کسبوکارها و خریداران در آنجا جمع هستند و همگی برای برآورده کردن نیاز خود تلاش میکنند. باشگاه وفادارسازی نمادی از اعتماد شما برای جذب و افزایش مشتری و فروش است. اینکه شما مقدار تبلیغات و نوع ارائهی خدمت باشگاه مشتری را برای جذب خریداران از کالای خود مشاهده میکنید و احساس رضایت دارید نشاندهندهی روند مطلوب باشگاه میباشد.
مطالعه مقاله در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی