فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

ارتباط بین CRM و باشگاه مشتریان

CRM برای باشگاه مشتریان چگونه است؟

همان‌طور که در مقالات قبل گفته شد CRM مدیریت ارتباط با مشتری است اما ارتباطش با باشگاه مشتریان چگونه است؟

  برای برخی به معنی بازاریابی، برای برخی دیگر به معنی پایگاه داده‌ی فروش و برای عده‌ای دیگر ثبت نام برای ارتباطات بیشتر است. پس اهداف CRM و باشگاه مشتریان یکی است ولی به صاحبان کسب‌و‌کار و مشتریان بستگی دارد.

CRM یک راه حل تکنولوژیکی است که به شما در ارائه‌ی راهبردهای مدیریت فروش برای کسب‌و‌کارهای جدید و بازاریابی و مدیریت ارتباطات تجاری و مشتریان موجود کمک می‌کند. بنابراین، اگر شما یک سیستم CRM ندارید و یا در فکر اجرایی کردن آن هستید بهتر است هرچه زودتر و با سرعت بیشتری شروع به کار کنید. اگر واقعا می‌خواهید سیستم CRM را درست انجام دهید سعی کنید با مدیریت باشگاه مشتریان خود ادغام کنید.

تاثیر CRM و باشگاه مشتریان چگونه است؟

ممکن است در گذشته با تبلیغات مشتریان خود را بدست می‌آوردید اما با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش سیستم‌های بروز مجبور خواهید بود که از آنها پیروی کنید و کسب‌و‌کارتان را همزمان با تکنولوژی پیش ببرید.
زمانی که شما سیستمی قدرتمند مانند CRM داشته باشید می‌توانید به راحتی محصولات و تبلیغات کسب‌و‌کارتان را در باشگاه مشتریان قرار دهید و مشتریان خود را داشته باشید. مشتریانی که در باشگاه وفادارسازی ثبت‌نام می‌کنند مطمئنا جزء مشتریان وفادارتان خواهند ماند و شما نیز به عنوان صاحب کسب‌و‌کار می‌توانید به راحتی سیستم را مدیریت و کنترل کنید. 
CRM به شما کمک می‌کند تا کسب‌و‌کارتان را رشد دهید، اهداف خود را بدست آورید و یک اپراتور بسیار حرفه‌ای داشته باشید که فرصت‌های درآمد شما را به حداکثر برساند.

مشتریان وفادار در CRM

خدمات با کیفیت بالا به مشتریان در کسب‌و‌کار در بازار رقابتی یک پارامتر حیاتی است که باعث ایجاد بستری امن برای مشتریان وفادار خواهد بود. شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار موظفید برای ارائه‌ی خدماتی با کیفیت بالا برای جذب مشتریان وفادار و دستیابی به افزایش فروش پلتفورمی ایجاد کنید تا بازاریابی، تبلیغات محصولات و مدیریت مجموعه را در بر داشته باشد. این پلتفورم تنها با بهره‌گیری از سیستم CRM و باشگاه مشتریان قابل اجراست. 
اطلاعات مشتریانی که از کسب‌و‌کارها بازدید می‌کنند و جزء مشتریان وفادار می‌شوند در سیستم باشگاه مشتریان ذخیره خواهد شد و شما می‌توانید به راحتی با آنها در تماس باشید و مشتریانتان را از خدمات و تخفیفات مطلع سازید. برای مدیریت این کار می‌توانید از CRM استفاده کنید چون همه چیز در دسترس و قابل مدیریت و کنترل خواهد بود. پیام‌های اس‌ام‌اسی، تبلیغات محصولات، تبریکات تولد مشتریان همگی از این طریق قابل انجام است. شما می‌توانید مجموعه‌ای از کارت‌های تبریک مخصوص کسب‌و‌کار خود را طراحی کنید که به جای کارت پستال پیش فرض سیستم ارسال شود. شما می‌توانید اعضای باشگاه خود را با اخبار جدید، فروش محصولات و معاملات ویژه از طریق ایمیل یا پیام‌های SMS روبرو سازید. 
با این روند پیوند میان شما و مشتریان وفادارتان افزوده خواهد شد و مطمئنا به جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش دست پیدا خواهید کرد.
شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار خود باید سعی کنید راه‌هایی که رسیدن به هدف و مشتریان وفادارتان را کمتر می‌کند به سرعت بررسی کنید و بشناسید تا بتوانید خیلی راحت و با خیال آسوده مسیر کسب درآمد را پیش بگیرید و به موفقیت دست یابید.

مطالعه مقاله در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.