فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش فروش و رشد چشم‌گیر در کسب‌و‌کار

5 راه برای افزایش فروش در کسب‌و‌کار شما

 

بدون توجه به بودجه‌ی شما، همیشه راه‌هایی برای افزایش فروش و کسب‌و‌کار شما وجود دارد. با افزایش بازاریابی و کنترل بودجه، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.
در زیر چند راه ارائه داده‌ایم که شما می‌توانید کسب‌و‌کار خود را حتی با بودجه‌ی کم گسترش دهید.

  

1. با مشتریان فعلی خود صحبت کنید

 

مشتریان فعلی شما یکی از بهترین منابع برای افزایش درآمد هستند. این کار بسیار ساده‌تر است تا مشتریانی را که تازه می‌خواهند با کیفیت محصول و خدمات شما آشنا شوند و جنبه‌های خدمات خود را به آنها معرفی کنید.
اگر شما با مشتریانتان ارتباط برقرار کردید و آنها را به عنوان یک شریک مورد اعتماد در نظر گرفتید، احتمالا مایل هستند که با چالش‌های فعلی روبرو شوند. با گوش دادن به صحبت‌های مشتریانتان، شما به راحتی می‌توانید تجزیه و تحلیل کنید که چگونه آنها را با ارائه‌ی محصولات جدید روبرو سازید. این رویکرد به شما اجازه می‌دهد تا همزمان هم همراهان خوبی را داشته باشید هم به افزایش فروش دست یابید.

 

2. بسته‌بندی محصولات و خدمات شما

 

بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک با فروش محصولات و خدمات همراه با آنها به عنوان یک بسته‌ی هیجان‌انگیز پیشنهاد‌های موفقی به مشتریان ارائه می‌دهند. در صورت امکان سعی کنید بسته‌های خود را تا حدودی انعطاف‌پذیر نگه دارید. منظور از انعطاف‌پذیری در فروش و ارائه‌ی خدمات این است که شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار خود همگام با مشتریان پیش روید و خدماتی که از شما درخواست دارند را تا حد امکان در شرایطی که لطمه به سود و کسب‌و‌کارتان نزند در اختیارشان قرار دهید. اگر شما می‌توانید به اندازه‌ی کافی انعطاف‌پذیری برای مبادله‌ی محصولات یا خدمات مختلف مطابق با نیازها، ارائه دهید قطعا به موفقیت دست می‌یابید و به افزایش فروش خواهید رسید.

3. از نظرات مشتریان فعلی خود در وب‌سایت استفاده کنید

 

در وب‌سایت بستری برای ثبت نظرات مشتریان فعلی خود ایجاد کنید تا مراجعه کنندگان از معایب و مزایای محصولات و کسب‌و‌کارتان مطلع شوند. شما با این کار باعث می‌شوید تا مشتریان با خیالی آسوده‌تر به سمت خرید از شما بیایند و به راحتی می‌توانید اعتمادشان را جلب کنید. همین کار که به ظاهر کاملا ساده می‌آید می‌تواند کمک بسزایی در افزایش فروش شما و رشد کسب‌و‌کارتان داشته باشد.

 

4. تخفیفات خود را محدود کنید

 

ممکن است تخفیف باعث افزایش فروش شما شود اما سعی کنید همیشه خاص باشید. تخفیفات و خدمات خود را کمتر و در تاریخ‌های مشخص برای مشتریان ارائه دهید. زمانی که شما به صورت دائم و با فاصله‌های زمانی کم این کار را انجام دهید باعث می‌شود برای مشتریان خود تازگی و جذابیت نداشته باشید. مشتریان را برای کسب‌و‌کارتان کنجکاو کنید تا همیشه آنها پیگیر محصولات و فعالیت شما باشند. این روند باعث رشد کسب‌و‌کارتان و افزایش فروش خواهد شد.


5. از رسانه‌های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید

 

از نظرات مشتریان که در نکته‌ی سوم ارائه دادیم در شبکه‌های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. می‌توانید به راحتی نظرات مشتریانی که از شما خرید کردند و جزء مشتریان وفادارتان هستند در شبکه‌های اجتماعی برای نوعی تبلیغ محصولات و کسب‌و‌کارتان استفاده کنید و آن را انتشار دهید تا سایر مشتریان از بازخورد محصولات و خدماتتان بهره ببرند و بتوانند راجع به شما مطالعه‌ای داشته باشند. از راه‌های کوتاه‌تر برای رسیدن به افزایش فروش استفاده کنید.
علاوه بر این، رسانه‌های اجتماعی را فقط به عنوان یک ابزار فروش مشاهده نکنید بلکه به عنوان یک خط ارتباطی باز از آن استقبال کنید. از آن برای انتشار اطلاعات جالب کسب‌و‌کارتان و یا مقالاتی که از اهمیت خاصی برخوردار هستند استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی خود راهی برایافزایش فروش و مشتری خواهد بود.

مطالعه مقاله در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.