هنگامی که از تیمهای ورزشی بزرگ نام میبریم، ناخودآگاه و به صورت روتین باشگاههای هواداری و طرفداری تیمها در ذهن ما شکل میگیرد. بعضی از این تیمها از باشگاههای هواداری بهرهمند هستند اما تعدادی خیر.
در این مقاله به بررسی ایجاد باشگاه هواداری برای تیمهای ورزشی میپردازیم.
1. باشگاه هواداری این اجازه را به شما میدهد تا به ایجاد یک رابطهی بهتر با طرفداران خود برسید و همیشه با آنها در تعامل باشید. باشگاه به شما اجازه میدهد که یک رابطهی بهتر با طرفداران خود ایجاد کنید و به آنها اجازه میدهد تا با اعضای گروه خود آشنا شوید. با ارئهی باشگاه هواداری به اعضای تیمتان در آینده به حامیانی دست خواهید یافت که جزء مشتریان وفادارتان خواهند شد.
2. منبع درآمد بیشتری برای تیم شما اضافه خواهد کرد
شارژ کردن یک عضویت کوچک برای باشگاه وفاداری، تیم خود را ثروتمند نخواهد کرد، اما میتواند در پرداختن به برخی از هزینههای اساسی خود از قبیل یک وبسایت شما را کمک کند. از این راه میتوانید برای تیم خود درآمد بیشتری را بدست آورید.
ایجاد یک باشگاه هواداری برای تیم بسیار کمک به ایجاد و شکل دادن تیم ورزشی میکند. باشگاه هواداری میتواند از طریق یک وبسایت شروع شود و به باشگاه وفاداری بزرگی برای کسب درآمد بیشتر تبدیل شود. با ارائهی مسابقات و پیشبینیهای ورزشی برای تیم محبوبتان پس از گذشت زمانی عدهای از هواداران تیمهای ورزشی گردهم خواهند آمد و به باشگاهی بزرگ از هواداری تیمهای ورزشی تبدیل خواهند شد.
چند راه برای ایجاد باشگاه هواداری لازم است:
اولین قدم این است که نام باشگاه هواداری خود را تعیین کنید. پس از تعیین و برقراری باشگاه، باید نامی مناسب برای باشگاه هواداری خود ایجاد کنید که برای اعضای تیم جذابیت داشته باشد. نامی تعیین کنید که نشاندهندهی باشگاه شما باشد تا هواداران بدانند در چه زمینه و مرتبط با کدام رشتهی ورزشی در حال فعالیت هستید.
هنگامی که نام خود را انتخاب کردید میتوانید الزامات لازم را برای شروع کار خود انجام دهید. الزاماتی که لازم است تا عضو گروه خود را داشته باشید و عرصهی فعالیت خود را به نمایش بگذارید. با تبلیغات و ارائهی خدماتی به هوادارنتان میتوانید رفته رفته به جمعیت باشگاه هوادارانتان بیفزایید.
حالا که کارهای سخت را پشت سر گذاشتید، میتوانید اولین اعضای باشگاه هواداری خود را وارد کنید. بعد از ارائهی اولین مسابقهی خود میتوانید به عنوان یک فرصت برای جذب اعضای باشگاه خود استفاده کنید و آن را در رسانههای اجتماعی اعلام کنید و درباره باشگاه هواداری خود در وبسایت پست بگذارید. فراموش نکنید که برای مشترکین خود ایمیل کنید و از آنها دعوت کنید تا به باشگاه هواداری و وفاداری جدید شما دیدن کنند و در آن عضو شوند. از این پس میتوانید برای جذب بیشتر افراد به عنوان اعضای باشگاه خود تلاش کنید و تبلیغاتی در این زمینه ارائه دهید.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی