فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

تنها رسیدن به افزایش مشتری در کسب‌و‌کار کافی نیست؛ موفقیت یعنی تکمیل تمام فرآیند فروش به درستی

5 راه خدمات برای افزایش مشتری در کسب‌و‌کار


هنگامی که محصول شما به پایان عمر خود رسید، حالا زمانی است که مقدار معروف بودن برند شما و محبوبیتتان بین مشتریان حرف اول را می‌زند و مشخص می‌‍‌کند که چه راهی به پیشرفت دوباره‌ی آنها کمک خواهد کرد. راه‌هایی برای دستیابی به افزایش مشتری:

  

1. این ایده را در مورد کسب‌و‌کارتان برای افزایش مشتری جدی بگیرید

 

برخی از مشتریان بر این باورند که اگر خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید خوب یا بد باشد، محصولات و کیفیت آنها نیز همانند خدمات ارائه داده شده‌ی شما خوب یا بد است. این ایده از جانب مشتریان است اما شما نیز به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان باید به این نظر توجه کنید و تلاش خود را برای بتهر دیده شدن تمامی فرآیند خرید انجام دهید. توان خود را برای خوب بودن نام تجاری، کیفیت محصول، قیمت محصول و خدمات ارائه شده به مشتریانتان بگذارید و سعی کنید تمام گزینه‌ها را رو به بهبود سوق دهید تا به افزایش مشتری و فروش دست یابید.

برای رضایت مشتریان علاوه بر خدمات، به کیفیت و قیمت محصولات دقت کنید

 

2. مشتریان دوست دارند برای آنها ارزش و احترام قائل باشید

 

مشتریان از احترام و ارزش قائل شدن برای آنها لذت می‌برند. زمان و هزینه‌ی خود را برای فروشندگان خود بگذارید تا متوجه این موضوع باشند که با احترام با مشتریان کسب‌و‌کارتان رفتار کنند. در مواقعی از زمان رخ می‌دهد که مشتریان از محصولات شما رضایت کامل را ندارند اما برای رفتار خوب فروشندگانتان و احترامی که برای آنها قائل هستند، مشتریان را ترغیب به خرید از کسب‌و‌کار شما می‌کند. همین روند بهافزایش مشتریانتان کمک بسزایی خواهد کرد.

 با مشتریان خوش برخورد باشید

 

3. تعامل در ارتباط با مشتریان پاسخ مثبتی برای کسب‌و‌کارتان است

 

تلاش کنید راه‌های تعامل با مشتریانتان را پیش بگیرید. از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده کنید و فضایی را برای بیان پرسش آنها از کسب‌و‌کارتان را در نظر بگیرید و بگذارید به راحتی با شما در ارتباط باشند و بتوانند راجع به محصولات، قیمت و ارائه‌ی خدماتتان ابراز نظر کنند. در این صورت مشتریان احساس اطمینان به شما خواهند داشت و مطمئنا باعث افزایش مشتری و رونق کسب‌و‌کارتان خواهد شد.

 با مشتریانتان تعامل داشته باشید

 

4. استراتژی بازاریابی کلامی مشتریان پاسخی مثبت برای پیشرفت کسب‌و‌کارتان است

 

بازاریابی کلامی که توسط مشتریان انجام می‌شود و به شدت برای کسب‌و‌کارتان پاسخ مثبتی است. رضایت مشتریان و تجربه‌ی آنها از مراجعه به کسب‌و‌کار شما امتیازی مثبت برای تیمتان است. مشتریان با تعاریفی در ارتباط با نوع برخورد فروشندگانتان و محصولات شما باعث ترغیب دیگران خواهند شد تا حتی برای یک‌بار هم که شده از کسب‌و‌کارتان دیدن کنند و همین بازدید در بیشتر مواقع به خرید آنها از شما منجر خواهد شد. استراتژی بازاریابی کلامی گامی است که برای افزایش مشتری پاسخی مطمئن خواهد بود.

 استراتژی بازاریابی کلامی

 

5. تبدیل ترافیک‌های لحظه‌ای مشتریان به ترافیک‌های دائمی برای رسیدن به افزایش مشتری

 

ترافیک در کسب‌و‌کار همیشه هم پاسخ مثبت به شما ارائه نخواهد داد. اکثرا صاحبان مشاغل در زمینه‌ی کاری و حرفه‌ای خود به دنبال ایجاد ترافیک هستند اما این مسئله زمانی باعث رشد سریع و مثبت خواهد شد که شما بتوانید در مرحله‌ی اول مشتریان را ترغیب به خرید از کسب‌و‌کار شما شوند، سپس آنها را حفظ کنید و در مرحله‌ی آخر آنها را برای همیشه نگه دارید و از نظرات آنها در مورد محصولات و تمامی مسائل مطلع باشید. تبدیل ترافیک‌های لحظه‌ای به ترافیک‌های دائمی را در کار بیاموزید تا بتوانید علاوه بر افزایش مشتری به افزایش فروش و بزرگ شدن نام تجاریتان برسید.

 ترافیک‌های لحظه‌ای را به ترافیک‌های دائمی تبدیل کنید

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.