فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش فروش یعنی رسیدن به نقطه‌ی اوج در کسب‌و‌کار؛ دست‌یابی به موفقیت با پشتکار و تلاش

چند ایده برای افزایش فروش و رشد اقتصادی

 

یکی از دلایلی که صاحبین کسب‌و‌کار به آن توجهی ندارند و پس از مدتی باعث شکست آنها می‌شود سعی در رشد اقتصادی و یا همان افزایش فروش است.

  مشاغل معمولا پس از گذشت زمان و مواجهه با رکود در کسب‌و‌کار خود ناامید می‌شوند و به ترک حرفه‌ی کاری خود می‌شوند. به طور مثال فردی که مغازه‌ی لباس فروشی دارد پس از گذشت مدتی و با نرسیدن به قله‌ی هدف خود به ترک آن شغل می‌شود و مغازه و یا محل کسب‌و‌کار خود را به آبمیوه فروشی تبدیل می‌کند. در صورتی که نمی‌داند اصل و پایه‌ی کارش مشکل دارد نه موضوع کسب‌و‌کارش. بعضی از اشتباهات در کسب‌و‌کار به صورت پایه‌ای است و تلاش‌های بیهوده به درست شدن آن نه تنها هیچ کمکی نمی‌کند بلکه باعث تخریب زودرس آن نیز خواهد شد.

همیشه به این موضوع فکر کنید که شما تنها نیستید و خیلی از کسب‌و‌کارهای بزرگ نیز با مشکلاتی که شما مواجه هستید دست و پنجه نرم می‌کنند. پس دلسرد نشوید و به یافتن راه‌حلی مطمئن ادامه دهید.

 در رسیدن به افزایش فروش مثل جت عمل کنید

 

فعالیت مدام در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود

 

به راحتی می‌توانید با مدیریت درست کسب‌و‌کار خود از فعالیت مجدد خود در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود استفاده کنید. به طور یقین اکثر کسب‌و‌کارها درابتدای راه حرفه‌ای خود از وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برند اما پس از گذشت مدت زمانی آن را به دست فراموشی می‌سپارند و فعالیت‌های خود را کم‌رنگ می‌کنند. در صورتی که برای پیشرفت در صنعت و حرفه‌ی خود باید مثل روز اول شروع کسب‌و‌کارتان برای مشتریان تازه و جذاب باشید تا بتوانید به افزایش فروش و مشتری دست پیدا کنید.

 

از کارمندان خود بخواهید که روی افزایش فروش کسب‌و‌کارتان تمرکز کنند


به طور واضح باید برای کارمندان خود این موضوع را روشن کنید که اصل مهم برای رسیدن به افزایش فروش و بقا در بازار رقبا باید به اصل فروش دقت بسزایی داشته باشند. برای قدم اول به کارکنانتان گوش‌زد کنید تا کسب‌و‌کارتان را به اطرافیان و آشنایان خود معرفی کنند و آنها جزء مشتریان وفادارتان باشند.

 از کارمندانتان بخواهید برای رسیدن به افزایش فروش فکر کنند

 

معرفی محصولات و پیشرفت‌های جدید

 

یکی از بهترین منابع رشد شما مشتریان فعلی هستند که همیشه به دنبال فرصت‌های بیشتری برای خرید و پیشنهادات جدید هستند. با بررسی ضعف‌های رقبای خود می‌توانید به راحتی محصولات و یا خدماتی را ارائه دهید که آنها ندارند. در این صورت علاوه بر افزایش فروش به بزرگ شدن برندتان نیز کمک خواهید کرد.

 با ارائه‌ی محصولات جدید به افزایش فروش می‌رسید

 

به شدت به بازارهای جدید و کانال‌های افزایش فروش فکر کنید

 

رشد در کسب‌و‌کار نیازمند ایجاد نوآوری‌هایی در وب‌سایت، ارائه‌ی خدمات و حتی در محصولات است. رشد تنها به جمعیت مشتریان بستگی ندارد و زمانی که این موضوع را به خوبی درک کردید می‌توانید در راه پیشرفت قدم بردارید و به سوی افزایش فروش حرکت کنید.
صاحبان کسب‌و‌کار زمانی که کار خود را استارت می‌زنند در سر رویاهایی برای پیشرفت دارند و زمانی که دسته‌ی اول مشتریان به آنها مراجعه می‌کنند احساس خوشحالی دارند و گمان می‌کنند که به موفقیت دست پیدا کرده‌اند در صورتی که این اشتباه‌ترین فکر در رابطه با کسب‌و‌کار است. پس از اولین قدم‌های کسب‌و‌کار، تازه رقبای جدید وارد بازار خواهند شد و رفته رفته از فروش و مشتریانتان کاسته خواهد شد مگر اینکه از راه‌های ارائه شده استفاده کنید و همیشه برای مشتریانتان متنوع باشید. هیچ‌وقت رویای خود را برای کسب‌و‌کارتان و برای رسیدن بهافزایش فروش فراموش نکنید چون هیچ‌راهی غیر قابل دسترسی نخواهد بود مگر با تلاش‌های مستمر خودتان و ایجاد فضاهای جذاب برای مشتریان.

 بازارهای جدید و کانال های افزایش فروش را بررسی کنید

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.