فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش فروش یا همان فروش بیشتر؛ عاملی که در رشد کسب‌و‌کار شما تاثیر مستقیم دارد

5 راه مطمئن برای رسیدن به افزایش فروش

آیا می‌خواهید فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید؟ آیا می‌خواهید پس از رسیدن به راهی مطمئن برای افزایش فروش تمام تلاش خود را برای وفاداری مشتریانتان هزینه کنید؟

  فرض کنید شما به افزایش فروش مد نظر خود رسیده‌اید و تمام مشتریانی که از شما خریداری کرده‌اند به مشتریان وفادار و دائمی تبدیل شده‌اند. این مرحله در کسب‌و‌کار از شیرین‌ترین زمان‌های ممکن خواهد بود. با ما همراه باشید تا راه رسیدن به این مرحله از فروش را بررسی کنیم.

 راه‌های رسیدن به افزایش فروش

1. برنامه‌ی مشوق برای افزایش فروش را تنظیم کنید

برای کارکنان فروش خود برنامه‌های تشویقی برای رساندن فروش کسب‌و‌کارتان را در نظر بگیرید. در خیلی از کسب‌و‌کارها به اصطلاح تارگت گفته می‌شود. تارگت و یا همان میزان سقف فروش هر یک از کارکنانتان را مشخص کنید تا هم شما بتوانید به افزایش فروش دست یابید هم کارکنانتان از فروش زیاد شما سودی ببرند. به عنوان مثال می‌توانید از جوایز و یا وام‌هایی برای آنها استفاده کنید تا کارکنان فروش شما نیز با هیجان بیشتری به ادامه‌ی کار ادامه دهند.

 کارکنان فروش خود را برای رسیدن به افزایش فروش تشویق کنید

2. مشتریان خود را به داخل محیط کسب‌و‌کارتان هدایت کنید

با ارسال ایمیل و یا قرار دادن کلیپ‌هایی از محل کسب‌و‌کارتان در شبکه‌های اجتماعی، مشتریانتان را به آن‌سوی فروش محصولاتتان دعوت کنید. با این کار آنها را ناخواسته وارد بخش اعظمی از کار خود کرده‌اید و به آنها القا خواهید کرد که به کمک آنها نیاز دارید و روی هم‌فکری آنها نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اید. با ارائه‌ی این‌گونه کلیپ‌ها می‌توانید از نظرات مشتریانتان نیز بهره ببرید و کارتان را به سمت بهبود و افزایش فروش هدایت کنید.

3. سطح مشتریان خود را برای خود و تیم فروشتان مشخص کنید

بین مشتریانی که مدام از شما خرید می‌کنند و مشتریانی که به صورت گذری محصولی را طلب می‌کنند فرق قائل باشید. این تفاوت بینمشتریان کار شما را برای ارائه‌ی خدمات به آنها آسان می‌کند و می‌توانید برای مشتریان وفادارتان از جوایزی نقدی و یا کارت‌های هدیه استفاده کنید تا مشتریان نیز بدانند که شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار برای آنها ارزش قائل هستید و تفاوت بین آنها و مشتریان گذری خود قائل شده‌اید. با این وجود بب‌شک به افزایش فروش و مشتریان وفادار خواهید رسید.

4. برنامه‌ی پاداش مشتریانتان را برای رسیدن به افزایش فروش تنظیم کنید

ما همه با برنامه‌های پاداش مشتری آشنا هستیم که بسیاری از شرکت‌های بزرگ در آن حضور دارند. این برنامه می‌تواند تنها با ارائه‌ی تخفیف و یا ارسال پیام تبریکی برای تولدها و مناسبت‌های مختلف باشد. یا به صورت کلی می‌توانید مشتریانتان را وارد برنامه‌ای کنید که در آن نرم‌افزار برای هربار خرید امتیازاتی را به آنها بدهید و در پایان و زمانی که امتیازات مشتریانتان به حد نصاب رسید آنها را از جوایزی بهره‌مند سازید. با این برنامه‌ی پاداش هم به افزایش فروش و هم به افزایش مشتریان وفادارتان کمک بسزایی خواهد کرد.

 برای رسیدن به افزایش فروش برنامه‌ی پاداش برای مشتریانتان در نظر بگیرید

5. توزیع نمونه‌هایی از محصولاتتان به صورت رایگان به مشتریان

حتما دیده‌اید و یا شنیده‌اید که برخی از کسب‌و‌کارها با خرید مشتریان از محصولاتشان نمونه و یا اشانتیونی از محصول جدید و یا محصولات دیگر را به آنها ارائه می‌دهند. مشتریان این نمونه‌ها را یا خودشان و یا اطرافیانشان تست خواهند کرد و در مراجعه‌ی بعدی علاوه بر خرید خود از محصول جدیدی که به صورت اشانتیون از شما دریافت کرده‌اند نیز خریداری می‌کنند. تصور کنید به چه میزان از افزایش فروش خواهید رسید.

 با ارائه‌ی اشانتیون به افزایش فروش برسید

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.