فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش مشتری یکی از اهداف مهم در موفقیت کسب‌و‌کار است

چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید و رسیدن به افزایش مشتری

شما می‌توانید بودجه‌ی نامحدود برای کسب‌و‌کار خود به منظور پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش مشتری در نظر بگیرید.

  شما می‌توانید تعداد زیادی از تبلیغات آنلاین و آفلاین را خریداری کنید، تبلیغات را برای ساختن ترافیک در وب‌سایت خود انجام دهید و یک کمپین روابط عمومی فعال برای افزایش بازدید و آگاهی محصول یا برند خود بگذارید. اما این یک شیوه‌ی عقلانی نیست. در حقیقت، اکثر کسب‌و‌کارهای کوچک و حتی بسیاری از شرکت‌های متوسط، ایده‌های بیشتری در مورد نحوه‌ی فروش محصولات خود از منابع موجود دارند.

پس بهتر است از کجا شروع کنید و اگر به دنبال مشتری‌های بیشتری هستید چه کارهایی روتین‌تر است؟ یادگیری برای تولید خلاقیت‌های جدید یک مهارت ضروری برای یک کارآفرین است. حتی اگر شما خود را یک فروشنده نبینید، باید بدانید که امکان پیدا کردن مشتریان جدید از دفترچه‌ی تلفن و ترغیب آنها به خرید کار بسیار دشواری است و برای در دست گرفتن فرمان کسب‌و‌کارتان و حرکت به سمت افزایش مشتری وفروش باید از تکنیک‌های جدید استفاده کنید.

 دنبال خلاقیت‌های جدید باشید

چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش مشتری با درک اهداف کسب‌و‌کارتان

قبل از اینکه بتوانید مشتری‌های جدیدی را پیدا کنید و فروش را افزایش دهید، باید بدانید که چه کسی مشتری شما است و چه پیشنهادهایی برای مشتریان ارزش دارد. به عبارت دیگر، شما باید تحقیقات بازار انجام دهید. قطعا بین انگیزه‌ی شما برای افزایش مشتری و انگیزه‌ی مشتریانخود اختلاف نظر وجود دارد. تنها با درک از اهداف خود در کسب‌و‌کارتان می‌توانید به یک تعامل برسید و به راحتی نتیجه‌گیری کنید.

 با همکارانتان به درک از اهداف کسب‌و‌کارتان بپردازید


در بازار برای محصول خود تعریفی داشته باشید و از آن برای افزایش مشتری استفاده کنید

از اطلاعات موجود در مورد مشتریان خود برای ایجاد یک مخاطب هدف برای کسب‌و‌کارتان در این زمینه استفاده کنید تا مشتریان جدید را جذب و فروش را افزایش دهید. به عنوان مثال، والدین ممکن است دروازه‌بانان محصولاتی هستند که برای کودکان به عنوان هدف قرار می‌گیرند یا مدیران فناوری نفوذ بر تصمیم شرکت برای سرمایه‌گذاری در نرم افزار جدید را بر عهده دارند. 
تعیین کنید که کدام پیام‌ها، ویژگی‌ها و مزایای کلیدی محصول برای هر بازار بالقوه است. به مشتریان بگویید چگونه کسب‌و‌کار شما می‌تواند آنها را در حل مشکلاتشان کمک کند.

 تعریفی برای محصولاتتان در نظر بگیرید

برای رسیدن به افزایش مشتری لیست فروش تهیه کنید

از انواع تکنیک‌های قدیمی و ابزارهای جدید که می‌توانید، برای پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش مشتری استفاده کنید. بهتر است که درک طیف وسیعی از گزینه‌های خود را داشته باشید تا بتوانید به بهترین وجه به کسب‌و‌کار خود برای رسیدن به مشتریان جدید کمک کنید. ممکن است خوانندگان روزنامه با تکنیک‌های فروش اینترنتی مبتنی بر اینترنت و وب حرکت نکنند. 
مشتریان می‌توانند از طریق مقالات، روزنامه‌ها و یا مواردی از این قبیل، لیست‌هایی برای فروش تهیه کنند و به ارسال پیام و ایمیل برای افزایش مشتری بپردازند.
این روزها انواع ابزارهایی وجود دارند که از طریق آن شما می‌توانید مشتریان جدید خود را به وب‌سایت کسب‌و‌کارتان هدایت کنید. بهینه‌سازی موتور جستجو با استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک‌های دیگر برای حضور سایت شما در صفحه اول لیست‌های کسب‌و‌کار در موتورهای جستجو کاری قابل دسترسی است. علاوه بر این، تعداد زیادی از مشاوران جستجوگر اینترنتی وجود دارند که می‌توانند به شما در استفاده از تمام ترفندها و تکنیک‌ها برای بهبود نتایج جستجوی مشتریانتان کمک کنند. شما همچنین می‌توانید از وبلاگ‌های مختلف، اتاق‌های گفتگو و پادکست‌ها برای وب‌سایت و کسب‌و‌کار خود استفاده کنید. وب‌سایت یک ابزار پویا است که تجربه‌ای یک باره نیست. موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم‌های خود را به روز می‌کنند، بنابراین شما باید به طور منظم به وب‌سایت خود نظارت کنید تا مطمئن شوید کلمات کلیدی شما باعث افزایش مشتری هستند.

 برای رسیدن به افزایش مشتری لیست فروش تهیه کنید

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.