یک برنامهی وفاداری فرصت شگفتانگیزی برای کسبوکار شما و فضایی برای ایجاد مشتریهای وفادار و افزایش مشتری میدهد. در جهانی که کسبوکارهای متعددی برای فروش محصولات مشابه هستند، تمایز نام تجاری یا همان برند برای موفقیت بسیار ضروری است. کسبوکار شما نیاز به یک برنامهی وفاداری دارد که به شما کمک میکند تا از سایرین سبقت بگیرید و به موفقیت برسید.
مشتریان شما باید در مورد کارت وفاداری کسبوکارتان احساس خوبی داشته باشند و بخواهند بیشتر از نام تجاری شما در خریدهای بعدی تجربه کنند. به همین دلیل است که برنامهی وفاداری باید با کارت وفاداری همراه باشد تا تمایل و هیجان در مشتری ایجاد شود. کسبوکارتان موظف است مشتری را با کارت وفاداری تحریک سازد تا عضو ثابت و وفادار محصولات و مجموعهی شما شوند.
بخش مهمی از بازاریابی در کسبوکار شیوهی مکالمه با مشتریان است. شما به عنوان صاحب کسبوکارتان باید از نیروهایی بهره ببرید تا در زمینهی بازاریابی به طور حرفهای مسلط باشند و بدانند که با چه دستور زبانی با مشتریان صحبت کنند تا آنها را مجاب کنند و ترغیب به عضویت در برنامهی وفاداری کسبوکارتان و گرفتن کارت وفاداری شوند. مکالمهای سودمند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و وفادار ماندن آنها دارد.
زمانی که کارت وفاداری به مشتریان ارائه داده میشود باید همراه با نامی جذاب به دست مشتریان برید تا در هر زمان و مکانی که نامی از شما شنیدهاند به سرعت تصویر کسبوکار شما در ذهنشان تداعی شود. به یاد مشتری ماندن یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید تمامی کسبوکارها به آن توجه کنند و به تاثیرگذاری نام تجاری در ذهن مشتری بیشتر بیندیشند.
اولین چیزی که مشتریان در مورد برنامهی وفاداری شما میبینند نامی است که شما بر آن گذاشتهاید. نامی که همراه کارت وفاداری به دست مشتریان میرسد و همراه آنها میماند تاثیر بسزایی در روند کاری شما خواهد داشت. نام تجاری و یا نامی که بر روی محصولاتتان میگذارید نشاندهندهی پرستیژ کاری شما خواهد بود و نمادی از احترامی که برای کسبوکار خود و مشتریانتان دارید است. سعی کنید از نامهای مرتبط با حیطهی کاری خود و خدماتی که به مشتریان ارائه میدهید استفاده کنید.
حتی کوچکترین جزئیات میتواند یک تفاوت بزرگی در ایجاد برنامهی پاداش جذاب برای پیوستن مشتریان به شما ایجاد کند. با ابزار مناسب، میتوانید برنامهی خود را سفارشی کنید تا هر عنصر تعاملی بر روی نام تجاری ظاهر شود و به نظر مشتریان باور نکردنی باشد.
ارزشهای جامعه و نظرات مشتریان و سبک سلیقهی آنها را در نظر بگیرید و متناسب با آن برنامهای متفاوت با سایر کسبوکارها ایجاد کنید. درست است که کارت وفاداری و برنامهی هواداری باید از قوانینی یکسان و متناسب با قوانین جامعه تبعیت کند اما میتوانید با تخیلات خود و تیم کاریتان به برنامهای منحصر به فرد دست یابید و به بهترین نحو آن را به مشتریانتان ارائه دهید.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی