فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

کارت وفاداری؛ ابزاری برای وابسته کردن و وفادارسازی مشتریان به کسب‌و‌کار

استراتژی‌های برای یک برنامه‌ی وفاداری خلاق

یک برنامه‌ی وفاداری فرصت شگفت‌انگیزی برای کسب‌و‌کار شما و فضایی برای ایجاد مشتری‌های وفادار و افزایش مشتری می‌دهد.   در جهانی که کسب‌و‌کارهای متعددی برای فروش محصولات مشابه هستند، تمایز نام تجاری یا همان برند برای موفقیت بسیار ضروری است. کسب‌و‌کار شما نیاز به یک برنامه‌ی وفاداری دارد که به شما کمک می‌کند تا از سایرین سبقت بگیرید و به موفقیت برسید.

 چه استراتژی‌هایی برای کارت وفاداری بهتر است؟

1. ایجاد تمایل در مشتریان با کارت وفاداری

مشتریان شما باید در مورد کارت وفاداری کسب‌و‌کارتان احساس خوبی داشته باشند و بخواهند بیشتر از نام تجاری شما در خریدهای بعدی تجربه کنند. به همین دلیل است که برنامه‌ی وفاداری باید با کارت وفاداری همراه باشد تا تمایل و هیجان در مشتری ایجاد شود. کسب‌و‌کارتان موظف است مشتری را با کارت وفاداری تحریک سازد تا عضو ثابت و وفادار محصولات و مجموعه‌ی شما شوند.

2. جرقه‌ی مکالمه برای اهدای کارت وفاداری به مشتریان

بخش مهمی از بازاریابی در کسب‌و‌کار شیوه‌ی مکالمه با مشتریان است. شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان باید از نیروهایی بهره ببرید تا در زمینه‌ی بازاریابی به طور حرفه‌ای مسلط باشند و بدانند که با چه دستور زبانی با مشتریان صحبت کنند تا آنها را مجاب کنند و ترغیب به عضویت در برنامه‌ی وفاداری کسب‌و‌کارتان و گرفتن کارت وفاداری شوند. مکالمه‌ای سودمند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و وفادار ماندن آنها دارد.

 مکالمه‌ی تاثیرگذار حتی مشتریان بی‌انگیزه را مجاب به عضویت در برنامه‌ی وفاداری می‌کند

3. نام تجاری مناسب با کارت وفاداری و برنامه‌ی هواداری ارائه دهید

زمانی که کارت وفاداری به مشتریان ارائه داده می‌شود باید همراه با نامی جذاب به دست مشتریان برید تا در هر زمان و مکانی که نامی از شما شنیده‌اند به سرعت تصویر کسب‌و‌کار شما در ذهنشان تداعی شود. به یاد مشتری ماندن یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید تمامی کسب‌و‌کارها به آن توجه کنند و به تاثیرگذاری نام تجاری در ذهن مشتری بیشتر بیندیشند.

 نام تجاری مناسب باعث می‌شود در هر زمان و مکانی در ذهن مشتریان بمانید

4. نام کارت وفاداری یا برنامه‌ی هواداری خود را به محصولاتتان اضافه کنید

اولین چیزی که مشتریان در مورد برنامه‌ی وفاداری شما می‌بینند نامی است که شما بر آن گذاشته‌اید. نامی که همراه کارت وفاداری به دست مشتریان می‌رسد و همراه آنها می‌ماند تاثیر بسزایی در روند کاری شما خواهد داشت. نام تجاری و یا نامی که بر روی محصولاتتان می‌گذارید نشان‌دهنده‌ی پرستیژ کاری شما خواهد بود و نمادی از احترامی که برای کسب‌و‌کار خود و مشتریانتان دارید است. سعی کنید از نام‌های مرتبط با حیطه‌ی کاری خود و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید استفاده کنید.

5. از تخیل خود برای طراحی چگونگی کارت وفاداری کسب‌و‌کار خود استفاده کنید

حتی کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند یک تفاوت بزرگی در ایجاد برنامه‌ی پاداش جذاب برای پیوستن مشتریان به شما ایجاد کند. با ابزار مناسب، می‌توانید برنامه‌ی خود را سفارشی کنید تا هر عنصر تعاملی بر روی نام تجاری ظاهر شود و به نظر مشتریان باور نکردنی باشد.
ارزش‌های جامعه و نظرات مشتریان و سبک سلیقه‌ی آنها را در نظر بگیرید و متناسب با آن برنامه‌ای متفاوت با سایر کسب‌و‌کارها ایجاد کنید. درست است که کارت وفاداری و برنامه‌ی هواداری باید از قوانینی یکسان و متناسب با قوانین جامعه تبعیت کند اما می‌توانید با تخیلات خود و تیم کاریتان به برنامه‌ای منحصر به فرد دست یابید و به بهترین نحو آن را به مشتریانتان ارائه دهید.

 از تخیلات خود و تیمتان برای کارت وفاداری کسب‌و‌کارتان استفاده کنید

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.