اعتقاد بر این که شما میتوانید هر چیزی را به هر کسی به فروش برسانید، با رعایت اصولی مطمئن قابل اجراست. مشتریان ایدهآل خود را شناسایی کرده و به آنها خدمات و محصولاتتان را ارائه دهید. فروش میتواند چالش برانگیز باشد. بازاریابانی که افزایش فروش را در کسبوکارتان پیاده میکنند، گامی بنا به اصول و تکنیکهای اثبات شدهی فروش عمل میکنند.
فروش متوسط تنها 2 تلاش برای رسیدن به یک چشم انداز و 44٪ از فروشندگان را پس از یک پیگیری کاهش میدهد.
تصور کنید که اگر آنها فقط تلاش بیشتری انجام دهند، چه تأثیری بر افزایش فروش خواهند گذاشت!
این که آیا شما یک محصول را به صورت آنلاین به فروش میرسانید، یک مرحلهای ویژه در کسبوکارتان خواهد بود. این شرایط به شما کمک میکند تا بازدیدکنندگان بیشتری را درون قیف بازاریابی خود ببرید و حتی بازدیدهای گاهبهگاه را به افزایش فروش را تبدیل کنید.
تقریبا 60 درصد از بازاریابان قصد دارند تا بودجهی بازاریابی تأثیرگذار خود را در 12 ماه آینده افزایش دهند.
تأثیر توانایی شما برای متقاعد کردن دیگران برای برداشتن دیدگاه شماست. شما به محصول خود اعتماد دارید، بنابراین شما به طور طبیعی انتظار دارید تا دیگران نیز به آن باور داشته باشند.
توانایی شما برای متقاعد کردن دیگران به این طریق با جذاب کردن خدمات خود، فروش خود را افزایش میدهد. تأثیر افزایش ارزش درک محصولات شما، افزایش فروش را نیز در بر دارد. میبینید که افراد تاثیرگذار بیشتر تمایل به فروش محصول دارند. شما بایستی مشتریان خود را بشناسید و متناسب با علایق آنها محصولاتتان را تازه کنید. با در نظر گرفتن سلیقهی مشتریانتان خیلی راحت میتوانید در دل آنها جا کنید و به عنوان کسبوکاری محبوب برای آنها شناخته شوید. محبوب بودن در ذهن مشتری باعث ایجاد وفاداری آنها به کسبوکارتان خواهد شد و به افزایش فروش دست خواهید یافت. به مشتریان بها دهید تا آنها نیز با خرید از شما و تبلیغ بین دوستان و آشنایانشان قدمی مثبت برای رشد کسبوکارتان بردارند.
اشتباه نکنید، شما یک محصول دارید و مانند هر محصول دیگری، شما باید با موفقیت با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و خدمات و محصولاتتان را به آنها معرفی کنید.
قبل از اینکه کسی از شما یا کسبوکارتان خرید کند، باید این ایده را داشته باشید که شما کسی هستید که آن محصولات را ارائه میدهید.
بازاریابی ایمیلی موثرترین تاکتیک است. از این طریق اول راههای پیشرفت کسبوکاران و سایر رقبا را بررسی کنید تا با دید باز بتوانید به سمت افزایش فروش پیش بروید.
در مورد محصول خود پرشور باشید. زمانی که خود به عنوان صاحب کسبوکار و محصول توانستید خدمات و تفاوتتان را با سایرین به چشم مشتریان بیاورید آن زمان میتوانید در بحث افزایش فروش اقدام کنید. افزایش فروش زمانی در کسبوکار شما رخ میدهد که تعریفی از درجهی پیشرفت خود و حتی محصولات جدیدی که به مشتریان ارائه خواهید داد داشته باشید. اینکه با برنامهریزی بتوانید در حرفهی خود پیش روید تاثیر بسزایی در افزایش شما خواهد داشت.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی