در ابتدا باید بگویم که هر کسبوکاری با در نظر گرفتن شرایط مالی و بودجهی خود راهکارهای مناسب را باید پیش بگیرد تا به موفقیت در زمینهی حرفهای خود برسد. راههای متفاوتی برای پیشرفت و رسیدن به افزایش مشتری، افزایش فروش و جلب رضایت مشتری وجود دارد که با بهکارگیری آنها میتواند موفقیت را در دست بگیرد. از جملهی این راهکارها میتوان به ایجاد کمپین اشاره کرد. ایجاد کمپینهای تبلیغاتی و بنا به مناسبتهای مختلف کسبوکار شما میتواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند و آنها را ترغیب به خرید کند. کمپینهای تبلیغاتی علاوه برافزایش مشتریانتان شما را به نامی معتبر تبدیل خواهد کرد و میتوانید به راحتی از این راه از مشتریانتان نظرسنجی کنید و از تجربیات آنها برای بهبود روند کاریتان استفاده کنید.
تجربهی مشتری توسط تعاملات بین یک مشتری و یک کسبوکار در طول رابطهی تجاری آنها تعریف شده است. این تعامل میتواند شامل آگاهی، کشف، حمایت، خرید و خدمات به مشتری باشد.
تجربهی مشتری بخشی جداییناپذیر از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است و دلیل اهمیت آن این است، مشتریانی که تجربهی مثبتی در رابطه با کسبوکار دارند بیشتر احتمال دارد که به یک مشتری تکراری و وفادار تبدیل شوند.
مطالعات نشان میدهد که 74 درصد از مدیران اجرایی معتقدند که تجربهی مشتری بر تمایل یک مشتری به طرفداران وفادار و همیشگی تأثیر میگذارد و تجربهی مشتری در آنجا متوقف نمیشود. اگر میخواهید مشتریان خود را وفادار نگه دارید، باید برای تجربهی مشتریانتان سرمایهگذاری کنید!
هر از چندگاهی با ایجاد کمپینهای حمایتی میتوانید به درصد زیادی از مشتریان وفادار دست یابید و به موفقیت در این زمینه برسید.
در اغلب موارد، اولین نقطهی تماس مشتری با یک شرکت معمولا از طریق تعامل با یک کارمند، با دیدن یک فروشگاه یا صحبت کردن با تلفن رخ میدهد. این فرصت، کسبوکار شما را برای ارائهی خدمات عالی به مشتری فراهم میکند. با این حال، خدمات مشتری تنها یک جنبه از کل تجربهی مشتری به شمار میآید.
همانند بسیاری از موارد در بازار امروز، تجربهی مشتری نیز تغییر کرده است. این بیشتر از خدمات شخص به شخص دیگری است ولی به لطف تکنولوژی، شرکتها میتوانند با مشتریان خود در راههای جدید و هیجانانگیز ارتباط برقرار کنند. راههای جدید و هیجانانگیز مانند ایجاد کمپین برای هر کسبوکار است.
برای مثال، با استفاده از نرم افزار CRM، میتوانید سابقهی خرید مشتری را مشاهده کنید و پیشبینی نیازهای آینده آنها را حتی قبل از اینکه مشتری بداند انجام دهید. داشتن توانایی برای پیشبینی نیازهای آینده، به شما اجازه میدهد تا فعالانه و با دقت به مشتریانتان توجه کنید.
یک کسبوکار نمیتواند بدون مشتریان خود وجود داشته باشد و به همین دلیل شرکتها بر چگونگی کسب مشتریان جدید و مهمتر از آن، حفظ مشتریان فعلی تمرکز میکنند. زمانی که کسبوکاران به تجربهی مشتری خود بها میدهند باعث میشود تا آنها بدانند که کسبوکاری که یکبار به آنها مراجعه کردهاند برایشان ارزش قائل هستند و به نظراتشان احترام میگذارند.
نتیجه :
فراباشگاه امواج سعی بر این دارد تا بتواند راههای رشد و پیشرفت شما را در کسبوکارتان معرفی کند و کمکی در این زمینه به شما انجام دهد. این فراباشگاه در زمینهی کسبوکارهای موفق اطلاعاتی را ارائه میدهد تا سایرین بتوانند از این راهنماییها بهرهی کافی را ببرند. در همین راستا فراباشگاه امواج کمپین روز پرستار را راهاندازی کرده است و مجموعهای از کسبوکارهای متفاوت را در این کمپین عضو کرده و برای مشتریان تخفیفاتی را از طرف کسبوکار به جامعهی پرستاری اهدا میکند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی