فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش فروش گزینه‌ای مناسب برای رشد کسب‌و‌کار در جهت مثبت است

در صورتی که می‌خواهید کسب‌و‌کارتان به سمت افزایش فروش حرکت کند روش‌های زیر را در نظر بگیرید

یکی از راه‌هایی که برای رسیدن به افزایش فروش موثر است شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی است. کمپین باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری به کسب‌و‌کار شما سر بزنند و با شما و محصولاتتان آشنا شوند.  هرچه دایره‌ی مشتریان شما بیشتر شود قطعا کسب‌و‌کارتان با رونق بیشتر و افزایش فروش روبرو خواهید شد.

 ایجاد کمپین باعث رسیدن به افزایش فروش می‌شه

1. آموزش کارمندان خود را برای رسیدن به افزایش فروش در دست بگیرید

شما در کسب‌و‌کارتان در مقابل مشتریان و خریدارانتان وظایفی را بر عهده دارید.. کارکنان اغلب بسیار زیاد برای بدست آوردن افزایش فروش تلاش بسزایی می‌کنند اما شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان باید کارکنان خود را آموزش دهید که هیچ وظیفه‌ای مهم نیست جز اینکه به مشتریان خدماتی مفید و موثر ارائه دهید و آنها بدانند که به چه صورت باید با مشتریان وفادار و همیشگی رفتاری معقول داشته باشند تا افزایش فروش چشم‌گیری داشته باشید.

 به فروشندگان در مورد نحوه‌ی برخورد با مشتریانتان آموزش دهید

2. از مشتریان خود یک سوال بپرسید، نه بیست سوال

قبلا گفته بودیم مهم‌ترین مهارت در یک فروشنده، توانایی برقراری ارتباط با مشتری است، اما این بدین منظور نیست که به اصطلاح مشتریان خود را سوال پیچ کنید بلکه باید تنها به صورت متعادلی با مشتریان تعامل ایجاد کنند تا مشتریان نیز بتوانند به راحتی به محصول مورد نظر خود برسند. مشتری از سوالات زیادی که گاها فروشندگان می‌پرسند کلافه می‌شوند و به ناچار تنها برای فرار از دست فروشندگان به کسب‌و‌کار دیگری مراجعه می‌کنند که این خود عاملی است تا از افزایش فروش شما جلوگیری کند.

3. به عنوان یک مشتری فکر کنید، در اصل خود را جای مشتری قرار دهید تا بدانید کسب‌و‌کارتان چه چیزهایی را نیاز دارد

بسیاری از مشاوران فروش می‌گویند شروع به فروش نکنید تا زمانی که مشتریان نه می‌گویند. در اصل فروشندگان می‌دانند که محصولات را چگونه به فروش برسانند اما زمان نه گفتن مشتریان باید خود را جای مشتریان بگذارند تا دلیل نه گفتن آنها را به محصولات و خرید آنها بدانند. درک این موضوع تاثیر بسزایی در رسیدن کسب‌و‌کار به افزایش فروش دارد.

 خود را جای مشتریان بگذارید و به خواسته‌های آنها فکر کنید

4. محصولات متفاوتی متناسب با همه‌ی سلیقه‌ها در نظر بگیرید

محصولات زیادی وجود دارند که ممکن است برایتان مهم نباشند. اما شما باید راه‌هایی برای نگاه کردن به این موضوع داشته باشید که چگونه دیگران، ممکن است این محصولات را مصرف کنند و از آن برای بهبود زندگی خود استفاده کنند. پس بهتر است تنها با سلیقه‌ی خود محصولاتی را وارد کسب‌و‌کارتان نکنید بلکه به تمامی سلایق فکر کنید و سطح طبقاتی و سطح بودجه‌ی مشتریانتان را بسنجید و سپس برای ارائه‌ی محصولاتاقدام کنید. ارائه‌ی محصولات متناسب با سلیقه‌های متفاوت کسب‌و‌کارتان را به صورت چشم‌گیری به افزایش فروش نزدیک می‌کند.

5. با زاویه‌ای مناسب با مشتریانتان صحبت کنید

در مقابل خریداران یا مشتریانتان با ایستادن مستقیم در مقابل آنها صحبت نکنید، آنها احساس بدی از این حالت خواهند کرد. روانشناسی فروش نشان می‌دهد بهترین راه برای افزایش فروش این است که در کنار مشتریان بایستید و با آنها به صحبت کردن و راهنمایی در مورد محصولات بپردازید.

نتیجه :

فراباشگاه امواج راهنمایی‌هایی برای صاحبین کسب‌و‌کار و مشاغل به منظور رسیدن به افزایش فروش و پیشرفت کلی در زمینه‌ی حرفه‌ای مشاغل ارائه می‌دهد. به همین منظور کمپینی برای روز پرستار تشکیل داده است و کسب‌و‌کارهای مختلفی را در این کمپین عضو کرده است تا مشاغل بتوانند به افزایش فروش، افزایش مشتری و پیشرفت کلی در زمینه‌ی کاری خود دست پیدا کنند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.