فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

مشتری وفادارهمانند بمب برای پیشرفت کسب‌و‌کارتان عمل می‌کند

انواع مختلف مشتریان و نحوه‌ی تبدیل آنها به مشتریان وفادار

مشتری وفادار کسب‌و‌کار خود را افزایش دهید

در هر کسب‌و‌کاری برای شروع زمینه‌ی کاری خود صاحبین مشاغل به دنبال مشتریان جدید هستند و این روند قابل درک خواهد بود اما برای کسب‌و‌کاری که مدت زمانی از استارت کار گذشته است پیدا کردن مشتریان جدید کاری عقلانی نیست.  شاید برایتان سوال پیش آید که چه کاری برای ایجاد مشتریان بیشتر در کسب‌و‌کار اصولی است. باید بگویم بنا به تحقیقات انجام شده در بازار کار و مساعد بودن فضای کاری در وفادارسازی مشتریان، کسب‌و‌کارها باید به دنبال مشتری وفادار در زمینه‌ی حرفه‌ای خود باشند. ایجاد کمپین تبلیغاتی یکی از راه‌های جمع‌آوری مشتری وفادار و ارائه‌ی خدمات به این دسته از مشتریان است.

 مشتری وفادار کسب‌و‌کارتان را از همان ابتدا شروع کنید

مشتری وفادار

مشتری وفادار بیش از 20 درصد از جمعیت مشتریان هر کسب‌و‌کار را نشان نمی‌دهد اما بیش از 50 درصد از فروش کسب‌و‌کار را تشکیل می‌دهد.
اغلب مشتریان به دنبال دریافت تخفیف از فروشگاه‌ها و یا کسب‌و‌کارانی هستند که به آنها مراجعه می‌کنند. مشتری وفادار جزء همین دسته از مشتریان است. مشتری با دریافت خدماتی مفید و خرید محصولات با کیفیت به مرور زمان به مشتری وفادار تبدیل خواهد شد و این روند به نفع کسب‌و‌کار خواهد بود. مشتری وفادار به افزایش مشتری، افزایش فروش، برندسازی و اعتمادسازی بین مشتریان دیگر خواهد شد.

نیازهای مشتری وفادار

افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند از یک نیاز خاص تبعیت می‌کنند. هنگامی که مشتری وارد فروشگاه می‌شود، نگاه خواهد کرد تا ببیند آیا می‌تواند نیاز خودش را برطرف کند یا خیر. اگر نه که مشتری حق دارد کسب‌و‌کار را ترک کند و به مرکز بعدی مراجعه کند. مشتری به دلایلی مختلف از قبیل یک مناسبت خاص، یک نیاز خاص یا قیمت مناسب خرید خود را انجام دهد. اگر مشتری به راحتی بتواند نیازهایش را در کسب‌و‌کار شما برآورده کند قطعا به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد. حال نوبت شماست تا بتوانید آنها را به صورت پایدار در کسب‌و‌کار خود حفظ کنید و از مزایای داشتن مشتری وفادار بهره‌مند شوید.
مهم است شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان این حس را به مشتریان بدهید که شما در ازای دریافت وفاداری آنها، خدماتی را نیز ارائه می‌دهید و مشتریان درک کنند که شما قدر وفادار بودن آنها را به کسب‌و‌کارتان می‌دانید و برای حفظ آنها تمام تلاش خود را انجام خواهید داد.

 نیازهای مشتریانتان را با ارائه‌ی خدمات و محصولات مناسب برآورده کنید


نتیجه :

بنا به مقاله‌ی ارائه شده فراباشگاه امواج سعی بر این دارد تا انواع مختلف مشتریان را به کسب‌و‌کارها معرفی کند و راهنمایی‌هایی مفید برای تبدیل یک مشتری، به مشتری وفادار را انجام می‌دهد. هر کسب‌و‌کار به صورت میانگین تعدادی مشتری را برای خرید از آنها و ارائه‌ی خدمات دارا می‌باشند اما مهم این است که تعداد مشتری وفادار در هر کسب‌و‌کار تاثیر بسزایی در روند پیشرفت آنها خواهد داشت. فراباشگاه امواج به منظور گردهم آوردن چندین مشتری وفادار در باشگاه مشتریان خود کمپینی به مناسبت روز پرستار تشکیل داده است و برای ارائه‌ی تخفیف به پرستاران عزیز از کسب‌و‌کارهای مختلف برای شرکت در این کمپین دعوت به عمل آورده است. هدف از ایجاد این کمپین دریافت مشتری وفادار برای تمامی کسب‌و‌کارهایی است که در سایت امواج عضو هستند.

 فراباشگاه امواج

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.