به نظر میرسد برنامههای وفاداری و باشگاه مشتریان این روزها در همه جا و در اکثر کسبوکارها وجود دارند. ایجاد کمپین در باشگاه مشتریان باعث پیوستگی و استحکام ساختار کسبوکارتان خواهد شد. در این مقاله به بررسی راههای مفید برای برقراری برنامهی وفاداری مناسب برای کسبوکارها میپردازیم.
با توجه به افزایش فعالیت در حوزهی وفادارسازی مشتریان و رسیدن به افزایش فروش و مشتری، پیدا کردن برنامهی وفاداری یا باشگاه مشتریان مناسب برای کسبوکارها و مشتریان کار سختی است. اما با کمی تحقیق در مورد چگونگی عملکرد باشگاه مشتریان مختلف متوجه خواهید شد که کدامیک با روند بهتری به فعالیتشان میپردازند.
به عنوان تعریفی جامع در مورد باشگاه مشتریان مفید باید بگویم کسبوکاری که برنامهی وفاداری را در اختیار مشتریان و کسبوکاران دیگر میگذارد باید خدماتی مناسب ارائه دهند تا مشتریان دوستان و آشنایان خود را نیز ترغیب به عضویت در آن کنند.
یک برنامهی وفاداری، سیستم پاداش ساخت شده است که به مشتریان داده میشود. با برقراری باشگاه مشتریان شما به عنوان صاحب کسبوکار میتوانید اطلاعات شخصی مشتریان را در دست داشته باشید و متناسب با سلایق و خواستههای مشتریان به آنها خدماتی ارائه دهید تا آنها نیز از عضویتشان در باشگاه شما رضایت کافی را داشته باشند و به مشتریان وفادار کسبوکارتان تبدیل شوند.
شما به عنوان صاحب کسبوکارتان باید در ازای راهاندازی باشگاه مشتریان، خریداران را ترغیب به خرید کنید. شاید سوال برای شما پیش بیاید که چطور به این روند برسید. با تشکیل با تشکیل باشگاه مشتریان باید خدماتی مفید و متناسب با بودجهی خود به مشتریان ارائه دهید و پاسخگوی آنها در هر زمان باشید. یکی دیگر از مزایای باشگاه مشتریان خوب برای مشتریان و کسبوکاران دیگر پاسخگویی مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن است. اینکه به موقع و در زمانی کوتاه سوالات مشتریانتان را پاسخگو باشید یک مزیت به شمار میآید و مشتریان متوجه میشوند که شما به عنوان صاحب کسبوکارتان و تیمی که با شما فعالیت میکنند به فکر مشتریان و برآورده کردن نیازهای آنها هستید. ارائهی خدمات از طریق باشگاه مشتریان، باعث وفادارسازی آنها خواهد شد. ارائهی کوپنهای تخفیف و یا درصدی تخفیف بر اجناسی خاص موجب خواهد شد تا مشتریان به شما و کسبوکارتان اعتماد کنند و به باشگاه مشتریانتان وفادار بمانند.
از مشاوران بازاریابی برای کسبوکارهای دیگر استفاده کنید. مشاورههای رایگان برای کسبوکاران دیگر باعث میشود تا آنها به شما اعتماد داشته باشند و شما را به عنوان دلیلی برای پیشرفت خود بدانند.
نتیجه :
فراباشگاه امواج برای ارائهی خدمات مناسب به مشتریان کمپینی با نام کمپین روز پرستار راهاندازی کرده است تا مشتریان بیشتری بتوانند از خدمات باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج بهره ببرند. با ایجاد این کمپین کسبوکاران بیشتری با فعالیتهای متفاوت و با تنوع بیشتری گردهم جمع شدهاند و برای ارائهی خدمات به پرستاران عزیز درصدی تخفیف بر روی اجناس خود در نظر گرفتهاند. فراباشگاه امواج قصد دارد تا جمعی از مشتریان وفادار را برای خود و سایر کسبوکارها ایجاد کند تا روندی مثبت به سمت موفقیت و پیشرفت در کسبوکارها داشته باشد.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی