هر شرکت میخواهد فروش خود را افزایش دهد. متأسفانه بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که فروش بیشتر همیشه مستلزم کارهای طولانی مدت است. در صورتی که اصلا به این نحو نیست. ایجاد کمپینهای تبلیغاتی در افزایش فروش تاثیر بسزایی دارد. در این مقاله چند روش آسان و نسبتا بدون دردسر برای رسیدن به افزایش فروش وجود دارد:
فرض کنید کسبوکار شما محصولاتی ارائه میدهد که تعدادی مشتری نیز دارید. اما باید محصولات و کسبوکار خود را برای عدهای دیگر از مشتریان که با شما و محصولاتتان آشنایی لازم را ندارند توضیحاتی ارائه دهید تا به مشتریان بیشتر و افزایش فروش دست پیدا کنید.
از همان ابتدا تصمیم بگیرید که قصد فروش هر چیزی را که مشتری به آن نیازی ندارد، صرف نظر کنید. با این کار مشتریان را بیهوده از دست نخواهید داد و هر تعدادی از خریداران به کسبوکار شما مراجعه کنند مطمئنا برای خرید از کسبوکارتان به شما مراجعه خواهند کرد. به محصولاتی که به مشتریان ارائه میدهید فکر کنید و متناسب با نیازهای آنها محصولاتتان را ارائه دهید تا به افزایش فروش برسید.
هنگام صحبت کردن با مشتری، در مورد چیزی که محصول شما میتواند انجام دهد، توضیح دهید. در مورد چیزی که مشتری نیاز دارد صحبت کنید و سوالات هوشمندانه را از مشتریانتان بپرسید تا هرچه سریعتر بتوانند به نیازهایشان پاسخی مثبت دهید.شما به عنوان صاحب کسبوکارتان با پر چانگی و حرف زدن زیاد بیشتر حوصلهی مشتریان را سر میبرید و نه تنها به افزایش فروش نمیرسید بلکه مشتریا خود را نیز از دست خواهید داد.
چرخهی فروش کسبوکار شما کوتاه است و هرچه بیشتر بتوانید در دورهی زمانی کوتاهتری از آن استفاده کنید برایتان بهتر خواهد بود. سعی کنید از هر مراجعهی مشتریانتان استفاده کنید و آن را منجر به افزایش فروش کنید. هر مشتری را هدفی برای رسیدن به اهداف کسبوکارتان بدانید.
به یاد داشته باشید، انجام یک معاملهی بزرگ آسانتر از چندین معامله است. سعی کنید اگر به سفارشی بزرگ دسترسی ندارید لااقل تعداد سفارشات خود را افزایش دهید تا بتوانید به راحتی به افزایش فروش دست یابید.
هرچه محصولات کسبوکارتان از تنوع بیشتری برخوردار باشد قطعا مشتریان بیشتری با سلایق متنوعتری به شما مراجعه خواهند کرد. به سبک سلیقهی مشتریانتان فکر کنید و به آنها فکر کنید. حتی اگر از محصولی رضایت ندارید و نمیپسندید را در کسبوکارتان قرار دهید چون قطع به یقین مشتریانی هستند که از آن محصول استقبال کنند و به خرید منجر شود.
فراباشگاه امواج با ارائهی کمپین روز پرستار سعی بر این دارد تا مشتریان زیادی را با سلایق مختلف با انواع کسبوکارها آشنا سازد تا همگی بتوانند برای رفع نیازهای خود فضایی مطمئن را بدست آورند. فراباشگاه امواج توانسته است تا به جمعیت مشتریان وفادار خود بیفزاید و کسبوکاران را در رسیدن به افزایش فروش یاری رساند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی