از یک سیستم مبتنی بر مسائل ساده استفاده کنید. استفاده از یک سیستم ساده برای وفاداری اولیه و تشویق برای خریدهای بیشتر امری مهم است. مزایای VIP رایگان را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. ساخت برنامههای غیرپولی برای مشتریان ارزش به شمار میآید و به شما اعتماد بیشتری میکنند.
شما به عنوان صاحب کسبوکار میتوانید با کسبوکارهای دیگر مشارکت کنید تا برای ارائهی خدمات و محصولات بیشتر به مشتریان تنوع بیشتری داشته باشید.
ایجاد کمپین در کسبوکار نیز تاثیر بسزایی در اعتمادسازی مشتریان و کسب درآمد بیشتر است و میتوانید از این طریق به موفقیت در زمینهی کاری خود برسید.
باشگاه مشتریان برنامهای است تا مشتریان را برای رسیدن به اهدافشان کمک میکند. باشگاه مشتریان میتواند به راحتی تعداد زیادیمشتریان وفادار و همیشگی را به کسبوکارتان جذب کند اما در صورتی که خدماتی مناسب به مشتریان ارائه دهید. خدمات باشگاه مشتریان برای خریداران و عضوهای این نرمافزار اهمیت بیشتری نسبت به سایر مسائل دارد. سعی کنید باشگاه مشتریان ویژهای برای مشتریانتان در نظر بگیرید.
وفاداری مشتری چیزی است که همهی شرکتها به دنبال وجود آن هستند. نقطهی شروع یک شرکت سودآور، جذب و نگهداشتن مشتریان راضی است که محصولات خود را به فروش برساند.
پارامترهای زیادی برای حمایت از ارزش وفاداری مشتریان در باشگاه مشتریان وجود دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. مشتریان وفادار با مارکهایی که اغلب دوست دارند، بیشتر در چلنج هستند. مشتریان دلسوز و وفادار دربارهی تجارب مثبت خود از کسبوکارها به خانواده و دوستان خود میگویند. بازاریابی کلامی موثرتر بسیار موثرتر خواهد بود. به همین دلیل است که شما به عنوان صاحب کسبوکارتان موظفید باشگاه مشتریان خود را ایدهآل ایجاد کنید تا مشتریانی که عضو آن میشوند به اطرافیان خود نیز شما را پیشنهاد دهند و به افزایش مشتریانوفادار دست یابید.
یک برنامهی وفاداری مشتری برنامهی پاداش ارائه شده توسط یک شرکت به مشتریانی است که اغلب خرید میکنند. یک برنامهی وفاداری میتواند کالا، پاداشها، کوپنها یا حتی محصولات را با قیمت بهتری در اختیار مشتریان قرار دهد.
با توجه به آمار سال 2017، مصرفکننده به طور متوسط در 14 برنامهی وفاداری مشغول به کار است، اما توانایی درگیر شدن با تنها هفت کسبوکار را دارد. شرکتها پول و وقت و تلاش خود را برای مشتریانی میگذارند که برای کسبوکارشان ارزش قائل باشند.
ارزش باشگاه مشتریان هر کسبوکار متناسب با خدماتی است که در آن ارائه داده میشود. این خدمات شامل کارتهای عضویت و کوپنهای تخفیفی است که به مشتریان ارائه خواهد شد.
نتیجه:
فراباشگاه امواج کمپینی با نام کمپین روز پرستار تشکیل داده است تا مشتریان بیشتری را در باشگاه مشتریان خود عضو کند و به سایر کسبوکارها معرفی سازد. فراباشگاه امواج در باشگاه مشتریان خود به کسبوکارهایی که عضو هستند این امکان را میدهد که در هر زمانی به تبلیغات حرفهی کاری خود بپردازند و از عکسها و تصاویر مربوط به کسبوکار خود به مشتریان اطلاعرسانی کند. این سامانه با راهاندازی کمپین روز پرستار بستری ایجاد کرده است تا مشتریان وفادار و تعداد خریداران بیشتری را به سمت سایر مشاغل جذب کند و با ارائهی خدمات بیشتری به آنها رونق کسبوکارشان را افزایش دهند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی