برنامهی وفاداری و کارت وفاداری یک روش اثبات شده برای بدست آوردن مشتریان بیشتر و جدید است که به سادگی در قبال وفاداری مشتریان خود پاداش میدهد. نظارت و تجزیه و تحلیل فعالیتهای مشتریان را از طریق وبسایت میتوانید به همراه داشته باشید و از این طریق برای دسترسی به داشتن کسبوکاری موفق قدم بردارید.
ایجاد کمپینهای تبلیغاتی میتواند شما را در تاثیرگذاری کارت وفاداری در جذب مشتریان وفادار و افزایش فروش کمک کند. در کمپین تبلیغاتی میتوانید کارت وفاداری به مشتریانتان ارائه دهید تا آنها نیز به شما اعتماد کنند و بدانند که شما به عنوان صاحب کسبوکار قدر وفاداری آنها را میدانید. میتوانید با کارت وفاداری به مشتریانتان خدماتی از جمله تخفیفات فصلی و دریافت اشانتیونهایی از محصولاتتان را ارائه دهید.
کارت وفاداری برای کسبوکارها به منزلهی فروش است. به همین منظور تاکید داریم تا بتوانیم اهمیت وجود آن را به صاحبان کسبوکار برسانیم. کارت وفاداری پلاستیکی برای ارائه به مشتریان بسیار بهتر است. گرچه گرانتر از کارتهای کاغذی است اما این جنس کارتها برای مشتریان ماندگارتر و شکیلتر خواهد بود.
هرچه برای خدمات مشتریان وفادارتان هزینه کنید قطعا پاسخ مثبت را نیز دریافت خواهید کرد. از خدماتی استفاده کنید که برای مشتری جذابیت داشته باشد و بداند که کسبوکار شما برای جذب آنها و ماندگاریشان ارزش قائل هستید و تنها به فکر فروش خود نیستید. این طرز فکر بسیار در فروش و رونق کسبوکارتان تاثیر خواهد داشت. کارت وفاداری تنها به منزلهی اعلام همراه بودن شما به عنوان صاحب کسبوکارتان با مشتریان است.
شما با راهاندازی وبسایتی برای کسبوکارتان میتوانید سیستمهای خود را مدیریت کنید و از تمامی خریدها و مشتریان مطلع باشید. طبق برنامه پیش روید و برنامهریزی دقیق و منظم برای خود داشته باشید. با خرید اولیهی مشتریان و یا عضویت در برنامههای وفاداریکسبوکارتان اطلاعاتی در مورد مشتریانتان خواهید داشت و از این طریق میتوانید به راحتی برای آنها در مناسبتهای گوناگون پیامی حاوی تبریکات عید و یا تولدشان ارسال کنید. پس از این مرحله منتظر بازخورد از جانب آنها باشید تا ببینید که مشتریان برای خرید دوباره به سمت کسبوکارتان خواهند آمد یا خیر. اگر پاسخ منفی بود که هیچ اما اگر پاسخ مثبت بود و آنها برای رفع نیازشان به کسبوکار شما مراجعه کردند قطعا تمایل بهه عضویت در برنامههای وفاداری شما هستند. با این روند به راحتی میتوانید آنها را جزء مشتریان وفادارتان بدانید و کارت وفاداری به آنها ارائه دهید تا بتوانند در خریدهای بعدی از مزایای کارت وفاداری بهره ببرند.
نتیجه:
فراباشگاه امواج برای ایجاد مشتریان وفادار برای کسبوکارها کمپینی تحت عنوان کمپین روز پرستار تشکیل داده است تا بتواند جمعیت عظیم پرستاران را با کسبوکاران مختلف آشنا سازد و مشتریان بتوانند از درصد تخفیفی مناسب برای خریدهای خود استفاده کنند و هم کسبوکارها بتوانند از مشتریان وفادار بهرهی خوبی ببرند. فراباشگاه امواج سعی بر این دارد تا خدمات مناسبی برای مشتریان وفادارش ایجاد کند تا آنها نیز در تعاملی دو طرفه قرار بگیرند و از مزایای برنامه و کارت وفاداری استفاده کنند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی