فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

نرم‌افزار خدمات مشتری یا باشگاه مشتریان چیست؟

مزیت‌های استفاده از باشگاه مشتریان

اگر خدمات مشتری کسب‌و‌کار شما شامل پاسخ دادن به ایمیل‌ها و ارسال پیام‌های تبریک و اطلاع‌رسانی تخفیفات است بهترین گزینه ایجاد باشگاه مشتریان در کسب‌و‌کار می‌باشد.   نرم‌افزار خدمات مشتری اجازه می‌دهد تا کسب‌و‌کار شما را مدیریت و سازماندهی کند و از این طریق پاسخ به تمام درخواست‌های خدمات مشتری راحت‌تر می‌باشد. باشگاه مشتریان به شما کمک می‌کند تا تمام درخواست‌های مشتری را با استفاده از گزارش‌های دریافت شده تنها با یک کلیک از سیستم کسب‌و‌کارتان دریافت کنید.

شما با راه‌اندازی باشگاه مشتریان در کسب‌و‌کارتان می‌توانید به مناسبت‌های متفاوت کمپین‌هایی تشکیل دهید تا بتوانید جمعی از مشتریان وفادار را داشته باشید و به رسیدن افزایش فروش کسب‌و‌کارتان کمک بسزایی خواهد کرد.

 باشگاه مشتریان هم به نفع مشتریان است و هم کسب‌و‌کار

1. پیگیری تمام ایمیل‌ها و درخواست‌های مشتریان را از طریق باشگاه مشتریان دنبال کنید

با نرم‌افزار باشگاه مشتریان خدمات به مشتری ساده‌تر شده است و شرکت شما می‌تواند به راحتی تمام درخواست‌های مشتریان را مدیریت کند. هر درخواست به طور خودکار یک شماره‌ی منحصر‌به‌فرد را به خود اختصاص می‌دهد. با اختصاص یک شماره‌ی مرجع منحصر‌به‌فرد، شما می‌توانید به سرعت درخواست برای پیدا کردن تاریخچه‌ی ارتباط قبلی مشتریان با کسب‌و‌کارتان و هر‌گونه مسائل برجسته را جستجو کنید.
به این ترتیب، هنگامی که یک مشتری با تیم پشتیبانی کسب‌و‌کار ارتباط برقرار می‌کند، شما به راحتی می‌توانید ایمیل خود را چک کنید و از آن طریق مشتریان را مدیریت کنید.

 کسب‌و‌کارتان را از طریق باشگاه مشتریان مدیریت کنید

2. شما می‌توانید به طور خودکار، اندازه‌گیری و گزارش تلاش‌های خدمات مشتری کسب‌و‌کار خود را بدست آورید

نرم افزار خدمات مشتری یا باشگاه مشتریان می‌تواند به شما کمک کند تا تمامی اطلاعات کسب‌و‌کار و مشتریانتان را در یک فضا در دست داشته باشید. باشگاه مشتریان همه چیز را در یک مکان نگه می‌دارد. تمام مسائل مربوط به مشتری، پرسش‌ها و حتی پیشنهادات شما به صورت سازمان یافته، طبقه‌بندی شده و برنامه‌ریزی شده مدیریت می‌شود.
تنها با یک کلیک شما می‌توانید گزارش خدمات مشتری را به صورت آسان برای خواندن، نشان دادن روند و عملکرد تیم خود دریافت کنید و بتوانید نقاط بهبود‌بخش و پیشرفت تیم خود را ببینید و برای رسیدن به بهترین جایگاه‌ها برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید.

3. هر درخواست مشتری را با یک پاسخ خودکار از طریق نرم‌افزار باشگاه مشتریان تایید کنید

هرگونه مشکل را در کسب‌و‌کار بلافاصله نمی‌توان حل کرد، اما مشتریان از شما این انتظار را ندارند. آنچه از جانب مشتریان انتظار می‌رود این است که سریعا به نظرات و پیشنهادات آنها توجه کنید و پاسخی دقیق بدهید. به عنوان مثال، شما می‌توانید آنها را مطلع کنید که درخواست آنها را دریافت کرده‌اید و اکنون مشغول کار بر روی حل مسئله‌ی مربوطه هستید.
با نرم‌افزار خدمات مشتری، شما می‌توانید یک پاسخ خودکار برای هر درخواست دریافت شده ارسال کنید. یکی از یافته‌های اصلی گزارش ارزیابی خدمات مشتری این است که تنها 10 درصد از شرکت‌ها از پاسخ‌های خودکار استفاده می‌کنند.
پاسخ اتوماتیک در باشگاه مشتریان می‌تواند شامل شماره‌ی مرجع منحصر‌به‌فرد برای هر مشتری، زمان بازپرداخت پشتیبانی و لینک سوالات متداول مشتریان باشد. در حقیقت، پاسخ اتوماتیک حتی ممکن است مشتری را به حل مسئله‌ی خود اختصاص دهد و آنها را به بررسی بیشتر وب‌سایت مشتاق سازد.

 پاسخ مشتریانتان را در اسرع وقت بدهید

نتیجه:

فراباشگاه امواج با ایجاد باشگاه مشتریان در وب‌سایت خود قصد بر این دارد تا مشتریان و کسب‌و‌کارهای بیشتری را در خود جمع کند و به تمامی مشتریانش خدماتی متناسب با درآمد خود ارائه دهد. فراباشگاه امواج کمپینی تحت عنوان کمپین روز پرستار تشکیل داده است تا بتواند از این طریق نیاز مشتریان را رفع کند و برای کسب‌و‌کارها مشتریان وفادار جذب کند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.