برای رسیدن به افزایش فروش، شما میتوانید خطوط کسبوکار جدید، گسترش بازار، افزایش فعالیتهای بازاریابی و یا بهبود خدمات مشتری را پیش بگیرید. اگر در بخش تولیدی کار میکنید، این به معنای افزایش بهرهوری شما برای پاسخگویی به تقاضای مشتری است.
یکی دیگر از راههای رسیدن به افزایش فروش ایجاد کمپینهای تبلیغاتی و یا شرکت در این کمپینهاست. شرکت در کمپین تبلیغاتی به این منظور است که خدماتی را به مشتریان ارائه دهید و آنها از این راه با کسبوکار شما آشنا میشوند و به همین ترتیب به تعداد مشتریانتان افزوده خواهد شد و قطعا به افزایش فروش میرسید.
ارائهی طیف گستردهای از محصولات یا خدمات را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. شما باید در مورد بازار رقبای خود تحقیق کنید تا ببینید که آیا اشتیاق برای پیشنهاد شما وجود دارد یا خیر. با استفاده از برخی از مشتریان موجود خود به عنوان تستر استفاده کنید که میتواند به شما در مدیریت برخی از خطرات کمک کند و حتی به شما کمک کند که چگونه محصول یا خدماتتان را بهبود بخشید. توجه ویژهای به بازاریابی کسبوکارتان کنید تا در مورد پیشنهادات جدید به شما نظراتشان را بگویند.
کانالهای فروش خود را ارزیابی کنید و بهینهسازی کنید. این راه میتواند شما را در دستیابی به مشتریان بیشتر، افزایش کنترل بازار و بهبود سودآوری کمک کند. به عنوان مثال، شما می توانید کارکنان فروش خود را با آموزشهای پیشرفتهتر قوی کنید.
پیگیری نتایج بازاریابی فعلی یا تبلیغاتی خود را داشته باشید و اگر شما نتایج دلخواه خود را در کسبوکارتان بدست نیاوردهاید آماده باشید کهاستراتژی خود را تغییر دهید. مشتریان مورد نظر خود را مطالعه کنید تا بدانید که بهترین راه برای رسیدن به آنها و برنامهریزی استراتژی بازاریابی کسبوکارتان چیست. با این روند بهترین راه را میتوانید تشخیص دهید و مسیر خود را تغییر دهید تا به افزایش فروش برسید.
دید خود را در جامعه افزایش دهید. فعالیتهایی نظیر حمایت از رویدادهای اجتماعی، صحبت کردن در جلسات و یا حمایت از یک تیم ورزشی محلی میتواند آگاهی شما از کسبوکارتان را افزایش دهد و باعث افزایش تقاضای بازار شود. شما با بالا بردن روابط اجتماعیتان میتوانید راهی برای مشتریانی که شاید هرگز شما را ندیدهاند باز کنید و جمعیت زیادی از مشتریان را پذیرا باشید و در نهایت به قلهی پیروزی در زمینهی کاریتان دست یابید. زمانی که روابط اجتماعی کسبوکار در سطح بالایی قرار گیرد قطعا مشتریان نیز با دید بهتر و با اعتماد بیشتری به آنها نزدیک خواهند شد.
نتیجه:
فراباشگاه امواج به مناسبت روز پرستار کمپینی تحت عنوان کمپین روز پرستار تشکیل داده است تا جمعیت عظیم پرستار را با تعداد زیادی از کسبوکاران متفاوت آشنا سازد و برای آنها افزایش فروش را به ارمغان بیاورد. فراباشگاه امواج با این کار علاوه بر دسترسی به افزایش فروش، موجب میشود تا کسبوکاران به مشتریان وفادار و برندسازی خود در جامعه برسند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی