پیشرفت کسبوکار خود را با فروش بیشتر به مشتریان فعلی افزایش دهید. شما این موضوع را بارها شنیدهاید که حفظ مشتریان فعلی ارزانتر از جذب مشتریان جدید است. این برای بسیاری از کسبوکارها، مخصوصا در عرصهی تجارت الکترونیک بهتر است که در آن همیشه کلیکها باعث افزایش مشتری و فروش است.
ایجاد کمپینهای جدید باعث پیشرفت در روند کاری خواهد بود و مشتریان جدید را با کسبوکارتان آشنا میسازد تا آنها تبدیل به مشتریان وفادار شوند.
نگهداری مشتری مجموعهای از فعالیتهایی است که یک کسبوکار برای افزایش تعداد مشتریان تکراری و افزایش سودآوری هر مشتری موجود استفاده میکند.
استراتژیهای حفظ مشتری، شما را قادر میسازد تا هر چیزی را از مشتری موجود خود تهیه و ارزشگذاری کنید.
این که آیا شما باید بیشتر در مورد خرید یا حفظ مشتری تمرکز کنید، به شدت تحت تاثیر است که کسبوکار شما در چرخهی عمر خود قرار دارد. کسبوکاری که به تازگی شروع شده است بسیار متفاوت از آن است که برای چندین سال به طول انجامیده است.
زمانی که شما کسبوکار خود را شروع کردهاید، به یک چیز باید تمرکز کنید آن هم گرفتن مشتریان جدید است. برای این منظور باید استراتژیهای فروش کسبوکارتان را باید افزایش دهید و مشتریان را سرگرم تکنیکهای پیشرفتهی کسبوکارتان کنید.
شما در حال حاضر مشتریانی در کسبوکارتان دارید و فروشهای پراکندهای را دریافت میکنید. در این مرحله میتوانید عناصر حفظ مشتری را برای تشویق هر مشتری جدید به خرید بیشتر شروع کنید. توصیهی من این است که با کمپینهای نگهداری مشتری که شروع کنید و با ارائهی خدمات بهتر به افزایش مشتری برسید.
در این مرحله از کسبوکار، شما موفقیتهای اولیه را به دست آوردهاید و در بسیاری از فرآیندها و اتوماسیون خود را در اختیار دارید. اکنون وقت آن است که توجه زیادی به تمرکز بر روی افزایش مشتری داشته باشید. با ارائهی خدمات مناسب و یا پاسخ به موقع به سوالات مشتریان میتوانید نظر آنها را جلب کنید و راههای دیگری را در روند بهتر برای رسیدن به افزایش مشتری پیش بگیرید. زمانی که شما به عنوان صاحب کسبوکار مقداری از راه را طی کردهاید و فراز و نشیبهای کارتان را بدست آوردهاید میتوانید با تحقیق در بازار رقبا به بهترین موقعیتهای شغلی خود برسید و در راه رسیدن به افزایش مشتری در کوتاهترین زمان ممکن حرف اول را بزنید.
نتیجه:
فراباشگاه امواج برای رسیدن کسبوکارهای متفاوت به افزایش مشتری کمپینی تحت عنوان کمپین روز پرستار تشکیل داده است تا مشتریان بیشتری با تنوع مختلف کسبوکارها آشنا شوند و از خدمات آنها استفاده کنند تا به دستهی مشتریان وفادار آنها بپیوندند. فراباشگاه امواج برای رضایت مشتریان و حفظ آنها از کارت وفاداری و خدماتی از این قبیل استفاده میکند تا در قبال وفاداری مشتریان به آنها نیز تخفیفاتی متنوع ارائه دهد. با این کار نه تنها کسبوکارها به افزایش فروش و پیشرفت خواهند رسید بلکه به افزایش مشتری نیز دست خواهند یافت.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی