فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

مشتری وفادار؛ همراهی مشتریان با کسب‌و‌کار را وفاداری مشتری گویند.

  

مشتری وفادار کیست؟


شرکت‌هایی که علاقه‌مند به CRM دارند و به بهبود آن توجه بسزایی می‌کنند اغلب سعی در توسعه‌ی‌ مشتریان وفادارشان دارند.    برخی از کسب‌و‌کارها از طریق وب‌سایت و برخی دیگر از راه‌های عملی انجام می‌دهند. کسب‌و‌کارهایی که از طریق وب‌سایت برای جذب مشتری وفادار عمل می‌کنند سعی براین دارند تا خدماتی ویژه به مشتریان ارائه دهند تا برای همیشه ماندگار شوند و به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهند.   

یک عنصر کلیدی که هر کسب‌و‌کار موفق برای داشتن وفاداری مشتری باید به یاد داشته باشد، هماهنگی در تمامی قسمت‌های کسب‌و‌کار در طول زمان است. ‌
اکثر شرکت‌ها شامل مشتریانی هستند که جزء مشتریان وفادار محسوب می‌شوند چون برای مدت زمان طولانی مشتری کسب‌و‌کاری مشخص هستند و همراه کسب‌و‌کار در تمامی زمان‌ها قرار دارند و از خدمات ارائه شده استفاده‌ی بهینه می‌کنند.
ایجاد کمپین تبلیغاتی در هر کسب‌و‌کار به معنای قائل شدن ارزش برای مشتری وفادار است. کمپین تبلیغاتی برای ارائه‌ی خدمات ویژه گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

چگونه مشتری وفادار برای کسب‌و‌کار خود جذب کنیم؟

 

شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان موظف هستید تا بهترین و خوش‌برخوردترین کارکنان را جمع کنید و به آنها تعلیم دهید که به چه نحوی با مشتریان رفتار کنند. نوع برخورد فروشنده با مشتری تاثیر بسزایی در تبدیل یک مشتری معمولی به مشتری وفادار دارد. شما می‌توانید به راحتی از سلیقه‌ی مشتریانتان مطلع شوید. این اطلاعات را می‌توانید از طریق ارتباط با آنها بدست آورید و متناسب با نظرات و پیشنهادات آنها محصولات و جوایزتان را ارائه دهید تا بتوانید جمعیت بیشتری از مشتری وفادار را برای کسب‌و‌کار خود جذب کنید.

ارائه‌ی خدمات به مشتری وفادار به چه صورت انجام می‌شود؟


شما در ابتدای کسب‌و‌کارتان قطعا با جمعیتی نسبتا زیاد از مشتریان روبرو خواهید شد. اما نیمی از این جمعیت ریزش خواهند داشت. شما به عنوان صاحبین کسب‌و‌کار بعد از گذشت چندین بار از مراجعه‌ی مشتریان درخواهید یافت که کدامیک از مشتریانتان به عنوان مشتری وفادار کسب‌و‌کارتان خواهد بود. پس از بررسی تمامی مشتریانتان، مشتری وفادار کسب‌و‌کارتان را بررسی کنید تا بتوانید شما نیز راحت‌تر و بهتر در کنار آنها قرار بگیرید و خدمات ارائه دهید. شما باید به مشتری وفادار کسب‌و‌کارتان احترام قائل باشید و در هر زمانی پاسخگوی سوالات آنها باشید تا بتوانید به راحتی از رضایت مشتریانتان برخوردار شوید.


نتیجه:

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که خدماتی متفاوت در خدمت مشتریان و کسب‌و‌کارها قرار می‌دهد و با عضویت در این باشگاه می‌توانند از خدماتش استفاده کنند.
فراباشگاه امواج به منظور جذب مشتری وفادار برای کسب‌و‌کارها و حتی مشتری وفادار برای خود کمپینی تحت عنوان کمپین روز پرستار تشکیل داده است تا کسب‌و‌کارهای متفاوت را با مشتریان بیشتری آشنا سازد و مشتری وفادار هر صنف را با تخفیف و خدماتی از این قبیل بهره‌مند سازد. 
فراباشگاه امواج با برقراری کمپین‌هایی از این قبیل راه را برای کسب‌و‌کارهای مختلف و مشتریان هموار می‌سازد تا دسترسی را به مشتری وفادار آسان کند تا کسب‌و‌کارها بتوانند علاوه بر رسیدن به مشتری وفادار، افزایش فروش و برندسازی خود را نیز در دست بگیرند. مشتری وفادار در هر کسب‌و‌کار به عنوان شناسنامه‌ی مشاغل عمل می‌کند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.