فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

جذب مشتری؛ تنها گزینه‌ای است که به نوع خدمات، محصولات و رفتار شما بستگی دارد

جذب مشتری چیست؟

مشتری فردی است که برای رفع نیازهایش به کسب‌و‌کار مراجعه می‌کند تا کالاها یا خدماتی که توسط یک کسب‌و‌کار تولید می‌شود را خریداری کند.  جذب مشتری هدف اصلی بسیاری از کسب‌و‌کارهای است زیرا این مشتری است که تقاضا برای کالاها و خدمات را ایجاد می‌کند. بنگاه‌های کسب‌و‌کار اغلب با تبلیغات و یا کاهش قیمت‌ها رقابت می‌کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

 جذب مشتری باعث افزایش فروش کسب‌و‌کار خواهد شد

شکستن قیمت برای بدست آوردن جذب مشتری

اغلب کسب‌و‌کارها برای رسیدن به جذب مشتری بیشتر قیمت‌های محصولاتشان را می‌کاهند اما باید بگویم این راه برای همیشه پاسخگوی جذب مشتری نخواهد بود. زمانی که کسب‌و‌کاری محصولی با کیفیت پایین به مشتری ارائه می‌دهد این امکان را از دست خواهد داد که به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کند. جذب مشتری با چندین راه از جمله ارائه‌ی خدمات مناسب همراه با کالا، کیفیت خوب محصول و قیمت متعادل به همراه خواهد بود. گاهی کسب‌و‌کارانی یافت می‌شوند که از قیمت‌های پایینی برخوردار هستند اما هیچ‌گاه نه تنها به جذب مشتری بلکه به حفظ مشتری نیز دسترسی ندارند. این تنها دو دلیل دارد آن هم کیفیت بد محصولات و یا برخورد بد با مشتریان است.

در مورد مشتریان و خصوصیاتشان مطالعه کنید تا بتوانید راحت‌تر به جذب مشتری برسید

شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان باید روندی در زمینه‌ی حرفه‌ایتان ایجاد کنید که بتوانید با چشم باز با مشتریان رفتار کنید. زمانی که شما در مورد مشتریانتان مطالعه داشته باشید و در مورد سن، نژاد، جنسیت و نوع سلایق آنها بدانید می‌توانید به راحتی محصولات و خدماتی ارائه دهید که مشتریان نیز کسب‌و‌کار شما را به سایرین ترجیح دهند. این روند موجب می‌شود تا در جذب مشتری نیز قدم‌های مثبتی بردارید و به جمعیت مشتریانتان بیفزایید. هرچه بیشتر در مورد مشتریان و علاقه‌ی آنها بدانید و در موردشان مطالعه کنید مطمئنا روند بهتری را طی خواهید کرد و از هدر رفتن هزینه و زمان خود جلوگیری می‌کنید.

 در مورد مشتریان و خصوصیاتشان برای رسیدن به جذب مشتری مطالعه کنید

خدمات مناسب موجب جذب مشتری خواهد شد

خدمات مشتری فرآیند تضمین رضایت مشتری با یک محصول یا خدمات، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ارتباط فروشنده و مشتری است. خدمات مناسب برای مشتری و متناسب با درخواست آنها باعث می‌شود تا مشتریان با تمایل بهتری به سمت کسب‌و‌کارتان خواهند آمد و قطعا به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد خواهند داد. با این روند می‌توانید به جذب مشتری دست یابید و کسب‌و‌کارتان را ارتقاء دهید. خدمات مشتری شامل ارائه‌ی تخفیف، خدمات پس از فروش مانند تعمیرات رایگان تا 1سال و یا پیک رایگان است که هر کسب‌و‌کار متناسب با بودجه و امکانات خود پلنی برای ارائه‌ی خدمات به مشتری تنظیم می‌کند.

 ارائه‌ی خدمات مناسب باعث جذب مشتری می‌شود

نتیجه:

فراباشگاه امواج برای ایجاد فضایی مناسب برای کسب‌و‌کارهای مختلف و رسیدن آنها به جذب مشتری در راستای موفقیت و افزایش فروش آنها کمپینی تحت عنوان کمپین روز پرستار تشکیل داده است تا جمعیت عظیم پرستاران بتوانند برای رفع نیازهای خود و از طریق باشگاه مشتریانفراباشگاه امواج به کسب‌و‌کارهای مختلف مراجعه کنند و از تخفیف و خدمات آنها بهره‌ی کافی را ببرند. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که مشتریان و کسب‌و‌کارها با عضویت در این سامانه می‌توانند از خدمات رایگان استفاده کنند و به صورت رایگان حرفه‌ی کاری خود را تبلیغ کنند تا بتوانند به جذب مشتری دست یابند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.