کارت وفاداری یک راه فوقالعاده برای ایجاد افزایش درآمد کسبوکار و به عنوان یک ابزار بازاریابی ساده برای گسترش شرکت محسوب میشود. ارائهی کارت وفاداری ساده است. هنگامی که یک مشتری از کسبوکار شما بازدید و خرید میکند، بر روی کارت آنها مهر میخورد. پس از چندینبار بازپرداخت و خرید میتوانند کارت را برای دریافت پاداش، کالاها یا خدمات ارائه دهند. بسیاری از شرکتها متوجه شدند که طرح کارت وفاداری، فروش را از طریق مشتریان موجود افزایش میدهد و همچنین باعث جذب مشتری جدید نیز میشود.
مزایای بالقوهی دیگر، استفاده از کارت وفاداری به عنوان بخشی از بازاریابی کسبوکار شما محسوب خواهد شد. کارت وفاداری در زمینهی جذب مشتریان جدید بیشتری دارای اهمیت است چون بسیاری از مشتریان فعلی، کسبوکار مورد نظر را به عنوان جایگاهی میبینند که در ازای خرید آنها پاداش و جوایزی را برای مشتریانش در نظر میگیرد.
کارت وفاداری نه تنها یک راه خوب برای به دست آوردن مشتریان جدید است، بلکه یک روش محرمانه و قابل اعتماد برای نگهداری مشتریانفعلی نیز است.
سیستمهای وفاداری مشتریان را تشویق میکنند و اغلب مشتریان را برای استفاده از پیشنهادات، تخفیفهای خاص و پاداشهای ویژهی کسبوکار خود تشویق کنند. طرح کارت وفاداری میتواند راهی عالی برای افزایش آگاهی محصول شما باشد. این ممکن است مشتریان را تشویق کند تا چیز جدیدی را امتحان کنند و به سادگی فرصتی برای به دست آوردن محصولی به صورت رایگان ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر شما یک کافیشاپ دارید، میتوانید یکی از کیکهای خوشمزه خود را به صورت رایگان با هر 5 تمبر کارت تخفیف و یا 5مهر در کارت وفاداری ارائه دهید. تغییر دادن جوایز و تخفیف، تنوع را در کار ایجاد میکند و دانش محصولات خود را توسط مشتری افزایش میدهید.
مشتریان وفادار که از پاداشهای شما لذت میبرند، ممکن است دوستان خود را تشویق کنند تا به او ملحق شوند. از طریق کارت وفاداری شما میتوانید عادتهای خرید مشتریان خود را پیگیری و تجزیه و تحلیل کنید و پیشنهادات وفاداری خود را مطابق با نیازهایشان تنظیم کنید. سپس میتوانید برنامهی بازاریابی خود را برای سرمایهگذاری در این زمینه تنظیم کنید. طرح کارت وفاداری برای ایجاد مشتری حساس و مهم است. رضایت مشتری مهم است زیرا نگهداشتن آنها برای پیشنهاد و صحبت کردن با دوستان و خانواده خود بحثی حائز اهمیت در کسبوکار است.
اگر فکر میکنید در حال اجرای طرح کارت وفاداری هستید، در کسبوکارهای دیگر و کارت آنها تحقیق کنید تا بتوانید با دید بازتر و ایدههای بهتری به ارائهی کارت وفاداری کسبوکار خود بپردازید.
نتیجه:
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که مشتریان و کسبوکارهای متفاوتی در آن عضو هستند و میتوانند از خدمات ارائه شده توسط مشاغل استفاده کنند. بعضی از کسبوکارانی که در این باشگاه مشتریان عضو هستند نیز برای مشتریانی که جزء مشتریان وفادارشان بشمار میآیند کارت وفاداری در نظر گرفتهاند و میتوانند از خدمات ویژهی آنها بهرهی کافی را ببرند. فراباشگاه امواج فضایی را برای کسبوکاران ایجاد کرده است تا به صورت رایگان به عضویت در این باشگاه درآیند و از مزایای رسیدن به افزایش مشتری و فروش استفاده کنند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی