فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش مشتری محرک اصلی در کسب‌و‌کار بشمار می‌آید

راه‌هایی ساده برای رسیدن به افزایش مشتری

یکی از محرک‌های کلیدی هر کسب‌و‌کار افزایش مشتری است. تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری و به حداکثر رساندن عمر مشتری برای هر کسب‌و‌کار بسیار مهم و ضروری است.  برای افزایش مشتری، ضروری است که با مشتریان بالقوه و فعلی ارتباط برقرار کنید و ارزش کسب‌و‌کارتان را بیشتر کنید. به احتمال زیاد با این روند مشتریان وفادار خواهند ماند.

ایجاد کمپین‌های متفاوتی برای مشتریان فعلی خود می‌تواند برای آنها مهیج باشد و در حفظ و نگهداری آنها تاثیر بسزایی داشته باشد و این روش محرکی برای افزایش مشتری نیز خواهد بود.

 یکی از محرک‌های اصلی کسب‌و‌کارتان افزایش مشتری است

1. ارائه‌ی خبرنامه‌ی ماهیانه‌ی رایگان

خبرنامه‌ی رایگان چیزی است که هر کس می‌تواند از کسب‌و‌کارهای کوچک تا شرکت‌های بزرگ در اختیار داشته باشد. هنگامی که شما یک خبرنامه‌ی رایگان ارائه می‌دهید، مشتریان بالقوه‌ی خود را مطلع می‌کنید که مایل هستید از ابتدا اطلاعات رایگان به آنها ارائه دهید. اگر محتوای خوبی را ارائه دهید، مشتریان بیشتر در مورد کسب‌و‌کار شما می‌دانند و با آشنایی از این طریق به افزایش مشتری و حتی مشتریان وفادار دست پیدا خواهید کرد.

2. با دریافت نظرات مشتریان فعلی به افزایش مشتری کسب‌و‌کارتان کمک کنید

قبل از اینکه یک بازدید‌کننده وب‌سایت شما را ترک کند، درخواست کنید که در یک نظرسنجی کوتاه مربوط به کسب‌و‌کارتان شرکت کند. مردم خوشحال می‌شوند که نظرات خود را بیان کنند و اغلب از صحبت کردن در مورد تجربه‌های آنلاین و آفلاین خود لذت می‌برند. شما می‌توانید از یک نظرسنجی برای انجام تحقیقات در مورد فروش، تجربه مشتری یا اندازه‌گیری رضایت مشتری استفاده کنید.

 نظرات مشتریانتان را از طریق وب‌سایت دریافت کنید

3. حفظ و پشتیبانی عالی مشتریان و سرویس‌دهی به آنها

یک مشتری که با پشتیبانی عالی یک کسب‌و‌کار روبرو می‌شود، برای دسترسی به آن خدمات و پشتیبانی تمام تلاش خود را خواهد کرد. زمانی که مشتری به کسب‌و‌کار شما مراجعه کند و با رفتار محترمانه‌ی شما و پرسنلتان روبرو شود و پس از خرید خدمات و پشتیبانی محصول را هم ارائه دهید قطعا کسب‌و‌کارتان را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد و این امر باعث علاوه بر رسیدن به افزایش مشتری، به افزایش فروشتان نیز کمک بسزایی خواهد کرد.

4. محتوای وب‌سایت خود را تازه نگه دارید

محتوای تازه و آموزنده یکی از عناصر اصلی است که بازدید‌کنندگان جدید و مشتریان بالقوه را جذب می‌کند. مطالب خود را با انتشار یک وبلاگ که آخرین اخبار کسب‌و‌کار، محصولات جدید موجود در بازار و خدمات کسب‌و‌کار را شامل می‌شود موجب جذب بیشتر مشتریان خواهد شد. محتوای تازه نیز به وب‌سایت شما در موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا همیشه برای مشتریان جزء اولین انتخاب‌ها باشید. در این صورت مشتریان درک خواهند کرد که کسب‌و‌کار شما نه تنها برای فروش خود تلاش می‌کنید بلکه برای اطلاع‌رسانی به مشتریان نیز زمان می‌گذارید و برایتان مهم هستند.

 محتوای وب‌سایتتان را تازه نگه دارید

نتیجه:

فراباشگاه امواج برای رسیدن کسب‌و‌کارهای مختلف به افزایش مشتری تمام تلاش خود را می‌کند و در این مسیر نیز یاری می‌رساند. فراباشگاه امواج باشگاه مشتریانی است که کسب‌و‌کار و مشتریان متفاوتی در آن عضو هستند و با ارائه‌ی خدمات به آنها به افزایش مشتری آنها نیز کمک بسزایی می‌کند. یکی از خدماتی که فراباشگاه امواج در راستای رسیدن کسب‌و‌کارها به موفقیت انجام می‌دهد عضویت رایگان و ارائه‌ی اکانت شخصی است که هر کسب‌و‌کار می‌تواند از این طریق اطلاعات پروفابل خود را تغییر و یا افزایش دهد.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.