فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

باشگاه مشتریان و مزایای وجود آن در همه‌ی کسب‌و‌کارها

باشگاه مشتریان یکی از ابزارهای بازاریابی است که توسط همه نوع کسب‌و‌کار مورد استفاده قرار می‌گیرد تا انگیزه‌ی مشتریان فعلی را با ارائه‌ی نوعی از پاداش‌های کسب‌و‌کار بالا ببرد.  به دلیل شایع بودن باشگاه مشتریان بین بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین کسب‌و‌کارها، همگی برای وفادار کردن مشتریانشان تلاش می‌کنند.

نمونه‌هایی از باشگاه مشتریان کسب‌و‌کارهای متفاوت وجود دارند و می‌توانید برای بررسی و مطالعه‌ی بیشتر به آنها مراجعه کنید تا از برنامه‌های وفاداریشان مطلع شوید و برنامه‌ای بهتر برای خود بچینید.
ایجاد کمپین تبلیغاتی در باشگاه مشتریان موجب افزایش جمعیت مشتریان وفادار خواهد شد و به راحتی قادر خواهید بود محصولات متنوع‌تری با خدمات ویژه به مشتریان ارائه دهید.

اهداف باشگاه مشتریان در کسب‌و‌کارها

حفظ مشتری هدف اصلی باشگاه مشتریان است. جمع‌آوری داده‌ها و مشخصات مشتریان از اهداف مهم برنامه‌های وفاداری کسب‌و‌کارهای مختلف است. 
برنامه‌های وفاداری مشتری می‌تواند به یک کسب‌و‌کار کمک کند تا سودآوری بیشتری را به دست آورد. رسیدن به چندین منظور از جمله وفاداری مشتریان، افزایش مشتری، افزایش فروش و رسیدن به سودآوری از اهداف همه‌ی کسب‌و‌کارهاست که با داشتن باشگاه مشتریان قابل دسترسی خواهد بود. هدف اصلی برنامه‌ی وفاداری مشتری در کسب‌و‌کار ایجاد فضایی مطمئن و قابل دسترسی برای تمامی اقشار است تا مشتری بتواند با مقایسه‌ای اندک بین تنوع کسب‌و‌کاران گزینه‌ی مناسب را انتخاب کند و به سمت آن برود.

 حفظ مشتری و سودآوری بیشتر از اهداف باشگاه مشتریان است. 

مزایای یک کسب‌و‌کار که باشگاه مشتریان دارد

بازگشت مشتری بزرگ‌ترین مزیت یک برنامه‌ی وفاداری مشتری به کسب‌و‌کار است. تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 73 درصد از اعضای باشگاه مشتریان می‌گویند که احتمالا این شرکت را به دوست خود توصیه می‌کنند.
رضایت مشتری یکی دیگر از مزایای یک برنامه‌ی وفاداری مشتری است. تا زمانی که پاداش‌های ارائه شده از لحاظ سود و ارزش برای مشتریمفید باشد، مطمئنا عضو باشگاه مشتریان کسب‌و‌کار شما خواهد ماند.
مشتریان وفادار در کسب‌و‌کارها باعث ایجاد ترافیک می‌شود و این روند می‌تواند برای مشاغل سودآور باشد.

 مزایای باشگاه مشتریان در کسب‌و‌کار

چرا مشتریان برنامه‌ی وفاداری را پیگیری می‌کنند؟

زمانی که مشتریان به برنامه‌های وفاداری پیوستند در ابتدا برای دریافت تخفیف و پاداش‌های کسب‌و‌کار مورد نظر خرید می‌کنند. برای فعال‌ترین کاربران برنامه‌ی وفاداری این سیستم علاوه بر دریافت پاداش و تخفیف، سرگرمی نیز ایجاد می‌کند که شامل خبرنامه‌ها و محصولات جدید موجود در بازار است. عضویت مشتریان در باشگاه مشتریان نه تنها هزینه‌ای ندارد بلکه می‌توانند به راحتی از مزایای آن نیز استفاده کنند. مشتریان بدون پرداخت مبلغی قادر هستند مشاغل و کسب‌و‌کارهای بیشتری را در یک فضا در دست داشته باشند و متناسب با نیازهای خود به سمت کسب‌و‌کاری بروند که بتوانند خواسته‌های مشتری را برطرف سازد. باشگاه مشتریان همانند بنگاه عظیمی از کسب‌و‌کارهای مختلف است که مشتری به راحتی و بدون هیچ زحمتی تنها با چند کلیک و کمی مطالعه به فروشگاه مورد نظرش نزدیک شود و خرید خود را انجام دهد.

نتیجه:

فراباشگاه امواج، برای مشتریان خود باشگاه مشتریان ارائه داده است تا بتوانند در آن عضو شوند و به صورت رایگان کسب‌و‌کار خود را تبلیغ کنند و به تعداد مشتریان وفادارشان بیفزایند. باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج برای مشتریانش مزایایی در نظر گرفته است تا بتوانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه‌ای حرفه‌ی کاری و محصولاتشان را به مشتریان ارائه دهند و علاوه بر مشتریان وفادار به افزایش فروش نیز دست یابند.

 با باشگاه مشتریان می‌توانید کسب‌و‌کارتان را رایگان تبلیغ کنید

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.