فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

باشگاه مشتریان؛ نرم‌افزار خدمات مشتری کسب‌و‌کارتان را متفاوت ارائه دهید

نکته‌هایی برای شروع یک برنامه وفاداری مشتری یا باشگاه مشتریان موفق

باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کاری کوچک یک روش عالی برای نشان دادن مشتریانش است. مشتریان بازاریابی را تشویق می‌کنند و به شما در جمع‌آوری اطلاعات در مورد جمعیت عظیم مشتریان کمک می‌کنند.    برنامه‌های وفاداری همچنین می‌تواند تلاش‌های بازاریابی شما را افزایش دهد. داشتن برنامه‌ی وفاداری برای کسب‌و‌کار بسیار مهم است. کارشناسان معتقدند که آینده‌ی برنامه‌های وفاداری در تلفن همراه قرار می‌گیرد.

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی در کسب‌و‌کار باعث خواهد شد تا مشتریان بیشتری در باشگاه مشتریان عضو شوند. با عضویت مشتریان در کمپین‌های مختلف و مناسبت‌های متفاوت می‌توانند از خدمات باشگاه مشتریان در آن زمان و یا مناسبت‌های دیگر بهره ببرند. با قرار گرفتن مشتریان در چنین وضعیتی، درک خواهند کرد که وجود باشگاه مشتریان در هر کسب‌و‌کار بسیار مفید و در افزایش فروش و مشتری بحثی بسیار موثر خواهد بود.

 نکته‌هایی برای شروع باشگاه مشتریانی موفق

در باشگاه مشتریان کسب‌و‌کارتان مشتریانتان را اولویت‌بندی کنید

اگر می‌خواهید پاداش مشتریانی را که بیشتر خرید می‌کنند را با سایر مشتریان جدا کنید، برنامه‌ای را ایجاد کنید که واجد شرایط بودن را در بین مشتریان لحاظ کند. از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود برای پیگیری ارزش خرید بیشتر در طول زمان استفاده کنید. به همین ترتیب می‌توانید برنامه‌ای متفاوت در کسب‌و‌کارتان ایجاد کنید و مشتریان وفادارتان را بیشتر پاداش دهید. با این روند قطعا مشتریان نیز متوجه روند کاری باشگاه مشتریان کسب‌و‌کارتان خواهند شد و این خود محرکی برای پیوستن دیگر مشتریان به دسته‌ی مشتریان وفادارتان خواهد شد و سعی خود را خواهند کرد تا بتوانند خریدهای بیشتری را از کسب‌و‌کار شما داشته باشند تا آنها نیز بتوانند از مزایای باشگاه مشتریانتان بهره ببرند.

 مشتریان را در باشگاه مشتریان خود اولویت‌بندی کنید

ارائه‌ی کارت عضویت در باشگاه مشتریان

می‌توانید برای مشتریانی که در باشگاه مشتریان کسب‌و‌کارتان عضو هستند کارت‌های عضویتی در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند با ارائه‌ی آن کارت‌ها به صورت حضوری از تخفیفاتی نیز بهره ببرند. به طور مثال می‌توانید کسب‌و‌کار شما با صنف دیگری که در ارتباط با زمینه‌ی کاری شماست قراردادی تنظیم کنید تا مشتریان بتوانند با ارائه‌ی کارت عضویت در باشگاه مشتریان کسب‌و‌کار شما، درصد تخفیفی را نیز از آنها دریافت کنند. می‌توانید کارهای متنوعی از این قبیل برای مشتریان فعلی و وفادارتان ایجاد کنید تا برای خرید بیشتر به وجد آیند و به دوستان و آشنایان خود نیز کسب‌و‌کارتان را پیشنهاد دهند.

نتیجه:

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که متناسب با همه‌ی سلایق و علاقه‌ها تشکیل شده است. فراباشگاه امواج برای جمع‌آوری مشتریان وفادار در کسب‌و‌کار خود با توجه به مناسبت‌های مختلف کمپین‌هایی راه‌اندازی می‌کند تا بتواند از این طریق به مشتریان خود پاداش و تخفیفاتی ارائه دهد. عضویت در این باشگاه مشتریان به صورت رایگان است و پس از وفاداری مشتریان و شرکت آنها در این کمپین‌ها می‌توانند با اکانت خود وارد پنل شوند و از خدمات ویژه‌ی نرم‌افزار خدمات مشتری فراباشگاه امواج استفاده کنند. قصد تشکیل این باشگاه ، بدست آوردن مشتریان بیشتر با سلایق متفاوت است و کسب‌و‌کاران متفاوتی نیز در این نرم‌افزار عضو هستند. یکی از مزایای وجود باشگاه مشتریان این است که جمعیت مشتریان با تعداد زیادی از کسب‌و‌کارها در ارتباط خواهند بود و با دید بازتری می‌توانند به رفع نیازهای خود بپردازند.

  باشگاه مشتریان باعث افزایش مشتری و فروش در کسب‌و‌کار خواهد شد

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.