فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

چگونه به مشتریان کارت وفاداری ارائه دهیم؟

چند راه موثر برای ارائه‌ی کارت وفاداری به مشتریان

شروع و استارت هر کسب‌و‌کار مناسب برای ارائه‌ی کارت وفاداری به مشتریان است. برای این کار بایستی قبل از شروع کسب‌و‌کارتان برنامه‌ریزی لازم را برای خدماتی که قصد ارائه به مشتری را دارید داشته باشید و زمانی که استارت کار را زدید به انجام آنها بپردازید. در این مقاله به بررسی راه‌هایی برای ارائه‌ی کارت وفاداری به مشتریان می‌پردازیم.   راه‌هایی-برای-ارائه‌ی-کارت-وفاداری

1. برای مشتریانتان جشن بگیرید

همه‌ی مشتریان دوست دارند پس از چند بار خرید از یک کسب‌و‌کار، از جانب آنها شناخته شوند و قدردانی از مشتریان برای خرید دائمی خود از یک کسب‌و‌کار داشته باشند. به همین منظور برنامه‌ای برای مشتریان وفادارتان تدارک ببینید تا آنها نیز بدانند برایشان ارزش قائل هستید و برای ادامه‌ی همین روند پاداش و خدماتی ارائه خواهید داد. می‌توانید به راحتی در زمانی معین مثل اعیاد به خصوص جشنی را بر پا کنید و به مشتریان وفادارتان خدمات و کارت وفاداری ارائه دهید.

2. یک برنامه‌ی قابل دسترسی ایجاد کنید

یکی دیگر از راه‌های پاداش مشتریان وفادارتان این است که به آنها چیزی منحصر به فرد ارائه دهید.
این راه می‌تواند به آنها این امکان را بدهد تا دسترسی به یک محصول جدید که به طور رسمی برای هر مشتری دیگری راه‌اندازی نشده است را داشته باشند یا ممکن است برخی از خدمات جدیدی را ارائه کنید که هنوز به دست عموم مردم نرسیده است. 
عمل ساده ساختن دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات جدید باعث می‌شود تا آنها کسب‌و‌کار شما را به عنوان برترین و اولین در زمینه‌ی دسترسی آسان برای رسیدن به اخبار جدید بدانند.

 برنامه‌ای-ساده-و-راحت-برای-دسترسی-مشتریان-ایجاد-کنید

3. از بازخورد مشتریان برای ارائه‌ی کارت وفاداری کمک بگیرید

شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان می‌توانید از پرسشنامه‌های چاپی و یا در سایت استفاده کنید تا بتوانید نظرات مشتریانتان را برای خرید بعدی آنها بدانید. این پرسشنامه باعث خواهد شد تا شما از زبان مشتریان به صورت مستقیم به نواقص کار خود پی ببرید و راحت‌تر بتوانید به اصلاح آنها بپردازید. زمانی که نظرسنجی از مشتریان را انجام می‌دهید می‌توانید برای ارائه‌ی خدمات با کارت وفاداری به مشتریان از نیازها و خواسته‌های خودشان استفاده کنید تا رضایت کافی را از کسب‌و‌کارتان داشته باشند.

4. مشتریان را به یک رویداد ویژه دعوت کنید

می‌توانید مشتریانتان را به رویدادی خاص و ویژه دعوت کنید. مثلا می‌توانید برای حمایت‌های مالی از گروه و عده‌ای خاص از مشارکت آنها نیز کمک بگیرید و خواستار شرکت آنها در این جشن باشید. با این کار نیز قادر خواهید بود تا مشتریان واقعی و وفادار کسب‌و‌کار خود را شناسایی کنید و بیشتر روی آنها سرمایه‌گذاری کنید. از این طریق راحت‌تر می‌توانید به مشتریانی که حاضر به مشارکت در این حمایت و جشن بوده‌اند کارت وفاداری و خدماتی برای پاداش به آنها ارائه دهید.

 مشتریانتان-را-برای-رویدادهای-ویژه-دعوت-کنید

نتیجه:

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که از کسب‌و‌کارهای متفاوت و مشتریان زیادی برای شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی خود دعوت می‌کند تا همگی بتوانند در این فضا و نرم‌افزار در راه موفقیت خود قدم بردارند. در این باشگاه مشتریان، کسب‌و‌کارها می‌توانند مشتریان وفاداری بدست آورد و برای ارائه‌ی کارت وفاداری به آنها از این طریق اقدام نماید و مشتریان نیز می‌توانند از این راه به رفع نیازهای خود و با دریافت بهترین خدمات به سمت کسب‌و‌کار دلخواه خود بروند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.