اکثریت میدانند که مشتریان باید در قلب یک کسبوکار باشند. لازم است به خاطر داشته باشیم که نگهداشتن مشتریان فعلی به اندازهی مشتریان جدید مهم است. مشتری وفادار برای هر نام تجاری و کسبوکار بسیار ارزشمند هستند و با سرمایهگذاری در وفاداری مشتریان، کسبوکار شما ممکن است در نتیجه به سود بیشتری دسترسی داشته باشد. شما به عنوان مشتری اگر جزء مشتری وفادار کسبوکار خاصی شوید میتوانید از خدمات آنها نیز استفاده کنید. شما می توانید راه های دیگری را که کسب و کارتان می تواند به مشتریان خود برای رسیدن به اهداف خود کمک کند کشف کنید. این کار باعث افزایش حجم فروش کسبوکار، بدون نیاز به تمرکز بیش از حد در جذب مشتری جدید خواهد شد.
وقتی که بازاریابی از جانب کسبوکاری به سمت شما میآید، قدرت کلمههایی که از دهان خارج میشود بسیار مهم و تاثیرگذار است. بازاریابی تاثیر بسزایی در روند جذب مشتری و یا تبدیل خریدار فعلی به مشتری وفادار خواهد داشت. به عنوان مثال، بارها دیده شده است مشتری قصد خرید را به هیچ وجه ندارد اما به خاطر بازاریابی خوبی که صورت گرفته است مجاب به خرید و حتی پس از گذشت زمانی تبدیل به مشتری وفادار خواهد شد.
اگر کسبوکار بخصوصی را برای خرید خود مد نظر دارید حتما به تیم مشتری وفادار آنها بپیوندید تا از مزایای آنها نیز بهرهمند شوید. شاید برای شخصی سوال پیش آید که چگونه از مزایا و خدمات میتواند استفاده کند. با مثالی موضوع را قابل لمس خواهیم کرد. فرض کنید شما جزء مشتری وفادار کسبوکاری هستید، قطعا تیم فروش آنها برای این دسته از مشتریان خود برنامهای تنظیم کردهاند. برخی از کسبوکارها به مناسبت روز تولد و یا اعیاد از بنهای تخفیف و یا هدیهای از سمت تیم فروش و مجموعهی خود برای رضایت مشتریانش استفاده خواهد کرد.
با توجه به این موضوع که انسانها روبات نیستند و هر لحظه و در هر کاری احتمال وجود اشتباهاتی امکانپذیر است، باید سعی کنید منطقی باشید و زود قضاوت نکنید. زمانی که شما از مشتری وفادار کسبوکاری هستید، اگر زمانی خطایی را از سمت کارکنان آنها ببینید و یا محصولات ایرادی داشته باشند میتوانید به راحتی و به وضوح اعتراض خود را به صورت دوستانه و صمیمی به مدیریت فروشگاه و یا شرکت اعلام کنید تا هم آنها از نظرات و پیشنهادات شما در روند بهتر دیده شدن کسبوکارشان استفاده کنند و هم شما بتوانید به بهترین کالا، بهترین خدمات و با کمترین خطا و اشتباه به رفع نیاز خود بپردازید.
نتیجه:
فراباشگاه امواج با ارائهی باشگاه مشتریان خود به مشتریانش قصد داشته است تا بتواند در کوتاهترین زمان خریداران و کسبوکارها را به نیازهای خود برساند. ما در فراباشگاه امواج کسبوکارهای مختلفی را در خود جای داده است که برای آنها به دنبال ایجاد فضایی مناسب به منظور رسیدن به افزایش فروش، افزایش مشتری و مشتری وفادار است و برای مشتریان وفاداری که در کسبوکارها وجود دارند خدماتی را متناسب با نیازهای آنها ارائه دهد.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده : مارال معلم طبرسی