فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

کارت وفاداری برای مشتریان چه فایده‌ای دارد

مزایای دریافت کارت وفاداری برای مشتریان

به دلیل پیشرفت تکنولوژی ارائه‌ی برنامه‌ی وفاداری و کارت وفاداری بین کسب‌و‌کارها رایج شده است. اول، به این دلیل که برنامه‌های وفاداری مشتری مزایای مختلفی برای شرکت‌ها دارند. به این دلیل که آنها بخشی از انتظارات مصرف‌کنندگان هستند. به همین دلیل در بازار امروز، داشتن برنامه‌ی وفاداری سنتی کافی نیست.   به منظور جذب مشتریان بیشتر و رسیدن به افزایش فروش، کسب‌و‌کارها برای مشتریان کارت وفاداری در نظر می‌گیرند تا آنها بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. این گسترش در کسب‌و‌کار به ترکیبی از برنامه‌ریزی دقیق و نرم‌افزار معتبر وفادار مشتری بستگی دارد. 

از مزایای کارت وفاداری برای کسب‌و‌کار می‌توان به ازدیاد جمعیت مشتریان اشاره کرد. زمانی که مشتری از خدمات و محصولات با کیفیت کسب‌و‌کاری بهره ببرد بی‌شک به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد خواهد داد.

 کارت-وفاداری-برای-مشتریان-مزایای-زیادی-دارد

مزایای کارت وفاداری

1. افزایش میزان انتخاب برای مشتری

وقتی مشتری جزء مشتری وفادار کسب‌و‌کاری باشد کارت وفاداری به او تعلق خواهد گرفت. مشتری با کارت وفاداری که از کسب‌و‌کار مورد علاقه‌ی خود در دست دارد می‌تواند از تخفیفات فصلی و محصولات متنوع‌تری استفاده کند. معمولا مشتریان وفادار حق انتخاب بیشتری نسبت به سایرین دارند و با کارت وفاداری به رفع نیازهای خود می‌پردازند.

2. صرفه‌جویی در هزینه

مشتریان با دریافت کارت وفاداری در صرف هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی خواهد کرد. مشتری می‌تواند با کم‌ترین هزینه‌ و در کوتاه‌ترین زمان به انتخاب محصولاتی بپردازد که به آن نیاز دارد.

 با-کارت-وفاداری-حق-انتخاب-بیشتری-برای-خرید-دارید

3. کارت وفاداری به مشتریان احساس قدردانی خواهد داد

دریافت کارت وفاداری از سوی کسب‌و‌کار برای مشتری لذت‌بخش خواهد بود و احساس قدردانی در او شکل خواهد گرفت و این عمل باعث می‌شود تا مشتریان با این روند به مشتری وفادار تبدیل شوند. به همین منظور مشتری پس از دریافت کارت وفاداری از کسب‌و‌کار مادام برای رفع نیازهای خود به سمت آنها خواهند رفت و مشتریان برای قدردانی از خدمات ارائه شده توسط کسب‌و‌کار مورد نظر، دوستان و آشنایان خود را نیز به سمت فروشگاه مورد نظر جذب خواهند کرد.

4. مشتریان باید وفاداری خود را از طریق تعامل با کسب‌و‌کار اندازه‌گیری کنند

مشتریان باید میزان وفاداری خود با کسب‌و‌کار را از طریق تعاملاتشان با هم اندازه‌گیری کنند. این بدان معناست زمانی که مشتری پیشنهاد یا انتقادی از محصول یا تیم فروش کسب‌و‌کار دارد و نظراتش را انتقال می‌دهد انتظار دارد تغییراتی متناسب با سلایق آنها ایجاد کنند. در این صورت است که می‌توان میزان وفاداری و تعاملات کسب‌و‌کار و مشتری را درک کرد و در جهت بهبود آن تلاش کرد.

 میزان-وفاداری-خود-را-با-کسب‌و‌کار-مورد-نظر-بسنجید

نتیجه:

فراباشگاه امواج برای ایجاد وفاداری بین مشتری و کسب‌و‌کار باشگاه مشتریانی ایجاد کرده است تا مشتریان بتوانند از خدمات کسب‌و‌کار مورد نظر خود استفاده کنند و در کوتاه‌ترین زمان و صرف کم‌ترین هزینه‌ها به رفع نیازهای خود بپردازند. ما در فراباشگاه امواج سعی داریم تا کسب‌و‌کارهایی که کارت وفاداری به مشتریانشان ارائه می‌دهند و خدمات و تخفیفات مناسبی ارائه می‌دهند را به مشتریان معرفی کند و آنها را در اختیار مشتریان قرار دهد تا بتواند پل ارتباطی قوی و محکمی بین مشتریان و کسب‌و‌کارها ایجاد کند. مشتریان با در دست داشتن کارت وفاداری از جانب کسب‌و‌کارها جزء خانواده‌ی آنها قرار خواهند گرفت.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.