فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

حفظ مشتری؛ حفاظت از مشتریان فعلی در کسب‌و‌کار است

حفظ مشتری

برای اکثر کسب‌و‌کارها بدست آوردن و جذب مشتری اهمیت زیادی دارد اما توجه به این امر ندارند که حفظ مشتری بیشتر از جذب مشتریانجدید اهمیت دارد. حفظ مشتری در کسب‌و‌کار زمانی صورت می‌گیرد که مشتری از خدمات و محصولات فروشگاهی خاص رضایت کافی را داشته باشد و بتواند برای چندین بار خرید خود را از آن کسب‌و‌کار ادامه دهد.  

چه چیزی باعث ایجاد وفاداری و حفظ مشتری می‌شود؟

اگر شما به عنوان مشتری به دنبال کسب‌و‌کار تکراری و همیشگی هستید و می‌خواهید به عنوان مشتری وفادار در فروشگاهی ماندگار باشید لازم است از اکثر کسب‌و‌کار و محصولات و خدمات آن رضایت کافی را داشته باشید. حفظ مشتری برای کسب‌و‌کار از جذب مشتری اهمیت بیشتری دارد چون زمانی که کسب‌و‌کار تلاش خود را برای بهبود وضعیت خود میان مشتریان می‌کند، با این کار خریداران فعلی خود را نه تنها از دست نخواهد داد بلکه باعث خواهد شد تا مشتریان بیشتری نیز به کسب‌و‌کار جذب شوند.


مشتری باید از کسب‌و‌کار و فروشگاهی که به آن مراجعه می‌کند خدمات ویژه‌ای دریافت کند تا بتواند تفاوت را احساس کند و به عنوان مشتری وفادار در کسب‌و‌کار ماندگار باشد و به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد دهند. 
کسب‌و‌کار باید به گونه‌ای با مشتریان فعلی خود رفتار کند تا بتواند حفظ مشتری را به راحتی داشته باشد و برای افزایش جمعیت آنها تلاش کند. حفظ مشتری در کسب‌و‌کار نه تنها برای افزایش سود مفید است بلکه برای تنوع در محصولات و خدمات تاثیر بسزایی دارد. مشتریان درک خواهند کرد که کسب‌‌و‌کار برای رضایت آنها تلاش خود را می‌کند و از راه‌های مختلف برای وفادار ماندن آنها قدم بر می‌دارد تا بتواند علاوه بر فروش به مشتریان خود نیز خدماتی ارائه دهد.

حفظ مشتری در کسب‌و‌کار از چه راه‌هایی قابل دسترسی است؟

شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان باید برنامه‌ریزی برای نوع کار خود داشته باشید تا بتوانید از این طریق به اهدافتان نزدیک شوید. پلنی داشته باشید تا بدانید علاوه بر ارائه‌ی محصولات مناسب با سلیقه‌ی مشتریانتان و درک نیازهای آنها چه روندی در حفظ مشتری برای کسب‌و‌کارتان مفید خواهد بود. داشتن مشتریان وفادار و همیشگی برای کسب‌و‌کار بزرگ‌ترین هدف است که خیلی از مشاغل و فروشگاه‌ها به این درک نرسیده‌اند. می‌توانید به راحتی از مشتریانتان نظراتشان را در مورد محصولات، نوع برخورد فروشندگانتان و یا حتی دیزاین فروشگاه خود استفاده کنید و این احساس را به آنها بدهید که شما علاوه بر سود و فروش خود به فکر مشتریانتان نیز هستید.

 نظرات-و-پیشنهادات-مشتریانتان-را-بپرسید-تا-درک-کنند-که-برای-شما-مهم-هستند

نتیجه:

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که برای حفظ مشتری خود و تمامی کسب‌و‌کارهایی که در نرم‌افزار خدمات مشتری خود عضو هستند فضایی را ایجاد کرده است تا بتوانند از تنوع محصولات، کسب‌و‌کارها، خدمات و تخفیف‌های ارائه شده استفاده کنند و نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند تا بتوانند به میزان رضایت نسبی از کسب‌و‌کار مورد نظر دست یابند و به مشتریان وفادارشان تبدیل شوند. ما در فراباشگاه امواجقصد داریم تا بتوانیم راه‌های مناسب برای رسیدن کسب‌و‌کارها به حفظ مشتری را ارائه دهیم و با مطالعه و دید بازتری به شروع و انجام فعالیت‌های خود بپردازند. حفظ مشتری به گونه‌ای نشان‌دهنده‌ی تعاملات مناسب بین کسب‌و‌کار و مشتری است که در طولانی مدت خود را نمایان خواهد کرد.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.