فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

باشگاه مشتریان برای مشتری چه فوایدی به همراه دارد

فواید باشگاه مشتریان برای خریداران یا مشتریان


شما به عنوان مصرف‌کننده احساس می‌کنید که باشگاه مشتریان همیشه در اطراف شما بوده است اما در واقع ایده‌ی باشگاه مشتریان برای اولین بار در اواخر سال 1970 در ایالات متحده ایجاد شد و پس از گذشت سال‌ها کسب‌و‌کارها و مشتریان به فواید وجود باشگاه مشتریان پی بردند و آن را در حرفه‌ی خود به کار گرفتند.  پس از گذشت این همه سال هنوز تعدادی از کسب‌و‌کارها و مشتریان با نام باشگاه مشتریان و نوع کارکرد آن آشنایی ندارند. نرم‌افزار خدمات مشتری نه تنها برای کسب‌و‌کار فوایدی در پیش دارد بلکه مشتریان نیز می‌توانند با عضویت در این نرم‌افزار علاوه بر رفع نیازهای خود، خدماتی ویژه را دریافت کنند. مشتریان قادر هستند کسب‌و‌کارهای متفاوت را با هم مقایسه کنند و نرم‌افزاری که از خدمات بهتری برای مشتریان خود استفاده می‌کند را انتخاب کنند و به عضویت در آن بپردازند و جزء مشتریان وفادار کسب‌و‌کار مورد نظر خود باشند.

 مشتریان-جذب-کسب‌و‌کارهایی-می‌شوند-که-باشگاه-مشتریان-دارند


نرم‌افزار خدمات مشتری یا باشگاه مشتریان چگونه افزایش فروش را به همراه دارد؟


باشگاه مشتریان برنامه‌ای است که به نفع گروه خاصی از مشتریان کسب‌و‌کار است که به عنوان مشتریان فعلی آنها هستند. در عوض وفاداری مشتری به کسب‌و‌کار می‌توان با نرم‌افزار باشگاه مشتریان پاسخی مثبت به آنها داد. این تنها یک فرصت نیست که در کسب‌و‌کارها برای مشتری ایجاد خواهد شد بلکه برنامه‌‌ی وفاداری برای مشتریان نامیده می‌شود. منافعی که به مشتری در قبال عضویت در باشگاه مشتریان می‌رسد را می‌توان به عنوان کوپن‌ها، محصولات رایگان یا اشانتیون، مزایای قابل دسترس در سایر شرکت‌ها و موارد دیگر اشاره کرد. باشگاه مشتریان، مشتریان خود را تشویق می‌کند تا از کسب‌و‌کار مورد نظر خریداری کنند و برای پاداش خریدشان خدماتی دریافت خواهند کرد.

 اگر-عضو-باشگاه-مشتریان-باشید-از-خدمات-تلفنی-کسب‌و‌کار-نیز-بهره‌مند-خواهید-شد


آیا می‌دانستید که هزینه‌ی خرید هر مشتری جدید 6 برابر هزینه‌ی بدست آوردن رضایت و وفاداری مشتری موجود است؟ علاوه بر این، مشتری موجود و فعلی بیش از 60٪ بیشتر از مشتری جدید خریداری می‌کند. البته این اطلاعات برای کل مشتریان یک کسب‌و‌کار است. هنگامی که ما در مورد اعضای باشگاه مشتریان صحبت می‌کنیم، داده‌های آن همه‌چیز را بهتر نشان می‌دهد. 
وقتی اعداد را در نرم‌افزار خدمات مشتری بررسی می‌کنیم، واضح است که ایجاد باشگاه مشتریان یک تلاش مثبت و سودآور است. 
مواردی وجود دارد که در آن ایجاد یک باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کار و مشتری موثر نخواهد بود. این موارد شرکت‌هایی هستند که مشتریان خریداری نامنظم و غیرمستقیم انجام می‌دهند. در چنین مواردی، شرکت قادر نخواهد بود که مشتریان خود را به اندازه‌ی کافی پاداش دهد. با این روند مشتریان بیشتر به خرید ترغیب خواهند شد و اگر خدمات مناسبی ارائه دهند مشتریان نیز به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد خواهند داد و این روش موجب افزایش فروش کسب‌و‌کار خواهد شد.

نتیجه:

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که در آن برای کسب‌و‌کارها و مشتریانی که در نرم‌افزار خود عضو هستند پاداش و خدماتی در نظر گرفته است تا بتواند به وفادار ماندن آنها کمک کند. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا بتوانیم فضایی مناسب را برای تعامل کسب‌و‌کارها و مشتریان ایجاد کنیم و کسب‌و‌کارها را به اهداف خود و مشتریان را در رفع نیازهای مورد نظرشان یاری رسانیم.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.