فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

مشتریان چگونه می‌توانند از کارت وفاداری استفاده کنند

انواع کارت وفاداری برای مشتریان

 برنامه‌های-وفاداری-متنوعی-برای-مشتریان-وجود-دارد 

کارت‌ وفاداری به شکل تمبر

دلیل محبوب بودن کارت وفاداری برای کسب‌و‌کارها ایجاد وفاداری بین مشتریان است. پس از هر خرید از جانب کسب‌و‌کار برای مشتریان کارت وفاداری به صورت تمبر صادر می‌شود و در اختیار مشتریان برای خریدهای بعدی و دریافت خدمات مناسب قرار خواهد گرفت.
امتیاز بعد از هر تراکنش برای مشتری صادر می‌شود. خریداری یک محصول یا خدمات یا هر اقدام دیگری از سوی کسب‌و‌کار فرآیندی از پیش تعیین شده است. برای مشتریان دریافت کارت وفاداری از سمت کسب‌و‌کار زمانی است که حتی با کم‌ترین خرید نیز این خدمات را کسب کنند.

کارت وفاداری به صورت کوپن

تبلیغات کاغذی برای مشتریان ممکن است هزینه‌بر باشد اما می‌توانند در ازای این هزینه به چند هدف دست یابند. یکی از آنها افزایش مشتریاست که با این کار مشتریان بیشتری جذب به کسب‌و‌کار خواهند شد و از آن خرید خواهند کرد. این دسته از کارت وفاداری به صورت کوپن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال برگه‌ها یا تراکت‌هایی که در دسترس مردم قرار می‌گیرد تا هم تبلیغ کار و محصول باشد و هم بر روی آن تخفیف چند درصدی به هر خریدار و یا اشانتیون محصولی خاص با ارائه‌ی آن برگه مقدور خواهد بود نیز نمونه‌ای از کارت وفاداری کوپنی است.

 مشتریان-در-تمام-رده-سنی-می‌توانند-از-کارت-وفاداری-استفاده-کنند

کارت‌های اسکرچ و یا همان کارت‌هایی که با خراش دادن به کدی خاص دسترسی پیدا خواهید کرد

این نمونه از کارت‌ها را اکثر مردم با آن روبرو شده‌اند. در این کارت‌ها قسمتی وجود دارد که با خراشیدن روی آن توسط مشتری و اتصال تلفن همراه با کسب‌و‎‌کار و پیوستن به اعضای مشتریان وفادار آنها قابل امکان است. مشتری با ورود به این تیم می‌تواند در قرعه‌کشی‌های مربوط به مشتریان وفادار کسب‌و‌کار مورد نظر شرکت کند و به صورت رندوم از جوایز و خدمات ارائه شده بهره ببرد.

برنامه‌های VIP در کارت وفاداری

برخی از کسب‌و‌کارها مشتریان فعلی و وفادار خود را به برنامه‌ها و مراسم‌های VIP دعوت می‌کنند تا بتوانند از مشتریان وفادار خود با در نظر گرفتن مراسمی خاص از خریدهای مکرر آنها تشکر به عمل آورند و خدماتی را در آن جشن و برنامه ارائه دهند. برنامه‌های وفاداری این‌چنینی به دلیل هزینه‌بر بودن برای اکثر کسب‌و‌کارها به ندرت یافت می‌شود.

 مشتریان-می‌توانند-از-انواع-کارت-وفاداری-استفاده-مفید-کنند

نتیجه:

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که به ازای وفاداری مشتریانش خدماتی را به آنها ارائه می‌دهد و از کارت وفاداری برای آنها استفاده می‌کند اما این کارت به صورت کارتی فیزیکی در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد. کارت وفاداری در این فراباشگاه به صورت خدمات سیستمی است و به شکل متفاوتی به مشتریان ارائه می‌شود. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا بتوانیم فضایی جدید و متفاوت را برای مشتریان و کسب‌و‌کارها ایجاد کنیم تا بتوانند با سبکی نو آشنا شوند و از آن به نحو احسنت استفاده کنند. به عنوان مثال کسب‌و‌کارهایی که در فراباشگاه امواج عضو هستند و جزء مشتریان وفادارش قرار گرفته‌اند می‌توانند به صورت رایگان تبلیغات کسب‌و‌کار خود را به مشتریان ارائه دهند تا بتوانند علاوع بر افزایش مشتری، افزایش فروش و ... به برندسازی و مشتریان وفادار نیز دست یابند و به پیشرفت چشم‌گیری در زمینه‌ی حرفه‌ای خود برسند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.