یک برنامهی خوب وفاداری میتواند با افزایش بازده بازاریابی و بودجهی فروش کسبوکار، درآمد قابل توجهی را برای مشاغل ایجاد کند.مشتریان جذب برنامههای وفاداری خواهند شد که خدماتی چشمگیر و متفاوت ارائه دهد. عضو باشگاه مشتریانی شوید که از تاکتیکهای به روز استفاده میکنند و برای مشتریانشان مخصوصا مشتریان وفادارشان ارزش و احترام قائل هستند.
اولین چیزی که ارزش قائل شدن کسبوکارها برای مشتریان را تعیین میکند گوش فرادادن به نظرات و انتقادات آنهاست. اینکه محصولاتی متناسب با سلیقهی مشتریان ارائه دهند و خدماتی را به مصرفکنندگان دهند که قابل استفاده باشد و به درد مشتریان بخورد.
در ابتدا کسبوکاری که متناسب با سلیقهی شماست را انتخاب کنید. از محصولات به صورت جزئی و کلی دیدن کنید و به بخش نظرات و کامنتهای مشتریان و خریداران فعلی کسبوکار بروید و آنها را مطالعه کنید تا بتوانید از روند کارکرد و ارائهی محصولاتشان مطلع شوید. سپس به بخش خدمات داده شده به مشتریان قبلی و پشتیبانی محصولات سری بزنید تا اگر نواقصی در کار بود را از آن باخبر باشید. سپس به برنامهی وفاداری مشتری و یا همان باشگاه مشتریان بروید و مراحل و شرایط عضویت در آن را مطالعه کنید. حالا زمان مقایسهی آن کسبوکار با چندین فروشگاه دیگر است. در این مرحله انتخاب با شماست تا کدامیک را گزینش کنید و برای رفع نیازهای خود بهتر بدانید.
با توجه به تحقیقات انجام شده تنها راه تشخیص باشگاه مشتریان کسبوکارهای مختلف میزان رضایت مشتریان قبلی و یا فعلی کسبوکار مورد نظر است. تلاش مشاغل برای بدست آوردن رضایت مشتریان با هم متفاوت است و کسبوکاری که اولین هدفش بعد از افزایش فروش رضایت و وفاداری مشتری باشد بیشک بهترین خدمات را نیز ارائه خواهد داد.
در ابتدا اهدافتان را از خرید و عضویت در نرمافزاری خاص مشخص کنید. اگر تنها به فکر خریدی گذرا هستید و انتظار پشتیبانی و دریافت خدمات نیستید به سمت عضویت در باشگاه مشتریان هیچ کسبوکاری نروید. این حالت در مشتریان به ندرت یافت میشود چون اکثر مشتریانبرای خریدهای مکرر و یا حتی یکبار خرید خود دلیل دارند و اگر از محصولات کسبوکاری خاص، تیم فروش و پشتیبانی آنها رضایت داشته باشند قطعا برای فرآیندهای بعدی خود نیز به همان فروشگاه مراجعه خواهند کرد.
برای عضویت در باشگاه مشتریان کسبوکاری اهدافتان را مشخص کنید تا بهتر بتوانید برای دریافت خدمات و پشتیبانی تصمیم بگیرید. اینکه بدانید منبعی معتبر را برای داشتن اخبار و اطلاعات بهروز از دنیای محصولات جدید در دست دارید و میتوانید با حتی کوچکترین خرید نیز بهترین پشتیبانی را دریافت کنید.
نتیجه:
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که در آن انواع کسبوکارها و مشتریان به صورت رایگان عضو هستند و میتوانند نه تنها از خدمات کسبوکاری خاص استفاده کنند بلکه اطلاعات و مقالاتی در مورد واژگانی که در خرید و فروش میشنوند را مطالعه کنند و با دیدی بازتر به سمت رفع نیازهای خود بروند. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا بتوانیم فضایی برای ارتباط مشتریان و دنیای کسبوکار ایجاد کنیم تا تمام اعضا با کمترین هزینه به اهدافشان دست یابند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی