فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش مشتری هدفی که مستلزم رعایت اصولی مهم است

بهبود عملکرد فروش منجر به افزایش مشتری خواهد شد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکاناتی مدرن با یک چشم به‌هم زدن خواهید دید که رقبایی در سطح بازار ایجاد شده‌اند و محصولاتی مشابه محصولات شما و شاید حتی با کیفیت یکسان در حال ارائه به مشتریان هستند.   در این مرحله همه چیز به سرعت عملکرد شما بستگی دارد تا بتوانید فضایی متفاوت را برای مشتریان خود فراهم کنید و آنها نیز تفاوت بین شما و سایر کسب‌و‌کارها را شاهد باشند.

مهم است که شما در چه زمینه‌ای مشغول به کار هستید و چه ابزارها و خدماتی را به مشتریانتان ارائه می‌دهید. این کار هم تنها به نوع برنامه‌ریزی شما در کسب‌و‌کارتان بستگی دارد.

 برنامه‌ای-برای-رسیدن-به-افزایش-مشتری-تنظیم-کنید


1. برنامه‌ی کسب‌و‌کارتان را به سمت اهداف خاص هدایت کنید

طبق برنامه‌ریزی که در ابتدای کار و قبل از استارت تعیین می‌کنید تمامی مراحل را با کنترل پیش ببرید. ارسال پیام‌ها، ارائه‌ی تخفیفات و حتی تماس‌هایی که با مشتریانتان ایجاد می‌کنید را کنترل کنید و از تعداد مشتریان و نحوه‌ی بازخورد آنها مطلع باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه کارهایی بر رسیدن به افزایش مشتری در کسب‌و‌کارتان تاثیر خواهد گذاشت.

2. فروش محصولاتتان را بر اساس نیاز مشتریانتان تنظیم کنید

برای قدم اول نیاز مشتریانتان را بسنجید. محصولات و خدمات کسب‌و‌کارتان را طوری تنظیم کنید که مشتریان بتوانند نیازهای خود را در کسب‌و‌کار شما برطرف کنند. زمانی که شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان نیاز و خواسته‌ی مشتریانتان را اولین فاکتور فروشتان می‌دانید، می‌توانید به راحتی علاوه بر افزایش مشتری به افزایش فروش و برندسازی کسب‌و‌کارتان نیز بپردازید.

 محصولاتتان-را-براساس-نیاز-مشتریان-خود-ارائه-دهید

3. کارتان را روی اصول انجام دهید

گاهی حتی بهترین کسب‌و‌کارها و مشاغل نیز به بن‌بست در کار خود می‌رسند. اصلا نگران نباشید. به قول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هر زمان که به بن‌بست در حیطه‌ی کاری خود رسیدید با کمی تحقیق و مطالعه به خلق ایده‌ها و خلاقیت‌هایی بپردازید تا مشتریان را مجذوب به خرید کنید و به افزایش مشتری برسید. با این روش نه تنها به افزایش مشتری کسب‌و‌کارتان کمک کرده‌اید بلکه محصولات و خدماتتان نیز با تنوعی متفاوت قابل عرضه خواهند بود.

4. نگرش خود را برای رسیدن به افزایش مشتری وسعت دهید

نگرش انسان‌ها در طول زمان قابل تغییر است. فرقی ندارد که کارتان را با چه ایده و نظری شروع کرده‌اید اما با گذشت زمان اگر به اهدافی که در سر داشته‌اید نرسیده‌اید می‌توانید افکار و نگرش خود را متناسب با نیاز جامعه و شرایط اقتصادی تغییر دهید تا بتوانید به اهدافتان دست یابید. گاهی تغییر نگرش و یا حتی تغییر در نوع محصولات ارائه شده به مشتریان پنجره‌ای جدید را رو به موفقیت برایتان باز خواهد کرد.

 در-صورت-لزوم-نگرش-خود-را-برای-کسب‌و‌کارتان-تغییر-دهید

5. زمان خود را برای مشتریانتان به حداکثر برسانید

زمانی که برای ارائه‌ی محصول به مشتریانتان می‌گذارید را به حداکثر برسانید. هر چقدر زمان را بیشتر کنید مطمئنا پاسخی مثبت در روند رسیدن به افزایش مشتری در کسب‌و‌کارتان دریافت خواهید کرد. اگر برای پاسخ‌گویی به مشتریان خود زمان مناسبی را بگذارید و پا به پای آنها برای رفع نیازهایشان تلاش کنید، شما و تیم فروش کسب‌و‌کارتان را افرادی دلسوز خواهند دانست و به اطرافیانشان نیز شما را پیشنهاد خواهند داد. به این ترتیب نه تنها به افزایش مشتری بلکه به افزایش فروش نیز دست خواهید یافت.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.