جذب مشتری جدید برای کسبوکار، کار سادهای نیست. با این حال، استراتژیهای جدید و خلاقانهای وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید تا حساب کسبوکار خود را از بقیه جدا کنید. در این مقاله چند راهکار متفاوت برای رسیدن به جذب مشتری ارائه میدهیم.
طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که وجود استراتژیهای بازاریابی و چند کاناله در شبکههای اجتماعی یکی از واجبات هر کسبوکاری است. زمانی که به مشتریان خود میرسید در هر کجا که حضور دارید از جمله تلویزیون، فیسبوک و رسانههای اجتماعی، تبلیغات خود را به صورت سراسری انجام دهید و از آنها یه صورت همزمان پشتیبانی کنید. با این کار میتوانید فضای بیشتری را برای افزایش درآمد و جذب مشتری بیشتر برای کسبوکار خود ایجاد کنید.
به عنوان یک شرکت که در دنیای الکترونیک مشغول به فعالیت هستید اولین و بهترین فضا وبسایت شماست. برای چنین کسبوکارهایی که در وبسایت و فضای مجازی به فعالیت میپردازند مصرفکنندگان و خریدارانی که تنها از وبسایتتان بازدید میکنند را به چشم مشتریانی ببینید که میتوانند منبع درآمدی برای شما باشند. شما میتوانید به راحتی فضایی را ایجاد کنید تا مشتریان اظهار نظرات و پیشنهادات خود را به شما و کسبوکارتان بازگو کنند و از همان طریق به جذب مشتری دست یابید. از این دادهها به نحو احسنت استفاده کنید.
حتی اگر کسبوکارتان در اوج فعالیت خود قرار دارد و تبلیغاتی گسترده انجام میدهید مشتریان به دنبال صداقت شما در معرفی محصولاتتان و تیم کاریتان هستند. سعی کنید در این زمان نیز به مشتریانتان گوش فرا دهید تا بتوانید کوچکترین نواقص کاری خود را نیز برطرف سازید و راحتتر به جذب مشتری جدید بپردازید. شما به عنوان صاحب کسبوکارتان میتوانید با تنها اضافه کردن نظرات مشتریان، نظرشان را به خود و کسبوکارتان جلب کنید و از این طریق علاوه بر جذب مشتری به وفادارسازی آنها نیز دست پیدا کنید.
اهدافتان هر چه که هست را به صورت پلنی برای خود داشته باشید. برای رسیدن به موفقیت و جذب مشتری بیشتر آهسته و پیوسته حرکت کنید تا همه چیز به صورت برنامهریزی شده در دستانتان قرار گیرد. شما نه تنها برای ارائهی محصولات و خدمات و پشتیبانی از محصولاتتان مسئولید بلکه موظف هستید تا تمام این روند را به صورت یکسان برای تمام مشتریان وفادارتان انجام دهید تا بتوانید گامی مفید و موثر در رسیدن به جذب مشتری بردارید.
نتیجه:
فراباشگاه امواج برای رسیدن کسبوکارها و مشتریان به اهداف خود فضایی را با نام باشگاه مشتریان ایجاد کرده است تا بتواند پلی ارتباطی برای تعاملات آنها و جذب مشتری برای خود باشد. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا بتوانیم در وبسایت و شبکههای اجتماعی تبلیغاتی به صورت رایگان از کسبوکارها انجام دهیم تا آنها علاوه بر افزایش درآمد خود به مشتریان وفادار و همیشگی دست یابند. در ازای این کار کسبوکارها نیز خدماتی مناسب برای مشتریان خود در نظر گرفتهاند و آن را ارائه میدهند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی