مشتریان انتظار دارند در قبال دریافت کارت وفاداری از کسبوکار خدماتی متناسب با وفاداری آنها ارائه داده شود. مشتریان به گونهای کارت وفاداری را به چشم گزینهای میبینند که میتوانند از این طریق به نیازهای خود در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه دست یابند. بهتر است کسبوکارها نیز به این مسئله توجه ویژهای داشته باشند.
یکی از رایجترین مشکلات کارت وفاداری از سوی کسبوکار این است که فکر میکنند تنها با ارائهی تخفیف کار تمام خواهد شد و میتوانند مشتریان را برای همیشه به صورت وفادار داشته باشند، در صورتی که اینگونه نیست. مشتری در ازای دریافت کارت وفاداری انتظار دارد که بیشتر رفتار عاطفی و تعاملی با کسبوکار ایجاد کند. مشتری دوست دارد کسبوکار به نظرات و انتقاداتش بها دهد و از او برای بهتر شدن نوع ارائهی محصولات و خدمات نظراتش را دریافت کند.
مشتریان علاقه دارند زمانی که کارت وفاداری دریافت میکنند بتوانند احترام از سوی کسبوکار دریافت کنند و در قبال این کارت سودی نیز دریافت کنند. خواستهی مشتریان برای کارت کاملا قابل توجیه بوده و حق آنهاست که از بهترین خدمات بهره ببرند. دادن امتیاز به مشتریان که میتوانند برای تخفیف در خریدهای آینده استفاده کنند، باعث ایجاد وابستگی بین مشتری و کسبوکار ایجاد خواهد کرد. مشتری با دریافت کارت وفاداری میتواند بسیاری از هزینههای خود را کم کند و به گونهای صرفهجویی در وقت و هزینههایش خواهد شد.
کارت وفاداری ارائهی یک راه ساده برای مشتریان عضو کسبوکار است. استفاده از نقاط قوت کسبوکار باعث میشود پاداشی مفید و رضایتبخش برای مشتریان باشد. شما به عنوان مشتری حتی میتوانید این خدمات را به اطرافیان و دوستان خود نیز پیشنهاد دهید تا از سوی کسبوکار جزء دستهی مشتریان وفادارشان قرار گیرید. مشتریان میتوانند با دریافت کارت چه به صورت الکترونیکی و چه به صورت فیزیکی باعث میشود برای رفع نیازهای خود به کسبوکارهای متفاوت مراجعه نکنید و به سرعت و در کوتاهترین زمان به خواستههای خود دست خواهید یافت و علاوه بر آن از محصولات جدید و به روز نیز بهرهمند خواهید شد.
گرچه اکثر مشتریان به برنامهی خدمات مشتری و دریافت کارت وفاداری برای صرفهجویی در هزینههای خود میپیوندند اما هنوز هم دوست دارند گزینههای متفاوتی را در اختیار داشته باشند. انتخاب پاداش و خدمات از کسبوکار یکی از بهترین بخشهایی است که عضو مزایای کارت وفاداری است. بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید که هر مشتری با نوعی خاص از خدمات احساس رضایت میکند.
نتیجه:
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که برای اعضای خود از جمله کسبوکار و مشتریان کارت وفاداری ارائه میدهد اما این کارت به صورت فیزیکی نیست. کارت وفاداری ارائه شده توسط فراباشگاه امواج به صورت پلتفورمی است که در اختیار مشتریان قرار میدهد. خدمات ارائه شدهی امواج به کسبوکارها و مشتریان به صورت رایگان بوده تا بتواند پلی ارتباطی بین آنها ایجاد کند. عضویت در فراباشگاه امواج به صورت رایگان است و در ازای وفاداری در این سامانه خدماتی متناسب با سلیقهی خود نیز دریافت خواهید کرد.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی