فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

تجربه خوبی برای مشتری بسازید. چگونه؟ ما به شما یاد می‌دهیم.(اینفوگرافی)

از قدیم گفته‌اند کاسب خوب همانی است که بتواند از خرید مشتری، خاطره‌ای خوب بسازد. همین کار باعث می‌شود که مشتری به او وفادار شود و وفادار نیز بماند.  امروزه نیز با پیشرفت بشر در تمامی موارد، وفادار ساختن مشتری و ایجاد یک تجربه مطلوب برای او کار آسانی نیست. پس بایستی مشتری را دو دستی چسبید و از هر راهی که می‌شود تجربه خوبی برای او ساخت. 

ما نیز در این اینفوگرافی اقدام به توضیح بخشی از این روند کردیم.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.