فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

نگهداری و حفظ مشتری برای کسب‌و‌کارها جزء مهم‌ترین‌هاست

چند نمونه از استراتژی‌های حفظ مشتری

طبق تحقیقات انجام شده بزرگ‌ترین و بهترین برندها تمام تلاش خود را برای حفظ مشتری کسب‌و‌کار خود انجام می‌دهند. ما در این مقاله به بررسی چند نمونه از این راه‌کارها می‌پردازیم.  

1. برای رسیدن به حفظ مشتری برنامه‌ای متغیر داشته باشید

در کسب‌و‌کارها گاهی تنها به‌کارگیری تاکتیک‌ها و روش‌های مشخص جواب نمی‌دهد و متناسب با شرایطی که پیش می‌آید باید روندی را سپری کنند تا بتوانند به حفظ مشتری خود برسند.
در برخی مواقع ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی پاسخی مثبت برای حفظ مشتری در کسب‌و‌کار است. اما گاهی به دلیل هزینه‌های زیادی که برای کسب‌و‌کار ایجاد می‌شود نه تنها کمپین راه مناسبی برای حفظ مشتری نخواهد بود بلکه باعث فزایش هزینه‌های هنگفت نیز خواهد شد.
این بدان معناست که هر چیزی متناسب با سلیقه و نظر مشتریان در کسب‌و‌کارها قابل تغییر است و برنامه‌ی رسیدن به موفقیت خود را بر مبنای راهی معین پیش نگیرید. داشتن برنامه‌ریزی از ابتدای کار بهترین قدم خواهد بود اما برنامه‌ای که در طی زمان قابل تغییر باشد و بتوان آن را متناسب با هزینه‌های موجود در کسب‌و‌کار، سلیقه و انتخاب مشتریان تغییر داد. با این کار مشتریانتان کسب‌و‌کار شما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد خواهند داد و رضایت خود را از شما اعلام می‌کنند.

 مشتریان-به-اطرافیان-خود-کسب‌و‌کارتان-را-پیشنهاد-خواهند-داد

2. مشتریان خود را با خدمات متفاوت امتحان کنید

پس از استارت کسب‌و‌کارتان اگر به مرحله‌ای رسیدید که در حال از دست دادن مشتریانتان بودید نگران نباشید. تنها برای بدست آوردن زمینه‌ای مناسب با منظور رسیدن به حفظ مشتری در کسب‌و‌کار خود از متنوع کردن محصولات و خدماتتان استفاده کنید. برای امتحان کردن سلیقه‌ی مشتریان خود محصولات متنوعی با قیمت‌های مختلف ارائه دهید تا متوجه شوید که مشتریان چه مقدار برای رفع نیازهای خود هزینه می‌کنند و از دریافت چه نوع خدماتی احساس رضایت خواهند کرد. متنوع بودن مسبب خروج از یکنواختی در کسب‌و‌کار و محصولات خواهد شد و مشتریان شما را به چشم فروشگاهی خواخند دید که مدام به فکر مشتریانتان هستید و برای جلب رضایت آنها و حفظ مشتری خود در تلاش هستید. اولین انتخاب مصرف‌کنندگان قرار خواهید گرفت و کسب‌و‌کارتان را بهترین گزینه برای خرید محصولات جدید می‌دانند. 
شما با تلاش برای حفظ مشتری به کسب درآمد خود نیز کمک خواهید کرد. زمانی که مشتریان فعلی خود را حفظ کنید و آنها به مشتریان وفادارتان بپیوندند می‌توانید با استفاده از آنها به تبلیغات فروشگاه خود بپردازید و دایره‌ی کسب درآمد خود را افزایش دهید.

 کسب‌و‌کار-با-حفظ-مشتریان-خود-به-کسب-درآمد-بیشتر-خواهد-رسید

نتیجه:

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که در خود اعضایی مختلف از جمله کسب‌و‌کارها و مصرف‌کنندگان را در بر دارد و برای رسیدن تمامی اعضا به اهدافشان در تلاش است. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا بستری مناسب برای رسیدن کسب‌و‌کارها به حفظ مشتری، افزایش فروش، افزایش مشتری و برندسازی و رسیدن مشتریان به فروشگاه متناسب با نیازهای خود ایجاد کنیم. در این نرم‌افزار عضویت به صورت رایگان بوده و مشاغل می‌توانند عکس محصولات خود را هر زمان که بخواهند آپدیت کنند. مشتریان نیز قادر خواهند بود با صرف کم‌ترین هزینه به فروشگاه مورد نظر خود برسند و به راحتی از محصولاتشان در وب‌سایت و تنها با چند کلیک دیدن کنند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.