طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مشتریان برای وفادار ماندن به کسبوکاری خاص به دنبال جایی هستند تا بتوانند از آن خدمات و محصولات مناسبی دریافت کنند. یکی از راههای وفادار کردن مشتریان، ایجاد باشگاه مشتریان مناسب است تا بتوانید از این طریق مصرفکنندگان را به کسبوکارتان جذب کنید.
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که مصرفکنندگان و کسبوکارهایی را به عنوان مشتری در خود به عضویت دارد و از این راه به آنهاخدماتی از قبیل کارت وفاداری الکترونیکی ارائه میدهد.
هدف اصلی از ایجاد باشگاه مشتریان در کسبوکار برقراری ارتباط بلند مدت با مشتریان است. باشگاه مشتریان یا برنامهی وفادارسازی مشتریان نرمافزاری است که شما به عنوان صاحب کسبوکارتان میتوانید از طریق آن با مشتریانتان روابطی دوستانه ایجاد کنید و آنها را از خدمات بهروز و محصولات جدید مطلع سازید.
در سالهای اخیر تعداد باشگاه مشتریان در کسبوکارهای مختلف بسیار زیاد شده است اما باید به این نکته توجه داشت که کدامیک از بسترهای مناسبی برای استفاده از آن بهتر است. باشگاه مشتریان هر کسبوکاری با دیگری در ارائهی خدمات و محصولات به مشتریانش متفاوت است، از اینرو به مشتریان توصیه میشود تا در انتخاب عضویت در باشگاه مشتریان مناسب دقت کنند تا بتوانند نیازهایشان را برطرف سازند.
میتوانید برای ایجاد صمیمیت بیشتر و تعامل با مشتریانتان از آنها نظرسنجی کنید. مشتریان وفادارتان را در نظر بگیرید و از نظراتشان برای خدماتی که انتظار دارند از شما دریافت کنند را لیست کنید تا بتوانید در برنامهریزی برای ایجاد باشگاه مشتریان مناسب استفاده کنید.
این کار میتواند صمیمیت بین شما و مشتریانتان را بیشتر کند و بدانند که نظراتشان برای کسبوکارتان مهم است و به نیازهایشان علاوه بر اهدافتان فکر میکنید و تلاشتان را برای جلب رضایت مشتریانتان انجام میدهید.
فضایی رقابتی بین کسبوکارتان با سایرین ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی تفاوت بین شما را درک کنند و انتخاب اولشان باشید. برای این کار تنها با چند تکنیک ساده قادرخواهید بود تا این کار را انجام دهید. یکی از این راهکارها نظرسنجی از مشتریان است و دیگری بررسی نیاز اکثریت مشتریان در بازار تقاضاست. با کمی سرچ بین سایر کسبوکارها و نیاز مشتریان میتوانید به راحتی بازار تقاضا را بشناسید و برای بهتر شدن کسبوکارتان اقدامات لازم را انجام دهید. با این روند نه تنها به جمعیت مشتریانتان میافزایید بلکه میزان درآمدتان را نیز افزایش خواهید داد.
با استفاده از این تکنیک در زمینهی باشگاه مشتریان بین سایر کسبوکارها حرف اول را خواهید زد. فراباشگاه امواج برای رسیدن تمامی کسبوکارها و مشتریان به اهداف و نیازهایشان باشگاه مشتریان خود را به نحوی ایجاد کرده است تا بتواند پلی ارتباطی بین مصرفکنندگان و کسبوکارها ایجاد کند و خدماتی همچون کارت وفاداری به مشتریانی که در این سامانه عضو هستند ارائه دهد. کارت وفاداری فراباشگاه امواج به صورت الکترونیکی بوده و مشتریان میتوانند به راحتی از آن در زمینههای مختلف استفاده کنند. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا کسبوکارها به افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر و مشتریان نیز به دریافت خدمات و محصولات با کیفیت دست یابند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی