فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

حفظ مشتری و احترام به حقوق آنها

استراتژی‌های حفظ مشتری

اولین و ساده‌ترین راه برای حفظ مشتری نگهداری مشتریان فعلی کسب‌و‌کارتان است. متوسط کسب‌و‌کارها 20درصد مشتریان خود را سالانه به سادگی و با عدم رعایت اصولی پایه و ثابت از دست می‌دهند و توجهی به این میزان از کمبود در حرفه‌ی شغلی خود نمی‌کنند و مشکل را در خارج از محدوده‌ی کاریشان می‌دانند. در صورتی که این‌گونه نیست و از همان ابتدا باید نواقص را در کارشان یافت کنند.  حال با این توضیحات تصور کنید کسب‌و‌کارهایی که به نگهداری و حفظ مشتری توجه ویژه‌ای خواهند داشت با گذشت زمان و ارائه‌ی خدمات و محصولات متنوع به این جمعیت از مشتریانشان افزوده خواهد شد و با رشد چشم‌گیری در کسب درآمد و افزایش فروش دست خواهند یافت. 

تاثیرات توجه کسب‌و‌کار به حفظ مشتری در طولانی مدت نمایان خواهد بود. ارزش و احترام قائل شدن کسب‌و‌کار برای مشتری باعث خواهد شد تا خریدار با گذشت زمان به مشتری وفادار تبدیل شود و دوستان و آشنایان مشتری نیز به کسب‌و‌کار اضافه شوند و جمعیت مشتریان افزایش خواهد یافت.
فراباشگاه امواج برای حفظ مشتریانش از قبیل مصرف‌کنندگان و کسب‌و‌کارها نرم‌افزار خدمات به مشتریان یا همان باشگاه مشتریان را ارائه داده است تا بتواند علاوه بر حفظ مشتری در سامانه‌ی خود به کسب درآمد مشاغل نیز کمک کند. تمامی اقشار از قبیل مشتریان و مشاغل در باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج به عضویت در می‌آیند و به تبادل اطلاعات و درآمد می‌پردازند. مشتری به راحتی و تنها با چند کلیک می‌تواند کسب‌و‌کار مورد نظرش را بیابد و بدون صرف هزینه‌ی رفت‌و‌آمد برای پیدا کردن محصولات مد نظرش به خرید و ودریافت خدمات بپردازد.

 استراتژی‌های-حفظ-مشتری-را-بررسی-کنید

1. برای حفظ مشتری تلاش کنید تا کم‌تر با ریزش خریدارانتان مواجه شوید

تقریبا اکثر کسب‌و‌کارها مشتریانشان را حداقل در ابتدای کارشان از دست می‌دهند اما باید این روند را بررسی کنند و به سرعت از ادامه‌ی آن جلوگیری کنند. یکی از دلایل رفتن مشتریان از کسب‌و‌کارتان می‌تواند برخورد نامناسب با آنها باشد. مشتریان به نوع برخورد فروشندگان در زمان خرید توجه بسزایی می‌کنند و بیشترین دلیل مراجعات بعدی آنها توجه فروشندگان به رفع نیازهایشان است.
یکی دیگر از دلایل عدم مراجعات بعدی مشتریان به کسب‌و‌کارتان ممکن است نداشتن صداقت زمان ارائه‌ی محصولات باشد. هیچ‌وقت برای تنها فروش محصولاتتان به مشتریان دروغ نگویید و حتی بزرگ‌نمایی هم نکنید چون قطعا بعد از مراجعه به چندین فروشگاه به سمت شما آمده‌اند پس تفاوت در کیفیت و قیمت را خودشان درک خواهند کرد.

2. از مشتریانتان برای خرید و مراجعه به شما تشکر کنید

مشتریان علاقه دارند در قبال خریدشان از آنها قدردانی انجام شود. این قدردانی در ابعادی که فکر می‌کنید نیست. شاید در حد یک اس‌ام‌اس تشکر از خرید شما و یا ارسال کارتی برای دعوت به خرید با تخفیفات ویژه به مناسبت‌های مختلف باشد. شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان با این روند می‌توانید هم نیاز مشتریانتان را با ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برآورده کنید و هم از آنها برای خریدشان تشکر کنید و به نوعی قدردان مراجعات آنها خواهید بود. 
فراباشگاه امواج برای عضویت مشتریانش در باشگاه مشتریان خود پیام‌هایی ارسال می‌کند تا بتواند موقعیت آنها را در وب‌سایت مشخص کند و از خدماتش آنها را مطلع سازد با این کار در حفظ مشتری خود قدمی محکم بر می‌دارد.

 از-مشتریانتان-برای-مراجعه-به-شما-و-خریدشان-تشکر-کنید-

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.