برای اینکه به افزایش مشتری دست یابید باید بیشتر محصولات و خدماتتان را بفروشید. با افزایش فروش و رسیدن به این مرحله قطعا ارتباطتان با مشتریان کمتر خواهد شد اما باید سعی کنید روابط کسبوکارتان را با مشتریان حفظ کنید و به مرور زمان برای بهتر شدن آن تلاش کنید.
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که اعضای متعددی از قبیل کسبوکارها و مشتریان دارد و برای همیشه در ارتباط بودن با مشتریان و برطرف کردن سوالات و نیازهای آنها تمام تلاش خود را میکند تا بتواند در کوتاهترین زمان پاسخگوی آنها باشد.
یکی از انواع استرتژیهای موثر در زمینهی افزایش مشتری در کسبوکار، برآورد میزان نیاز مشتریان و بازار تقاضا برای محصولات است. زمانی که کسبوکار با برنامهریزی وارد عرصهی ارائهی خدمات و محصولات شود مطمئنا میتواند با تاثیرگذاری بیشتری به تبلیغات بپردازد. ارزش مشتریانتان را بسنجید تا متناسب با نیاز آنها پیش روید و همیشه برگ آسی برای رو کردن داشته باشید و یک قدم از درخواست مشتریانتان جلو باشید.
مشتریان وفادار کسبوکارتان را بشناسید تا بتوانید برای آنها خدماتی منحصربهفرد ارائه دهید. با شناسایی آنها، مشتریان درک خواهند کرد که برایشان ارزش قائل هستید و با سایر مصرفکنندگان تفاوت محسوسی دارند. یکی از تفاوتهایی که میتوانید برای مشتریان وفادارتان قائل شوید این است که پشتیبانی پس از فروش داشته باشید و تنها برای آنها ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر در زمینهی فروش محصولات الکترونیکی مانند فروش موبایل و تجهیزات کامپیوتری فعالیت میکنید میتوانید برای مشتریان وفادارتان تعویض پس از 7روز یا 10 روزه داشته باشید.
مشتریان وفادار در صورت رضایت از کسبوکارها میتوانند با خود مشتریان متعددی به همراه داشته باشند. هر مشتری وفادار به طور متوسط 5 مشتری به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که در مقالات پافشاری بسیاری در حفظ مشتریان وفادار داریم.
سعی کنید زمانی که مشتری برای دیدن کسبوکار و فروشگاه شما مراجعه میکند حرفی برای گفتن داشته باشید و محصولی متفاوت و جذاب عرضه کنید. اگر در همان مراجعات اولیه رضایت مشتریان را جلب کنید میتوانید به عنوان مشتریان دائمی و وفادار در اختیار داشته باشید و به مرور زمان به افزایش مشتری دست یابید.
در ابتدای شروع کسبوکارتان هزینهای مشخص تعیین کنید تا بتوانید مطابق با نوع بودجهی خود خدمات و پشتیبانی ارائه دهید. خدماتی که برای افزایش مشتری انجام خواهید داد بسیار مهم و موثر است برای همین منظور علاوه بر نوع محصولاتتان، خدمات و تخفیفات متناسبی عرضه کنید تا بتوانید مشتریان فعلیتان را وفادار و مصرفکنندگان دیگری را جذب کنید.
فراباشگاه امواج در تلاش است تا برای مصرفکنندگان و خریدارانی که در باشگاه مشتریانش عضو هستند، کسبوکارهای متفاوتی با سبک سلیقههای متنوعی را ارائه دهد تا همهی اقشار بتوانند به رفع نیازهایشان بپردازند. این تنوع در فراباشگاه امواج شامل خدمات متفاوت، محصولات با کیفیت و قیمتهای گوناگون و تخفیفات فصلی و مناسبتی است. باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج برای کسبوکارها نیز در تلاش است تا بتواند مشتریان وفادار را به آنها معرفی کند و افزایش مشتری را نیز در بر داشته باشد.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی