طبق تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که نگهداری و حفظ مشتری از جذب و ترغیب مجدد مشتریان اهمیت بیشتری دارد. به همین منظور است که اکثر کسبوکارها به دنبال مراقبت از مشتریان فعلیشان هستند و برای رسیدن به حفظ مشتری تمام تلاششان را میکنند. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که اعضای متعددی از قبیل مصرفکنندگان و کسبوکارها دارد و برای رسیدن آنها به اهدافشان از تمام ابزار موثر در این راه استفاده میکند. یکی از خدماتی که فراباشگاه امواج برای حفظ مشتری کسبوکارها و سامانهی خود انجام میدهد ارائهی کارت وفاداری است که این کارت وفاداری به صورت الکترونیکی در اختیار مشتریانش قرار میدهد.
کسبوکارها برای حفظ مشتری میتوانند از پیشنهادات مشتریانشان استفاده کنند و متناسب با نظراتشان پیش بروند. یکی از استراتژیهای موثر در حفظ مشتری، گوش دادن به حرفها و نظرات مشتریان است. اینکه بدانید مشتریان در مورد کسبوکار و محصولاتتان چه نظری دارند بحثی بسیار مهم است که باید به آنها توجه ویژهای داشته باشید.
مصرفکنندگان متوجه کسبوکار دروغ، چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت محصولات خواهند شد پس سعی کنید برای آنها واقعی و در دسترسی باشید تا در صورت وجود سوال و مشکل بتوانید آنها را رفع کنید. زمانی که شما به عنوان صاحب کسبوکارتان در وبسایت و شبکههای مجازیتان از آدرس و شمارههای غیرقابل دسترس و دروغی استفاده میکنید نباید انتظار وفادار ماندن آنها و حفظ مشتری را در ادامهی فعالیتتان داشته باشید.
برای جذب بیشتر مصرفکننده به کسبوکارتان و حفظ مشتری، همانطور که بهترین شرایط را برای تیمتان میخواهید برای مشتریانتان نیز در نظر بگیرید و آنها را برای دسترسی به بهترین کیفیت و خدمات سهیم بدانید.
فراباشگاه امواج سامانهای است که فضایی مناسب برای حفظ مشتری ایجاد کرده است تا بتواند روابطی نزدیک با مشتریانش داشته باشد و به سوالات و مشکلات آنها به سرعت پاسخ دهد.
شما به عنوان صاحب کسبوکارتان دقیقا میدانید که فروش، درآمد و در نهایت موفقیتتان در گرو وجود مشتریانتان است اما سعی کنید که این امر را عملا به آنها اعلام کنید تا مشتریان درک کنند که شما وجود و خریدشان را قدر میدانید و برای ادامهی حضورشان از هیچ کاری دریغ نخواهید کرد.
این کار موجب ایجاد صمیمیت بین کسبوکارتان و مشتریان خواهد شد. به راحتی با آنها برخورد کنید و به مشتریان نشان دهید که وجودشان در کسبوکارتان اهمیت بسزایی دارد. خدمات مناسبی برای قدردانی از آنها و خرید و مراجعات همیشگیشان ارائه دهید تا هم نیازهایشان را برطرف کنید و هم بتوانید میزان رضایتشان را بالا ببرید.
فراباشگاه امواج کارت وفاداری الکترونیکی را برای قدردانی از اعضایش ارائه میدهد تا بتواند رضایت مشتریان را جذب کند و در راستای حفظ مشتری قدمی مثبت بردارد. حفظ مشتری در فراباشگاه امواج، هم برای مشتریان خود و هم برای مشتریان کسبوکارهایش اهمیت بسزایی دارد که مشاغل را از طریق ارائهی مقالات متعدد راهنمایی میکند تا بتواند کمکی برای آنها باشد و بتوانند به اهدافشان در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه دست یابند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی