طبق تحقیقات انجام شده، تنها کیفیت و قیمت مناسب محصولات باعث ایجاد وفاداری و افزایش مشتری نخواهد بود مگر اینکه فضایی جدید برای مشتریانتان در نظر بگیرید و از این طریق به ارائهی خدمات به آنها بپردازید. فضای جدید میتواند ایجاد باشگاه مشتریان یا همان برنامهی وفاداری مشتریان باشد که باید توجه داشته باشید تا به بهترین نحو آن را در اختیار مصرفکنندگان بگذارید. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که هدف از ایجاد آن دسترسی به مشتریان و اعضای بیشتری در این سامانه است. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا بتوانیم اعضایمان را از قبیل کسبوکارهای مختلف و جامعهی مصرفکنندگان با هم آشنا سازیم و از این طریق بتوانیم خدمات بیشتری را به آنها ارائه دهیم.
خدمات تخصصی در زمینهی ارائهی خدمات راه مطمئنتری برای رسیدن به مشتریان وفادار و حفظ آنهاست که تمام کسبوکارها باید به آن توجه ویژهای داشته باشند.
سعی کنید در فروشگاههایتان از افرادی استفاده کنید تا بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و آنها را دعوت به عضویت در باشگاه مشتریان کسبوکارتان کنند. این کار موجب خواهد شد تا مشتریانتان را از نزدیک بشناسید و با سلیقههای آنها آشنا شوید تا بتوانید راحتر خدمات قابل قبولی را ارائه دهید.
به صورت آنلاین با مشتریان کسبوکارتان چت کنید تا همان لحظه پاسخ تمام سوالاتشان را بدهید و بتوانند به کسبوکارتان اعتماد پیدا کنند. با در دست داشتن اطلاعات مشتریانتان متوجه خواهید شد که با چه قشری از مصرفکنندگان در ارتباط هستید و چگونه میتوانید برای حفظ و نگهداری آنها تلاش کنید.
پس از ایجاد باشگاه مشتریان کسبوکارتان، نظرات و سلیقههای مشتریانتان را طبقهبندی کنید و از آنها برای بهبود روند کاریتان استفاده کنید. زمانی که نظرات و پیشنهادات مشتریان در ایجاد فضایی جدید در نظر گرفته شود هم احترام به آنهاست و هم میتوانید خدمات متنوعی ارائه دهید و از تمامی اقشار عضو در باشگاه مشتریانتان داشته باشید.
باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج، پلتفرمی است که برای تمام اقشار جامعه ساخته شده است تا بتواند به همهی آنها خدمات ارائه دهد. اعضای باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج، متشکل از مصرفکنندگان و کسبوکارهایی است که محصولات متنوعی را با سلیقههای مختلف ارائه میدهد.
اینکه مشتری وفاداری به کسبوکارتان داشته باشد بحث بسیار مهمی است که تمام مشاغل برای بدست آوردن آن باید تلاش کنند تا به اهدافشان در این راستا برسند. باشگاه مشتریان میتواند راه رسیدن کسبوکارها به موفقیت را کوتاهتر کند. از مشتریانتان بخواهید تا در مورد نوع محصولات و نحوهی پاسخگویی به مصرفکنندگان و مراجعه کنندگان نظراتشان را ابراز کنند تا بدانید کدامیک از موارد خدماتتان نیاز به اصلاح دارد.
فراباشگاه امواج در باشگاه مشتریانش سعی دارد تا کسبوکارها را با دنیای جدیدی از بازاریابی آشنا سازد. بازاریابی به کار رفته در فراباشگاه امواج به صورت کاملا رایگان انجام میشود و تنها هدف این مجموعه برای دستیابی انواع مشاغل به اهدافشان است که از استراتژیهای بازاریابی مدرن در این راستا استفاده میکند به این امید که راه را برای رسیدن مشتریان به نیازهایشان هموار سازد.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی