فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

چرا باید برنامه وفاداری داشت؟

در اینفوگرافی‌های قبل بیان کردیم که داشتن برنامه وفاداری از اوجب واجباته. نه اینکه ادعا کنیم تمام برندها و یا کمپانی‌های موفق با چنین برنامه‌ای کارشون رو پی بردند. نه!  اما می خواهیم بگوییم تمامی آنها از یک جایی به بعد به این نتیجه رسیدند که داشتن برنامه‌های وفادارسازی مشتری مهم‌ترین رکن جذب و حفظ مشتری است. از برندهای معتبر در صنعت تکنولوژی مانند اپل و سامسونگ و... گرفته تا دیگر برندهای معتبر جهانی مثل مک دونالد. همه و همه در یک نقطه مشترکند و آن هم توجه به مشتری و ارزش‌های او در قالب پرداختن به برنامه‌ی وفادارسازی مشتری است. پس با ما باشید تا با چند نکته و آمار دیگر شما را از اهمیت چنین برنامه‌ای آگاه سازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.