دیگه شما که غریبه نیستید. اوضاع اقتصادی حال حاضر ما اونقدری اسفبار و بد هست که شاید حتی دل و دماغ فکر کردن به این چیزها رو هم نداشته باشید. خب حق هم دارید. ما هم ابتدا فکر میکردیم تنها راه فرار از این حجم ناملایمات اقتصادی این هست که بشینیم و امید به روزی داشته باشیم تا این وضع تغییر کنه تا شاید کمی هم وضع ما بهتر بشه. ولی نه عزیز جان این تمام راه حل نیست. میشه اندکی تامل کرد و به جای درنگ طولانی مدت کمی هم قد علم کرد و در وا نفسایی که همگان دم از حال بدشون میزنن به سمت روزهای خوب نیز رفت. شاید تمثیل وضع امروز برندها و کمپانیهای ما شبیه به ژاپن و آلمان بعد از جنگ جهانی باشه. حالا نه به اون حدت ولی خب کمی از آن هم نداره. با ذرهای تدبیر و پرداختن به جبران کاستیهای رقیب بدانید که موفقیت چشمک خود رو به شما زده است. شرکت های ژاپنی و آلمانی نیز استارت موفقیت خودشون رو از همون روزها زدند. از توجه به نیازهای مشتری و ارزشهایی که آنها با خرید خودشون به برند میبخشند.
امروز نامی که این موضوع به خود گرفته برنامه وفاداری است. چیزی که ما در فراباشگاه امواج به صورت علمی و تخصصی با گروههای متعدد و متخصصان حرفهای دنبالش میکنیم و هدفمون افزایش سطح کیفی ارتبطات مشتریان و کسبوکارهاست. افزایش مشتری و فروش برای کارفرما و افزایش میزان کیفی و قیمت پایین برای خریدار. و اینها همه و همه درست در همین وضع و حال صورت میگیرد. با ما باشید تا بیشتر از اینها از اهمیت این موضوع مطلع شوید.