داشتن برنامهای مشخص برای استارت و ادامهی کار امری بسیار مهم و جدی بشمار میآید. برنامهای که میتواند اشتباهات شما را مشخص کند و برای رسیدن به اهدافتان شما را یاری رساند. امروزه اکثر کسبوکارها با ایجاد وبسایت برای مجموعهی کاریشان سعی بر این دارند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت کسبوکارشان جذب کنند و آنها را ترغیب به خرید کنند. اما باید در نظر داشته باشند که هر وبسایتی نیازهایشان را برآورده نخواهد کرد و مجبور هستند در پی بهترین باشند.
فراباشگاه امواج وبسایتی ایجاد کرده است که از این طریق هم به ترغیب مشتریانش به عضویت در باشگاه مشتریانش میپردازد و هم از نظرات آنها برای بهبود روند کاریش استفاده میکند. فراباشگاه امواج علاوه بر این خدمات، مقالاتی نیز برای بالا بردن سطح اطلاعات اعضایش از قبیل مشتریان و کسبوکارها ارائه میدهد.
برای رسیدن به افزایش مشتری در کسبوکارتان از طرحی جدید و ایدهای نو استفاده کنید تا در بین رقبایتان حرف اول را بزنید. به عنوان مثال، فرض کنید کسبوکارتان در زمینهی فروش لباس فعالیت دارد. میتوانید اگر شلواری که رنگ یا طرح خاصی دارد را ارائه میدهید روسری و یا شالی با همان رنگ و طرح را نیز در اختیار مشتریانتان قرار دهید تا بتوانند تمام نیازهایشان را از فروشگاه شما رفع کنند. این امر مثالی بود تا بتوانید ملموستر با طرح جدید برخورد کنید و ایدههایی این چنینی را در کسبوکارتان برای افزایش مشتری داشته باشید.
سعی کنید برای مشتریانتان جذابیت داشته باشید تا آنها برای آمدن به سمت کسبوکارتان با فواصل زمانی کوتاهی مراجعه داشته باشند. هر چقدر میزان تنوع در محصولات و خدماتتان بیشتر باشد ترافیک مشتریان برای مراجعه و خرید از شما نیز بیشتر خواهد شد و به افزایش مشتری خواهید رسید. به عنوان مثال، فراباشگاه امواج برای ایجاد ترافیک در وبسایت و سامانهی خود از موارد متنوعی استفاده کرده است تا بتواند به افزایش مشتری برسد. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که اعضای متعددی را در بر دارد. این اعضا شامل مصرفکنندگان و کسبوکارها میشود و در این فضا به راحتی میتوانند با هم در ارتباط قرار گیرند. مشتریان در فراباشگاه امواج قادر خواهند بود تا تنها با چند کلیک کسبوکار مورد نظرشان را از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنند و برای مراجعه به آنها کوتاهترین زمان و کمترین هزینه را صرف کنند. به همین صورت کسبوکارها نیز در باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج قادر خواهند بود تا به افزایش مشتری دست یابند و محصولاتشان را با سرعت بیشتری، متنوعتر ارائه دهند.
کسبوکارها برای رسیدن به اهدافشان که یکی از آنها افزایش مشتری به شمار میآید راههای متعددی وجود دارد که میتوانند با کمی مطالعه در مورد نوع فعالیت سایر رقبا به بهترین شکل تصمیم بگیرند و گامهایی محکم دراین راستا بردارند اما باید در نظر داشت که بهترین راهی که انتخاب خواهند کرد شامل چه ویژگیها و نقصهایی است و آیا با میزان بودجهی آنها همخوانی دارد یا خیر. فراباشگاه امواج برای داشتن مشتریان بیشتر از قبیل کسبوکارها و مصرفکنندگان، فضایی تعاملی ایجاد کرده است تا از این طریق بتوانند به رفع نیازهایشان بپردازند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی