فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

باشگاه مشتریان یا برنامه‌ی وفاداری مشتریان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟


بهترین باشگاه مشتریان یا همان برنامه‌ی وفاداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

وفادار ماندن مشتریان به نام تجاری کسب‌و‌کاری خاص کار آسانی نیست. به همین منظور تلاش اکثر مشاغل برای بدست آوردن مشتریان وفادار و حفظ آنها قابل درک است.   امروزه کسب‌و‌کارها برای ایجاد وفاداری مشتریانشان از راه‌های مختلف استفاده می‌کنند تا بتوانند از آنها به جدیدترین شیوه حفظ و نگهداری کنند. یکی از این روش‌ها ایجاد باشگاه مشتریان است. باشگاه مشتریان یا برنامه‌ی وفاداری گزینه‌ای است که مشاغل می‌توانند به راحتی مشتریان را از این طریق جذب کنند و برنامه‌های ویژه‌ای را برای آنها در نظر داشته باشند.

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که برای اعضایش اعم از کسب‌و‌کارها و مشاغل خدمات ویژه‌ای را به همراه دارد. فراباشگاه امواج برای هرچه بهتر شدن اوضاع کسب‌و‌کارها از لحاظ جذب مشتریان بیشتر و وفادار در تلاش است تا بهترین نوع مزایا را در اختیار مشتریان بگذارد. یکی از مزایای باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج، ارائه‌ی کارت وفاداری به صورت الکترونیکی است که در اختیار مشتریان و اعضایش قرار می‌دهد تا بتوانند از آن به‌ نحواحسنت بهره‌مند شوند.

 بهترین-باشگاه-مشتریان-چه-ویژگی‌هایی-دارد

نمونه‌هایی از بهترین باشگاه مشتریان در کسب‌و‌کارها

1. برای مشتریان وفادارتان در باشگاه مشتریان امتیاز دهید

سعی کنید در باشگاه مشتریان کسب‌و‌کارتان، به مصرف‌کنندگانی که جزء مشتریان وفادارتان هستند امتیاز دهید تا بدانند برایشان ارزش قائل هستید و برایتان فرقی با سایرین دارند. به عنوان مثال، می‌توانید برای هر تراکنش مشتریان امتیازی قائل باشید و در نرم‌افزار وفاداریتان درج کنید تا بدانید که هر مشتری در چه تاریخ و چه بازه‌ی زمانی به چه مبلغی خرید انجام داده است تا آنها را از مزایای کسب‌و‌کارتان بهره‌مند سازید. 
برای افزایش تعداد مشتریانی که می‌خواهید وفادار بمانند و یا عضو باشگاه مشتریانتان شوند در وب‌سایتتان با ایجاد بنر تبلیغاتی، مقدار امتیازدهی یا ارائه‌ی خدماتتان را اعلام کنید تا با اطلاع‌رسانی بتوانید به جمعیت مشتریانی که به کسب‌و‌کارتان مراجعه خواهند کرد بیفزایید.

 برای-هر-خرید-مشتریانتان-امتیاز-دهید

2. برنامه‌ی پرداخت متفاوت در باشگاه مشتریانتان ارائه دهید

شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان می‌توانید در ابتدا عضویت در باشگاه مشتریانتان را به صورت رایگان ایجاد کنید اما پس از گذشت مثلا 6 ماه تا 1 سال برای تمدید عضویت مشتریان، مبلغی را به عنوان شارژ مجدد دریافت کنید. با این کار مشتریان درک خواهند کرد که برای ورودشان به سامانه‌ی کسب‌و‌کارتان ویژگی خاصی را برایشان در نظر گرفته‌اید و به‌گونه‌ای خوش‌آمدگویی گرمی به آنها گفته‌اید. با این کار علاوه بر مشتریان، جیب خودتان را نیز در نظر خواهید گرفت. شما با این روند بر تعداد تک تک مشتریانتان حساب خواهید کرد و خدمات را متناسب با سلیقه و پیشنهادات آنها ارائه خواهید داد.

 برنامه‌ی-پرداخت-متفاوتی-در-باشگاه-مشتریانتان-ایجاد-کنید

3. برنامه‌ای همانند مراسم خیریه در باشگاه مشتریانتان ایجاد کنید

مراسم یا برنامه‌ی خیریه در باشگاه مشتریان به معنای رایگان بودن محصولات نیست بلکه به این معناست که با خرید مشتریان از کسب‌و‌کار مورد نظر، درصدی از هزینه‌های انجام شده صرف امور خیریه‌ای خواهد شد. 
فراباشگاه امواج برای جذب مشتری بیشتر برای کسب‌و‌کارها، به مناسبت‌های مختلف کمپین‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کند تا بتواند از این طریق هم مصرف‌کنندگان را به نیازهایشان در کوتاه‌ترین زمان و دریافت تخفیف برساند و هم کسب‌و‌کارها را از افزایش مشتری بهره‌مند سازد.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.